Jernsvinet 13930 Skrevet 12. August, 2014 Følelser er sjældent rationelle og sjældent til at styre. Forelskelse er ikke en sygdom. Det er sket for de fleste af os, og vi lever stadig. Så i stedet for at overveje en psykolog, så tag en kold tyrker fra din favorit glædespige. Eller find en ny - det plejer også at hjælpe - og så har man 2 favorit glædespiger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pjotr 105 Skrevet 12. August, 2014 Det är en god ide. Själv har jag fyra favoriter - sinsemellan olika varandra men helt underbara, inte minst som människor. Ur ekonomisk synvinkel är fyra eller fler dock kanske inte något att rekommendera. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. August, 2014 (edited) Har besøgt rigtig mange klinikker og privatadresser, uden held til at få udløsning. Er villig til at prøve een gang mere, så kan du garantere min udløsning, så lad os lave en aftale. Er mand 50+, så gælder for alle former for kvinder (: Er det ikke bare et spørgsmål om at slappe af og booke tid nok til at du kan komme. Jeg bruger nogle gange 2-3 timer på at komme med pigen Hvor vi kommer rundt omkring med gensidig fransk, kys, kæleri, langsom kæreste sex, hardcore sex mv... alt efter stemningen og hvad jeg og pigen kan lide Redigeret 12. August, 2014 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. August, 2014 Eller find en ny - det plejer også at hjælpe - og så har man 2 favorit glædespiger Det er også min erfaring, når man vælger en ny pige er det ekstra spændende, at begære og elske med en ny og fremmed pige er både ophidsende og spændende. Der er selvf. en risiko for det går galt men den chance tager jeg gerne. Hos de faste piger ved man hvad man får, men det er spændende at prøve noget nyt - det er nok et temperamentsspørgsmål om man kan lide at spise den samme ret hver uge eller prøve noget helt andet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 12. August, 2014 Eller find en ny - det plejer også at hjælpe - og så har man 2 favorit glædespiger Den tanke har jeg også haft, men så ville jeg ende med en masse favorit piger på hver deres måde, som jeg skulle besøge ofte. Jeg ville jo ende som runde trunte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Een gang til 1 Skrevet 13. August, 2014 Tusind tak alle sammen for kommentarer. Masser af positivt - og meget lidt øv. Vil følge op på noget af det i skriver, og så bare håbe. Ps. ved de fleste besøg er det altid endt med at det er mig der styrer, og damen får en masse ud af det. Når det så bliver min tur går det ikke rigtigt. Har prøvet at være helt "standhaftig" det går bare slet ikke. Når nu der kommenteres så meget i dette forum, så er der måske også nogen det ved hvor man kan træffe en dame med lange brystvorter. Jeg har oplevet det en gang, det var super tændende..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Een gang til 1 Skrevet 24. August, 2014 Kære trådstarter, prøv at gå til thaimassage, gerne oliemassage. Når du så ligger der total afslappet og bliver bedt om at vende dig om på ryggen, så lad pigen styre begivenhederne. Hvis hun tilbyder en hånddræsine, så tag imod tilbuddet og se, hvad der sker. Du skal ikke holde dig tilbage med at fortælle hende, at hun skal tage hårdere fat, og hvis hun så samtidig kender teknikken med at lade den anden hånd klemme dig om roden, så din erektion bliver ekstra hård, så plejer det at virke, i hvert fald for mig, som ikke kun har problemer med at få den til at gå, men også stå. Hvis du nu skriver lidt om, hvor i Margretheriget, du opererer, så er jeg sikker på, at du vil få et par tips til nogle piger af den kaliber, jeg beskriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Een gang til 1 Skrevet 24. August, 2014 Er på Sydhavsøerne....! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13930 Skrevet 25. August, 2014 Når nu der kommenteres så meget i dette forum, så er der måske også nogen det ved hvor man kan træffe en dame med lange brystvorter. Jeg har oplevet det en gang, det var super tændende..... Qai i Hvam har ihvertfald nogle rimelig nøddestore brystvorter - vi dog ikke kalde dem lange, men tilpas at sutte på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg