an2n 50849 Skrevet 22. Februar, 2015 Ha den var god Min menu ser sådan ud: Forret: Fransk Hovedret: Dansk Efterret: Spansk Det var da det, jeg fik til dessert . . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 22. Februar, 2015 Det var da det, jeg fik til dessert . . . . Man må vel godt tage to gange? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 22. Februar, 2015 Jeg kan ikke følge en menu slavisk på den måde.....springer for det meste frem og tilbage imellem retterne, men ender altid mæt og fornøjet med juice og sovs ud over det hele....... Det helt store ædegilde om I vil, men alligevel raffineret, og med masser af smagsprøver fra de forskellige lande ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 22. Februar, 2015 Jeg kan ikke følge en menu slavisk på den måde.....springer for det meste frem og tilbage imellem retterne, men ender altid mæt og fornøjet med juice og sovs ud over det hele....... Det helt store ædegilde om I vil, men alligevel raffineret, og med masser af smagsprøver fra de forskellige lande Er du mere til buffet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 22. Februar, 2015 Man må vel godt tage to gange? Man SKAL da være mæt . . . Og som jyde skal der ikke nødes for at blive mæt . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 22. Februar, 2015 Man SKAL da være mæt . . . Og som jyde skal der ikke nødes for at blive mæt . . . Haha aldrig spise mere end man kan have en rød hotdog, godt råd min den gamle gav mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 22. Februar, 2015 Haha aldrig spise mere end man kan have en rød hotdog, godt råd min den gamle gav mig Der skal da altid være plads til lidt mere dessert . . Der er da ingen der kigger på klokken, når man får noget godt at spise, så man kan da sidde længe ved bordet . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 22. Februar, 2015 Er du mere til buffet? Jeg er ikke kræsen, men det skal altså være anrettet ordentligt af gode råvarer :D 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 22. Februar, 2015 Jeg er ikke kræsen, men det skal altså være anrettet ordentligt af gode råvarer Ja - Det gælder om at finde de rette leverandører af råvarer og ingredienser - Så kan måltidet kun blive SUPERB . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg