Guest Aarhuselsker Skrevet 15. August, 2014 Et menneske man udelukkende kender fra professionelle sammenhænge kan på trods af det, sætte sig dybe, glade og varme spor. En menneske man glæder sig til at se igen, selv om der er omkostninger forbundet. Et menneske som man kan glæde sig med, og græde med, men som man ikke deler hverdag med. Et menneske som har haft enorm betydning for ens udvikling på mange planer. Et lille menneske som er både sødt, skrøbeligt, meget stærk, og bedårende smuk. Og nu vælger hun andre veje. Hun er ung, og livet banker på. Der skal skiftes spor, ikke uden vemod, men også med stor nysgerrighed og apppetit. Der bliver et savn og et hul, hvor hun stod, lysende og strålende i flokken. Et forbillede for mange, en kærlig søster med gode råd, funderet på et ungt, men rigt og lærerigt liv. Utallige er de kollegaer der har høstet af denne visdom, og få er de der blev forbandet over succesen. Der efterlades ikke brændte broer, men nok et par bristede hjerter. Men hun efterlader også en meget stor flok glade mennesker, som hun viste hvor solen står op - og det husker vi i al fremtid. http://www.nikitadarling.dk/?p=1201 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. August, 2014 Fandens også, så får jeg nok aldrig prøvet hende Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 15. August, 2014 Nikita er en funklende stjerne... Ydmyg, følsom, skarp og reflekterende... Et stort forbillede er hun... I hvert fald for mig. Det smukkeste menneske som jeg personligt er blevet ledt på vej af, haft fortrolige og lærerige snakke med - men også grint og pjattet med... Slipper hende aldrig! - men kun fordi jeg har fået lov til ikke at gøre det... Tak for dig, Nikita <3 9 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 15. August, 2014 Århuselskeren sætter jo meget præcise ord på. 4 Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 15. August, 2014 (edited) Havnebums: Du kan nå det endnu. Læs hendes blog på hendes eget site Nikita: Der er mange indlæg her på Eroguide - særligt de lange - hvor jeg springer over hele eller store dele af indlægget. Du tilhører en mindre gruppe hvor jeg altid læser indlægget helt til ende uanset hvor langt det er. Og jeg tilhører hverken cykelbande eller diverse andre fraktioner, selvom vi har haft rigtig dejlig sex en enkelt gang for flere år tilbage Du har nemlig noget mange af vi andre mange gange mangler. Du skriver nemlig kun relevant, vedkommende, med indhold og til tider sågar med humor. Du vil kunne klare dig i mange stillinger fremadrettet (jobs ) Redigeret 15. August, 2014 af oxen 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 15. August, 2014 Alt godt får jo en ende - desværre . Vi er mange der vil begræde Nikitas exit. Vi er mange der har nydt godt af Nikitas bredtfavnende medmenneskelige indsigt og hendes - for det meste - blide men alligevel kontante og letforståelige måde at formulere sine synspunkter og holdninger på. Jeg er sikker på at den pige der gemmer sig bag alias'et 'Nikita Darling' kommer godt og stærkt videre i livet - det ønsker jeg ihvertfald af hele mit hjerte. Jeg har tidligere hævdet at Nikita med sine medmenneskelige evner ville kunne blive en fantastisk dansk pendant til den amerikanske TV-vært Oprah Winfrey Venligst Spunsen/Bundstokken 6 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. August, 2014 Nu udelukker hun ikke et comeback og hvis jeg fik en to krone får hver gang en pige reklamerede med at hun stoppede for at vende tilbage igen så var jeg en rig mand. Hun har også på samme side taget afsked med Eroguide som bruger bare for at vende tilbage kort tid efter Der er jo piger der har haft flere afskedskoncerter end old blue eye havde. Men mener pigen det så ønsker jeg det bedste for hende i hendes nye tilværelse. :) 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. August, 2014 Der er nok ingen tvivl om, at "verdens ranglistens" ubetingede nr. 1, vil blive savnet. Man kan så have et stille håb om, at hun måske vil holde lidt fast i EG, og skrive lidt i ny og næ. Nå men det positive, for intet er mere skidt end der som regel også følger noget positivt med. Det positive vil således være, at alle piger og drenge nu sikkert vil blive meget mere tilfredse med deres besøg, da de ikke længere skal måles ud fra Nikita-standarten. Og ja, hun vil seriøst blive savnet både som GP og som den fantastiske skribent hun er. Som det fremgår af indlægget har hun valgt at livet nu, skal handle om noget andet, og stor respekt for det. Mig bekendt har hun vist fejret sit 10 års jubilæum, og kan se tilbage på en lang og meget flot karriere, krydret med rigtig mange oplevelser. Herfra ønskes du al held og lykke i fremtiden, når den tid kommer, for det lyder til at der ikke er sat en "fratrædelsesdato" på endnu Knus og kram Blue Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 15. August, 2014 Hold da op en besked, her på en fredag ! Heldigvis lyder det til at det er positive overvejelser bag beslutningen Jeg har selv kun nået 1 besøg hos den kære Nikita, men det var sgu noget af et sus Det var vist meget heldig at jeg sidder bag en computerskærm til dagligt på mit arbejde 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 15. August, 2014 En ærgerlig nyhed. Nikita er blandt de absolut bedste GPer jeg har besøgt. Trist at det ukke kan blive til flere. Nikita: fortsæt ud i livet med mine varmeste ønsker om at det må gå dig godt. 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. August, 2014 Havnebums: Du kan nå det endnu. Læs hendes blog på hendes eget site Favoritpigen har lige rullet mig…… igen 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 15. August, 2014 Af hjertet tusind mange tak for alle de bekræftende, anerkendende og hjertevarme hilsner jeg har fået her, på min hjemmeside, min mail og på telefonen. Det betyder mere, end jeg kan beskrive! Jeg når lige præcis ikke 10-års jubilæet, men det har nu heller aldrig været et mål. Efter så lang tid så føles afdansningsballet meget nært, og jeg havde derfor brug for at læsse af på min blog... Og nej, jeg kommer ikke til at sætte dato på. Dem jeg kender, ved det. Jeg vil nemlig ikke ud i at blive bestormet i den allersidste tid, for der vil jeg gerne have tid til at se dem, som jeg kender. Ja, Fraiser... Jeg er et følsomt gemyt og er derfor tidligere blevet ramt, såret og ked af ting, der foregik herinde på EG, og har efterfølgende bandet dette site langt væk. Det har til tider været super hårdt med søvnløse nætter og tårer, når der gik børnehave i den bag gardinerne, eller da mine private oplysninger blev delt mellem brugere herinde. Jeg er så dukket op igen, når overskuddet og lysten til at deltage vendte tilbage. Så det må du da gerne holde imod mig. Jeg har altid været begejstret for mit job, og dette indlæg på min blog vedrørende mine følelser omkring at stoppe, er vist nok det første pip fra mig igennem snart 10 år om at stoppe. Så jeg ville sætte stor pris på, ikke at blive slået i hartkorn med de piger, som du omtaler. Udover det så vil jeg da nok stadig hænge ud herinde i ny og næ... Jeg har jo nogle gange joket med, at der trods alt var ét argument for at glæde sig til at være ex-glædespige... Så kan jeg nemlig endelig deltage med mine holdninger, uden at skulle have skudt i skoene, at det kun er med indtjening, økonomi og markedsføring for øje! Og dét vil jeg ikke gå glip af at prøve! Igen... Tusind mange tak for al jeres kærlighed! 