Hop til indhold
KvinderSkalElskes

Glædespige i Kbh. Nogen herinde fra?

Recommended Posts

Hej eroguide brugere. Jeg vil gerne høre om i kan anbefale nogle piger herinde fra. Nogle kvindelige sexsælgere i København. Jeg er på udkig efter en dansk først og fremmest, og prisen er underordnet. 1 time, og ikke nogen specielle ydelser. Hvem har rigtigt gode anbefalinger herinde? Det skulle være det bedste forum i Danmark nemlig. Glæder mig som et lille barn til at besøge nogle af dem i kan anbefale :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt forstå du glæder dig, og jeg er sikker på at de står i kø allerede med det profilnavn du har valgt :D

Jeg vil godt anbefale Lady Cherie - hun skal nok give dig hvad du fortjener :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej eroguide brugere. Jeg vil gerne høre om i kan anbefale nogle piger herinde fra. Nogle kvindelige sexsælgere i København. Jeg er på udkig efter en dansk først og fremmest, og prisen er underordnet. 1 time, og ikke nogen specielle ydelser. Hvem har rigtigt gode anbefalinger herinde? Det skulle være det bedste forum i Danmark nemlig. Glæder mig som et lille barn til at besøge nogle af dem i kan anbefale :-P

det er muligvis det mest ubegavede nick jeg nogensinde er stødt på....

fy-for-den...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg håber ikke, du præsenterer dig med dit brugernavn herindefra, når du besøger pigerne.

Ganske vist må man kalde sig, hvad man vil, og ha' det profilbillede, man har lyst til - men dit navn antyder en dagsorden og en indstilling, som jeg tror, vil falde en del for brystet. :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Slap af et usympatisk nick. Men det er desværre internettet, ALLE kan få et nicknavn som de lyster. Der er mange gode GP´er herinde OP. Håber ikke du voldtager dem :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor ville jeg dog ønske Du havde eftersøgt een der tog mod lussinger, så skulle jeg da gerne nette mig og dulle mig op og suse forbi for at aflevere et par stk  :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Han skal ændre sit brugernavn, han får en pm fra en i ledelsen.

Det hjælper vel ikke det store.

Så frem at det er en seriøs bruger, så kan "vi" vel godt huske hvad hans navn var til at starte med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

hvorfor skal han ændre brugernavn.

Hvis han søger en pige der ikke arbejder med andre, og hun ikke kan se hans nick, kan hun da lokkes i en frygtelig fælde.....

Jeg håber fandme det er en joke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Brugernavnet er kvalmende - men det er efterlysningen i den grad også (endda endnu værre)

Man kan selvfølgelig diskutere om nick'et er det virkelige problem - eller bare symptomet - men hele den forkvaklede tankegang der ligger bag valget af navn og forespørgsel må vi logisk og anstændigvis tage KLAR afstand fra.

Hvad gør vi så - lader det stå som en skamstøtte - eller ????

Personligt synes jeg ikke vi opnår noget ved at fjerne det - men til gengæld kan vi som community klart demonstrere vores foragt for den perverterede tankegang der repræsenteres

Redigeret af Heine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Personen har lige været på chatten og erkendt at han har en bruger herinde i forvejen, så kan man jo tænke sig til hvem det så mon er? Jeg har da et par klaphatte i tankerne, -syntes virkelig det er en dårlig joke, og håber ledelsen finder ud af hvem det er....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Troll ! :P

Med henblik på provokation og I er flere som allerede er hoppet i med begge ben...

Ingen tvivl om, at det er en troll, Nille... Det tror jeg egentlig de fleste af os er klar over. ;) Men synes alligevel også, at der må være en ydre grænse for, hvor langt selv trollene går for at provokere. Sidst jeg tjekkede, så var voldtægt pænt ulovligt, og noget der kan smadre en kvindes liv!

Så provokationen er syg, og joken svær at få øje på. Det er bare ikke noget man joker med i min verden.

Provokation/troll eller ej... Det er simpelthen for sygt!

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg

Link til indlæg

haha nu er hans navn ændret til "KvinderSkalElskes" det er helt i den anden grøft.

Wupti, nu bliver han elsket af alle, især af de lyserøde, sshhh... hvem sagde røvslikkere og riddere på hvide damecykler,

Sikkert som man kan manipulere med folk herinde ved at have et "sødt" eller forrykt nicknavn (som får folk op af stolen, og det er lykkes med det gammel nicknavn).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...