Hop til indhold
Bluestar

Total skuffet Candy Ringstedgade

Recommended Posts

APmøller skrev, den 13.8.2014 at 21:09:

Enormt dårligt gået når du dobbelt poster og nærmest fører dig frem så det bliver blær, at du skal aflægge besyv imorgen tidlig. Nok en der ikke har mere at tage sig af/til i real-life, så han gemmer sig bag sex hans eskapader online.

Fatter du for pointens skyld ikke, at de folk har smidt deres penge ud af vinduet.

Og hvad fanden har du at bidrage med her , du sidder sgu da og spilder din tid endnu mere ,med ligegyldige smarte bemærkninger omkring

highlclass løbesko , 

Har du nogen sinde købt sådan nogle . får du sku ikke for 800 kr . gud fader ... kom ind i kampen. 

Du har sgu da ikke format til det Navn.

/softcore

Del dette indlæg

Link til indlæg

Softcore skrev, den 13.8.2014 at 21:40:

Hej Bluestar

Hvis jeg har fået det til at lyde sådan så er jeg utrolig ked af det . Det er slet ikke rettet mod på din anmeldelse , Absolut ikke . 
Så det beklager hvis det lød sådan . 

Din er sober og 100 % korrekt og fair at komme frem med . (min negativitet er mod NogetFornoget) 

og du har helt ret , der er ingen undskyldning for at lade telefonen ringe, men kan så garantere dig at samtlige 
kunder ville være generet af det hvis hun ikke normalt slukkede telefonen , og der ville have være mere brok herinde , så jo , den er for sure 
normal slukket . (måske ca en gang i minuttet) 

Igen , du har fuldkommen ret til at være skuffet og ikke være tilfreds . 
Kan love at disse dårlige anmeldelser  her har fyldt meget i Candy's hoved, især din da hun ved hun lavede en fejl,  og  da hun er perfektionist og seriøst ønsker at give god oplevelse.

men kan love at NogetFornoget falske anmeldelse har fyldt endnu mere , og hun er temmelig pissed , fordi der er flere faktuelle oplysninger som gør 
at han lyver . 

Husk de er flere piger :) , så ikke alle besøg går til Candy , derfor også flere der hænger i gaden. og hvis jeg kender folk , så skal du ikke være
så sikker på at alle er inviteret ;) , det er nok fejlen ved at sige hvilke gade 

Og ja , hvis de ikke kan klarer presset og er for træt kl 9 , bør de stoppe tidligere , helt enig . 

/Softcore

Hold da op, der er godt nok kommet røre i andedammen siden mit lidt negative indlæg om Candy. Jeg synes på ingen måde, at min oplevelse med Candy levede op til det jeg forventer af en GP. Hun bliver ganske enkelt nød til at lade mindre kneppe hende, hvis hun ikke kan holde serviceniveauet oppe! Jeg ved godt, at hun er et menneske og ikke en maskine, men hun styrer selv sine arbejdstimer, og mon ikke, at det er pengene som er steget hende til hovedet. Derfor mit negative indlæg - jeg føler bestemt ikke, at andre skal udsættes for sådan en dårlig "tur".

Og til Softcore:

Nu har du jo beskyldt mig for en masse ting gennem denne tråd, og jeg gider ikke, at qoute alle dine grimme svar. :-)

Men her kommer et svar til dig:

Jeg synes din skrivemåde er pinlig. Tror du helt seriøst, at jeg ville kalde mig NogetForNoget, hvis det var med henblik på afpresning eller noget i den stil? - Mon ikke at navnet referere til købesex? Du er velkommen til at tro hvad du vil, men jeg har hverken truet Candy til det ene eller andet, og dine påstande er usmagelige. Jeg har oprettet indlægget af den simple årsag som forummet er til for, nemlig at anmelde god og dårlig købesex!

