Krølle Bølle 1122 Skrevet 16. August, 2014 Tjaaaa - hvem er bedre end Nikita Darling??? Har ikke (endnu i hvert fald) besøgt Skøn-jomfruen. Sagt med glimt i øjet og et bette smil på munden. Der er altid er verden efter. Bedre - måske/måske ikke. Del dette indlæg Link til indlæg
Nummer7 40 Skrevet 16. August, 2014 jeg sidder lidt og kigger efter sørgeranden omkring indlæggene... Det har sgu da næsten nekrolog-karakter - og jeg tror/håber/formoder at den eneste ændring i Nikitas tilværelse er hendes job... Tja...de er gået lidt i selvsving 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 16. August, 2014 Selvom det er mange år siden jeg havde mine møder med den søde Nikita, så er det alligvel vemodigt at læse, at muligheden for at foretage et sidste besøg skal forsvinde. Ville ønske, at Nikita - når hun endeligt beslutter sig for, at hun har nået vejens slutning - begynder at udbyde kaffe-rendezvous, så man i det mindste kan mødes til en sludder over en kop kaffe. Håber at Nikita på trods af stop som "udøvende", alligevel deltager i debatterne her på EG (og evt. andre fremtidige forums). 6 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2014 Kære kollega. Det startede for lidt over et år siden, hvor Line her fik en prop over at være blevet behandlet af lort på en arbejdsplads og stedes mutter/ bestyre... Måtte advare, fortælle, af med frustration, vrede, ked af det hed osv... Finder dette firlurlige forum og skriver det hele ud. Her kommer du ind i billedet. Jeg gør det forkert/ uetisk osv og du lader mig vide det... Jeg tænker, hvad nu det- er de alle sammen så modbydelige og fordømmende her i branchen/ forummet her...? Jeg svarede for mig- holdte på mine synspunkter og veg ikke fra det fakta , at jeg var blevet behandlet af lort og ønskede at ingen overhovedet skulle opleve det samme... Der gik noget tid og jeg kunne godt læse at " klassens populære pige" var dig herinde... Det ændrede ikke min historie, det ændrede ikke min altid store retfærdigheds sans, behovet for at kæmpe for det jeg tro på, de jeg holder af/ ønsker at hjælpe osv... MEN det ændrede mit syn på hvordan branchen/ klinikkerne skulle køre/ fungere. Jeg besluttede , at nu var det nok med at arbejde for ruffere, grådige muttere, bagmænd, rådne steder kort sagt!!! Og her kommer pigekollektivet ind- min måde, mit sted, mine regler- SAMMEN MED PIGERNE, et rart og roligt sted at være og arbejde i fred uden ballade og ked af det hed. Frem til fakta; du hjalp mig på den vej med dine ord, måde at se tingen på, din erfaring, dit menneskesyn, dit rare væsen osv... Du sagde det højt og lod mig se den anden side/ vej med dine synspunkter. Tak for det!! Senere har jeg haft samtaler/ skriverier med dig, hvor jeg ser de samme synspunkter og også et varmt menneske bagved darlingen, så kære dig, alt held og lykke herfra med næste kapitel af dit liv. Må alt lykke, held og masser af kærlighed blive og komme til dig, må du se frem og bruge alt det du har været i i snart 10 år til at få det endnu mere lykkeligt og dejligt i fremtiden... Du er i kærlighed og derfor vil dette også altid komme til dig. Man får hvad man giver - så tak for at give mig tillid , lærdom og kærlige hug med her... Ud og leve den næste del af livet , forhåbentligt med masser af småfolk og ægte kærlighed smil. Og se her har jeg erfaring, så ring du bare når det bliver hårdt og træls - jeg er lige her... Du er god karma. Mange kram og knus til dig. Kh Line Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. August, 2014 (edited) Undskyld, men er der noget jeg har totalt misforstået??? Nikita stopper da ikke nu - hun lufter tanken om at stoppe, men alle GP´er stopper jo på et tidspunkt Hvorfor siger folk farvel??? Er det ikke lidt forhastet med al denne ståhej... eller har jeg blot totalt misset pointen Måske laver GP'er også comeback når de kommer oppe i årene (som musikere), mon fanskaren også forbliver trofast Redigeret 18. August, 2014 af Nille 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 18. August, 2014 (edited) Måske laver GP'er også comeback når de kommer oppe i årene (som musikkere) , mon fanskaren også er trofast Jeg har mødt min favoritpige i hendes egenskab af glædespige, og jeg er sikker på, at hun ikke vil gøre det blot 1/10 så godt som musiker . Redigeret 18. August, 2014 af Borende X 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. August, 2014 Jeg har mødt min favoritpige i hendes egenskab af glædespige, Hvem er din favoritpige Skal en favoritpige være en glædespige Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. August, 2014 Jeg håber ikke Nikita forsvinder fra vort solsystem bogstavlig talt, det ville være rigtig trist Nikita, du er sjaw Jeg håber du stikker hovedet ind på EG og chatten indimellem og siger "hej, her er jeg, her er jeg, goddag, goddag , goddag" 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 18. August, 2014 (edited) Hvem er din favoritpige Skal en favoritpige være en glædespige Du ved jo godt, din uartige dreng, hvem det er :D :P. Og her er du vist gået glip af noget. Resten er en kunstig problemstilling. Jeg er ikke sikker på, at mine karnale lyster i lige så høj grad ville nyde at høre hende synge. Det har jeg så til gode :D, men skal man dømme efter den tidligere teledame på Vandtårnsvej, så ville jeg så langt foretrække glædespigen frem for musikeren Redigeret 18. August, 2014 af Borende X Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 18. August, 2014 Du ved jo godt, din uartige dreng, hvem det er :D :P. Og her er du vist gået glip af noget. Resten er en kunstig problemstilling. Jeg er ikke sikker på, at mine karnale lyster i lige så høj grad ville nyde at høre hende synge. Det har jeg så til gode :D, men skal man dømme efter den tidligere teledame på Vandtårnsvej, så ville jeg så langt foretrække glædespigen frem for musikeren Er jeg den eneste der har hørt Nikita synge denne sang, omskrevet med et enkelt ord ? Medine blev til Nikita Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 18. August, 2014 Er jeg den eneste der har hørt Nikita synge denne sang, omskrevet med et enkelt ord ? Medine blev til Nikita '> gog Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 19. August, 2014 Det skal vi da snart få opklaret Og hvordan vil du så få det opklaret? Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 19. August, 2014 Og hvordan vil du så få det opklaret? Jow, gog, det behøver du nok næppe megen fantasi for at kunne forestille dig ;) Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 19. August, 2014 Jow, gog, det behøver du nok næppe megen fantasi for at kunne forestille dig ;) Jow, BX , det behøver jeg nemlig, hvordan skulle du få det at vide? Vil du spørge? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 26. August, 2014 Skøn og fantastisk kvinde. Må vist hellere få fundet tid til at besøge den dejlige dame igen. Inden det er for sent! 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Saucy 39 Skrevet 15. Juli, 2017 Kors, hvor pinligt. Men hun har vist gang i den igen i Kolding. Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 15. Juli, 2017 Saucy skrev, for 3 timer siden: Kors, hvor pinligt. Men hun har vist gang i den igen i Kolding. Det synes jeg lige, du skylder et link til! Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 15. Juli, 2017 Saucy skrev, for 3 timer siden: Kors, hvor pinligt. Men hun har vist gang i den igen i Kolding. Ja, uhauha hvor jeg skammer mig. Tænk engang, at jeg ikke engang selv vidste, at jeg var taget til Kolding? (WTF?!) Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 15. Juli, 2017 Don't worry - de vender altid tilbage. Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 15. Juli, 2017 NoBS skrev, for 1 minut siden: Don't worry - de vender altid tilbage. Altid...Altid blev der sagt! Lige til den dag vi dør! For vi er én stor homogen masse, helt ens faktisk. Altid! 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 15. Juli, 2017 Saucy skrev, for 3 timer siden: Kors, hvor pinligt. Men hun har vist gang i den igen i Kolding. Siden hvornår, er Kolding begyndt at ligge i Nordjylland? Bortset fra det, er det så overhovedet den "rigtige" Nikita? https://annoncelight.dk/showad/231377 1 Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 15. Juli, 2017 Nikita Darling skrev, for 7 minutter siden: Altid...Altid blev der sagt! Lige til den dag vi dør! For vi er én stor homogen masse, helt ens faktisk. Altid! Præcis - livet er dejligt. Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 15. Juli, 2017 Iscenesat Virkelighed skrev, for 5 minutter siden: Siden hvornår, er Kolding begyndt at ligge i Nordjylland? Bortset fra det, er det så overhovedet den "rigtige" Nikita? https://annoncelight.dk/showad/231377 Hvis man nu bor i Tønder? Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 15. Juli, 2017 Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden: Siden hvornår, er Kolding begyndt at ligge i Nordjylland? Bortset fra det, er det så overhovedet den "rigtige" Nikita? https://annoncelight.dk/showad/231377 Ahem, det er det så faktisk ------------- Altså inden der i sin tid opstod en storm, skrev jeg ikke "nu skrider jeg, og jeg vender altså ALDRIG tilbage, nå!" Jeg stoppede ikke, fordi jeg var træt af det. Jeg vidste bare ikke, om jeg ville have lyst til noget på et senere tidspunkt. Det synes jeg egentlig er meget reelt. Nu ved jeg så, hvad jeg har lyst til på nuværende tidspunkt, og så har mine 'haters' jo også lidt nyt at gå op i, og så er alle jo glade 13 Del dette indlæg Link til indlæg