Hop til indhold
NogetForNoget

Øv bøv oplevelse! SPORTY, YOUNG CANDY 85 DD Ringstedgade

Recommended Posts

@Louis De Palma

Selvfølgelig gør jeg det, men formoder Hinelschar, NogetForNoget samt Softcore er danske, ikke

Du er åbenbart uenig i Organizers skriv desangående, men så kan du jo rette henvendelse til Moderationen i stedet for at angribe mig, ikke sandt.

En anden gang så læs og forstå hvad der står, inden du angriber mig, tak.

Venligst Landsbytossen - uden smart phone

Jeg er ked af, hvis du føler dig angrebet, det var ikke ment sådan. Undskyld.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Faktisk har jeg aldrig slået tvivl på NogetForNoget anmeldelse da det jo før er sket det at en GP får gode anmeldelser, bliver populær, får mange besøgende og til sidst mister hun overblikket som så reflekteres på hendes service...det er da træls 

Borset fra det, tager jeg hatten af for Candy, da hun er åbent for kritik samt lover at lære af sine fejl...super flot :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

If I am a pimp , could please turn me into police or shut the fuck up .  

Not all people knowing this girls are pimps .

And since when has I been threaten you . I said you lies according to my info , 

I have from first minute said I knew this girls and have more trust in them than you , pure simpel. 

/softcore 

Hej Softcore

Wauw. Der skød du vitterligt dig selv i foden! Og muligvis pigernes fod med. Jeg oplevede en dårlig oplevelse, og derfor delte jeg den, hvad ellers?

Jeg har ellers svoret, at jeg aldrig ville anmelde noget indenfor købesex-verdenen, da det ligesom er en hemmelig aftale, lige meget hvor dårlig en service der bliver ydet. Men dine uanstændige svar, uanstændige opførsel og raserianfald har desværre ført mig på andre tanker. Når du direkte opfordrer mig til at anmelde dig og ellers lukke røven, så kan jeg love dig for, at jeg netop har smidt en grundig anmeldelse af sted til politiet. Ikke for at hakke ned på dit engelsk, men du bliver nød til at læse mit indlæg igen - jeg skriver IKKE, at du har truet mig, men at du muligvis vil gøre det. Der er et helvede til forskel. Til din sidste sætning, har jeg et godt svar: Måske, at du skulle prøve med noget selvindsigt. Mon ikke, at pigerne (Candy) ved, at hun har dig snoet om sin lillefinger, og derfor udnytter din godtroenhed. Ærlig talt, du er for nem :( De udenlandske piger vil gøre alt for penge, og mon ikke, at de har udnyttet dig.

Dine indlæg bærer tydeligt præg af, at du har følelser i klemme. Jeg kender sandheden, og derfor irreterer det mig grænselæst, at du beskylder mig for at lyve! Hvad fanden er det for en opførsel!

Ps. jeg har prøvet at holde pigerne så meget ude af anmeldelsen som muligt. Da det bestemt ikke er deres skyld, at Softcore opfører sig som en r*v. Jeg håber ikke, at det går ud over dem, at du har opført dig uanstændigt, og ladet dig påvirke følelsesmæssigt. Kig indad og se, hvad du har gjort. Du skulle ikke have begyndt at beskylde mig for at lyve, og slet ikke direkte opfordre mig til at anmelde dig. Det bliver blot ris til egen røv. Jeg håber bestemt ikke, at der er en "bror" på besøg hvis/mens politiet dukker op. Men Softcore, godt træk, du har jo selv opfordret mig til det!

//Hilsen herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Equilibrium

skal vi så lige komme tilbage til den normale gode tone og droppe personfnidderet og beskyldningerne (begge veje).  Vi er blevet bedt om at fjerne adressen, den slags imødekommer vi normalt i rimelig omfang, men her har Candy jo selv bedt om den som verifikation

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke stedet - men Softcore har fået en anmeldelse. Gider ærlig talt ikke at høre på hans beskyldninger længere, og hans "smarte" kommentarer med "fuck off " osv.. Finder mig ikke i hvad som helst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

NogetForNoget,

Hvis softcore bare har følelser i klemme, som du selv siger, er det DIG der begår ulovligheder ved at melde en person til politiet, du udmærket godt ved er uskyldig. 