22 Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 15. August, 2014 Alting har sin tid - men det giver alligevel en klump i maven at se det på skrift Det er virkeligt en stjerne der slukkes - Nikita er en pige hvis menneskelige egenskaber bringer det bedste frem i os som gæster. Men stjernen slukkes kun for os i denne verden, den vil fortsat brænde klart over en anden verden. Måske vil der alligevel falde lidt stjernestøv på os fremover - forhåbentlig vil hun stadigt berige os med sine indlæg her på EG, nu som "glædespige eremitus". 8 Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 15. August, 2014 Udfra de gode ting man, har hørt og læst om Nikita. Kan jeg da kun, være ked af det på alle jeres vegne, at Nikita stopper. Vi ved jo alle. At når en person kommer under huden på en,Og viser engagement, tillid, ærlighed, kærlighed til sit job, personer hun har mødt i sin karriere. Vil det jo sætte dybe spor, både hos Nikita og jer. Vil da godt Ønske dig Nikita alt godt i din fremtidige liv, Med ønsket om, at det vil gå dig godt. Pas på dig selv, og husk ja at du måske vil komme til, at savne alt den fetereren, kærlighed, ømhed,kærlighed. Men minderne kan ingen tage fra dig. Dette citat siger egentlig, hvad jeg tror både du Nikita og dine gæster ville sige. At give slip på det man elsker mest, er den sværeste proces. Et menneske nogensinde kan gennemgå Jeg håber, som alle de tilkendegivelser, at du selvfølgelig vil blive herinde og berige os med din store visdom, Håber du vil nyde din nye tilværelse når den dag oprinder Nikita. Nikita dette ville blive mit farvel til dig. . Ja jeg er jo pædagog, og denne sang siger alt, det jeg faktisk ville ha skrevet Nikita. God vind Nikita. KK 8 Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 15. August, 2014 Undskyld, men er der noget jeg har totalt misforstået??? Nikita stopper da ikke nu - hun lufter tanken om at stoppe, men alle GP´er stopper jo på et tidspunkt Hvorfor siger folk farvel??? Er det ikke lidt forhastet med al denne ståhej... eller har jeg blot totalt misset pointen 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 15. August, 2014 Ja, du har misset pointen Montezi. Pointen er at Nikita snart stopper. Og ingen ved hvornår. Altså bruger alle dem der ikke har behov for at gøre sig smarte på andres bekostning, tilfældet at sige noget pænt til et af de få mennesker indenfor dette erhverv der virkelig har lykkets at give det nogen form for human og smuk glans. Nu har jo Danmarks købesexuniversum måske ikke særligt stor indflydelse på verden i almindelighed, men indenfor disse mure har hun haft meget stor betydning. For mig, for mange andre mænd og for mange piger. Måske også udenfor denne kreds? Det håber jeg i hvert fald, for det er kvinder som Nikita der virkelig skulle kunne få samfundet at se anderledes på købesex. Jeg skriver jo ikke egentlig herinde pt, men for Nikita må man jo gøre en undtagelse. Du ved hvad du gjorde for mig en gang Nikita, og for det og alt andet du har bragt til denne verden, adler jeg dig hermed til Dame Darling. Du har allerede nogle fremragende adelsmærker, og ses vi nogensinde igen, så skal du også få dit adelsbrev. Og når det er tid at gøre filmen om dit liv, så er det mig du ringer til. Okej? Knus og til lykke. B 8 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 15. August, 2014 (edited) Undskyld, men er der noget jeg har totalt misforstået??? Nikita stopper da ikke nu - hun lufter tanken om at stoppe, men alle GP´er stopper jo på et tidspunkt Hvorfor siger folk farvel??? Er det ikke lidt forhastet med al denne ståhej... eller har jeg blot totalt misset pointen Det har du nok. Selvfølgelig stopper alle glædespiger da på et tidspunkt. Anderledes kan det ikke være. Nikita har blot meddelt at hun trækker sig tilbage inden for en overskuelig fremtid. Hun har ikke sat dato på, men de af os, der kender hende lidt nærmere, har da en fornemmelse af, hvornår det kunne være. Jeg ser ikke på hendes udmelding med mistroiske øjne, men som en smuk gestus over for kendte som ukendte. For går der nogen - jeg har faktisk kendskab til et par stykker - der af forskellige årsager endnu aldrig har fået taget sig sammen til at besøge hende, så er det signal om, at tiden er ved at være begrænset. Redigeret 15. August, 2014 af Borende X 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 15. August, 2014 Men PM-systemet virker vel stadig??? Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 15. August, 2014 Men PM-systemet virker vel stadig??? Øhh? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 15. August, 2014 jeg sidder lidt og kigger efter sørgeranden omkring indlæggene... Det har sgu da næsten nekrolog-karakter - og jeg tror/håber/formoder at den eneste ændring i Nikitas tilværelse er hendes job... 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 15. August, 2014 Borende X - hvor ser du at jeg har kommenteret Nikita´s "gestus"??? Jeg synes det er fint at hun offentliggør sine overvejelser på sin egen hjemmeside... det er vel det den er til. Jeg undrer mig bare over at folk går totalt i selvsving i farvel-hilsener til en person som ikke forlader EG - og heller ikke branchen endnu. Men du må da undskylde at jeg prøver med nogle opklarende spørgsmål... Men jeg ventede sådan set bare på at du kom på banen med rustning og lanse 1 Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 15. August, 2014 Men PM-systemet virker vel stadig??? Montezi kom nu lige ind i Nikita-land :D Hun skriver ikke p.m.'s herinde længere Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 15. August, 2014 Borende X - hvor ser du at jeg har kommenteret Nikita´s "gestus"??? Jeg synes det er fint at hun offentliggør sine overvejelser på sin egen hjemmeside... det er vel det den er til. Jeg undrer mig bare over at folk går totalt i selvsving i farvel-hilsener til en person som ikke forlader EG - og heller ikke branchen endnu. Men du må da undskylde at jeg prøver med nogle opklarende spørgsmål... Men jeg ventede sådan set bare på at du kom på banen med rustning og lanse Jep, hun lever forhåbentligt i bedste velgående efter at hun er stoppet som glædes pige, og skriver måske videre herinde osv. Men forskellen er at hun så ikke kan besøges længere ( til den tid ). Sådan ser jeg på det. Ikke kun Nikita, men også andre som jeg har besøgt, hvis og når de til den tid stopper. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. August, 2014 (edited) Jeg griner nu allerede af Bananas vilde barnlige hysteriske farvel til Eroguide ala det han lavede på VL under Handyman fordi bagateller gik ham imod, og så sidder han herinde alligevel og læser med og skriver nu igen allerede. Så meget for det farvel Nu har de fleste nok oplevet alle disse farvel-informationer fra pigerne før som derefter vender tilbage, og Nikita udelukker ikke et comeback så tør nu de drivvåde øjne Det kunne være en største griner hvis Nikita laver det man kan kalde en Handy-Bananas, altså under stor opmærksomhed trækker sig væk for derefter at vende tilbage hurtigt. Men nok umuligt hvis der er barn på vej, så går der jo nogle måneder. Måske hun så rent faktisk også står ved at hun siger farvel, men det er bare når man har set det mange gange fra piger, at de siger farvel for at starte igen og lader dette gentage sig. For går der nogen - jeg har faktisk kendskab til et par stykker - der af forskellige årsager endnu aldrig har fået taget sig sammen til at besøge hende, så er det signal om, at tiden er ved at være begrænset. Er det ikke ideen med offentliggørelsen dybest set Held og lykke Nikita og ikke mindst hvis der er familieforøgelse på vej, der bliver fantastisk for jer er jeg sikker på :) Redigeret 15. August, 2014 af Frasier 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 15. August, 2014 Montezi kom nu lige ind i Nikita-land :D Hun skriver ikke p.m.'s herinde længere Øh nåh det lyder smart Desuden tror jeg ikke jeg kan få udstedt visa til det dér land Del dette indlæg Link til indlæg