Det virker næsten som om, at du har nogle følelser i klemme for de ungarnske piger. Enten  det, eller også må du være deres pimp, for det var da  godt nok utroligt, som du tager Candy i forsvar og direkte påstår, at jeg lyver. Mon ikke, at du har givet hende en ordentlig opsang, og fortalt hende om de negative indlæg herinde. Som du jo ser, er jeg altså ikke den eneste som har haft en dårlig oplevelse - Bluestar er bestemt heller ikke tilfreds med den ydelse der blev leveret.

Du er velkommen til at fortælle om de faktuelle oplysninger som ikke passer - du må da være skør. Dine beskyttende indlæg lugter langt væk, og jeg er sådan set ligeglad med, om du er deres pimp eller har nogle følelser i klemme. Du skal bare ikke beskylde mig for at lyve, og evt. være "skyld" i, at andre får sig en kedelig tur hos Candy!!

/// En hilsen herfra!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Indtil modsat bevist tror jeg forsat mere på Candy end dig ;) , sorry . hvad end så bagtanken kunne være for dig :)

og som sagt , hvis du mener jeg er pimp ,politi anmeld mig , og med hensyn til følelser så er det kun retfærdighed følelser jeg har i klemme

personlig så jeg hellere de undgik dette job .

og ja , jeg har hele tiden indrømmet jeg kender dem personligt .  

og når du nævner Bluestar , der er fuld genkendelse af situationen og ingen forsøg på at løbe fra den kedelige oplevelse. 

/Softcore

Redigeret af Softcore

Del dette indlæg

Link til indlæg
  Softcore skrev, den 13.8.2014 at 21:56:

Og hvad fanden har du at bidrage med her , du sidder sgu da og spilder din tid endnu mere ,med ligegyldige smarte bemærkninger omkring

highlclass løbesko , 

Har du nogen sinde købt sådan nogle . får du sku ikke for 800 kr . gud fader ... kom ind i kampen. 

Du har sgu da ikke format til det Navn.

/softcore

Tjae, købte selv kinsei for 1100,- i en periode, har 2 stk stående p.t., men f.x. new balance der har en vejl. udsalgspris på lige omkring de 1000,- d.v.s. 600/700,- på tilbud er gedine partnere.

Havde du noget at sige, eller er det endnu mere desperation om at opretholde din online ånd? Du fylder hele tråden hvori du prøver at forsvare en tøs der ikke kunne finde ud af at sige nej, fordi hun var udkørt eller slukke sin telefon. Det er igen penge ud af vinduet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
  Softcore skrev, den 14.8.2014 at 01:06:

med hensyn til følelser så er det kun retfærdighed følelser jeg har i klemme

personlig så jeg hellere de undgik dette job .

Her modsiger du åbenlyst dig selv. Hvis dine eneste "følelser i klemme" var retfærdighed, så ville du være ligeglad med om de havde det ene eller det andet job.

Min oplevelse af dine indlæg er at du fremstår som en småforelsket fyr, der ikke kan tolerere kritik af pigen/pigerne. Det er muligvis helt forkert, men sådan virker det, når jeg læser det du skriver. Derfor har jeg meget svært ved at opfatte det som særligt sagligt.

For balancens skyld tager jeg også kritikken med et gran salt. Det er ofte set at en positiv anmeldelse får nogle til at sætte fantasien og forventningerne i højt gear - og så er det en hård landing at møde virkeligheden, når man har været helt oppe i skyerne af forventning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg indrømmer blankt, at jeg ikke har læst alle indlæggene i denne tråd særlig grundigt, men jeg kan ved gennemskimming se, at de er kommet en større debat i gang.

Uden derfor at kommentere indholdet (da jeg jo ikke har læst det) kan jeg ikke lade være med at tænke på...

Hvis Bluestar under besøget hos Candy selv blidt havde taget hende om håndleddet og med et humoristisk glimt i øjet havde bedt hende om lige at lægge telefonen et øjeblik...

...hvad mon der så var sket?

Vi havde aldrig hørt om hændelsen, Candy's 'undskyldning', som jeg dog har læst, var sandsynligvis faldet under fire øjne, og vi havde sluppet for en mere eller mindre unødvendig debat herinde.

Men sådan gør man måske ikke overfor pigerne derude... ;)

Spides

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...