Hvis du derimod ved han er deres pimp, i stedet for bare at gætte som du har gjort her, er sagen selvfølgelig anderledes.

Men hvis Softcore's eneste ugerning er, at få sagt "fuck off" i et ret dårligt formuleret engelsk, så er du godt nok en lille person, der vist døjer med en del andet end bare et dårligt besøg i Ringstedgade.

TVR

Redigeret af tvr

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Louis De Palma

Selvfølgelig gør jeg det, men formoder Hinelschar, NogetForNoget samt Softcore er danske, ikke

Du er åbenbart uenig i Organizers skriv desangående, men så kan du jo rette henvendelse til Moderationen i stedet for at angribe mig, ikke sandt.

En anden gang så læs og forstå hvad der står, inden du angriber mig, tak.

Venligst Landsbytossen - uden smart phone

Gode Mand , Det ender da med Du må have doneret en smart phone , så Du med en nymodens app kan translate  :mrgreen:

Venligst byboen langt fra landsby og sogn  :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal ikke blande mig i strengen som sådan, men jeg finder det rystende, hvis anmeldelser herinde kan føre til politianmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Jeg skal ikke blande mig i strengen som sådan, men jeg finder det rystende, hvis anmeldelser herinde kan føre til politianmeldelse.

Enig i at det er rystende..... men du har vist allerede blandet dig i strengen. Både med denne post og før ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig i at det er rystende..... men du har vist allerede blandet dig i strengen. Både med denne post og før ;)

Helt korrekt, men mit første indlæg var ren principiel betragtning, og mit andet indlæg var en konkret hovedrysten til den retning, som strengen sidenhen har taget :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

OK, var ikke klar over der var forskel, ej heller er jeg sikker på jeg forstår forskellen, hvis den postes i en streng alligevel.

Det er også ligegyldigt. Jeg er 200 procent enig med dig. Det er godt nok blevet en ubehagelig streng.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som Louie skriver så er det ikke så gennemtænkt at skrive adressen. Den burde nok fjernes også selvom pigen selv har opfordret til at skrive den...

Jeg synes også strengen er blevet lidt ubehagelig, især overfor pigen. Vi burde godt kunne være lidt mere 'gentlemen', det ville nok også give bedre oplevelser for alle i længden..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu skal jeg ikke spille klog... da jeg ikke har været hos Candy eller bla bla. soft eller...

men vi skal huske at de fleste piger som kommer til Danmark for at arbejde gør det for penge... jeg tror ikke at det er mange af dem som håber på at finde deres mage...

pigerne som arbejder har jo deres favoritter... det har mænd vel også :)

og hvis hun har haft over 5 -10 kunder pr. dag kan man måske godt forstå at hun er træt... men gerne vil tjene de ekstra penge som hun nu har mulighed for... 

Vi skal huske... man betaler en luder for deres service... og for at de ikke kommer rende dagen efter... lad hende nu være og besøg en anden... der er jo masser i københavn... og omegen :) forsat goddag til alle...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Elsevier

Jeg synes det er fint nok at piger som Candy får erfaret, at bare fordi man er populær og har mange kunder, så er det ikke ensbetydende med at man skal behandle nogle af sine kunder som lort.

De kunder der bliver behandlet dårligt har højst sandsynligt brugt lige så mange arbejdstimer på at skrabe 1000 kr sammen (som der vel at mærke er betalt skat af), som dem der får en god behandling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror du kan være helt rolig, politiet har helt sikkert bedre at give sig til end at blande sig i mundhuggeri på EG.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Equilibrium

Det har moderatorerne også, og det betyder at det stopper med det fnidder NU... Ikke flere "sidste ord" "afrundinger" "forklaringer" "jegharrettilatforsvaremig" eller lignende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...