Borende X 25042 Skrevet 15. August, 2014 Borende X - hvor ser du at jeg har kommenteret Nikita´s "gestus"??? Jeg synes det er fint at hun offentliggør sine overvejelser på sin egen hjemmeside... det er vel det den er til. Jeg undrer mig bare over at folk går totalt i selvsving i farvel-hilsener til en person som ikke forlader EG - og heller ikke branchen endnu. Men du må da undskylde at jeg prøver med nogle opklarende spørgsmål... Men jeg ventede sådan set bare på at du kom på banen med rustning og lanse Jeg forstår dig altså stadig ikke. Du spørger, hvorfor al den ståhejhej om en bebudet afgang. Og jeg svarer dig, at det efter min bedste overbevisning nok er ment som en gestus fra Nikitas side. Og du fortsætter bare med dit evindelige og bevidstløse ridder-ævl. Bananas udtrykker nok bedst Nikitas betydning for branchen, som synes at være gået hen over hovedet på dig, i følgende indlæg: Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 15. August, 2014 Øh nåh det lyder smart Desuden tror jeg ikke jeg kan få udstedt visa til det dér land Smart ved jeg ikke, men sådan er det vist Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 15. August, 2014 Men PM-systemet virker vel stadig??? Ved ikke, men du og Fraiser kunne måske prøve det på hinanden, så skulle jo på samme gang en venlig og velment tråd slippe fra jeres sure og kedelige opstød. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 15. August, 2014 Fræser, jeg har endnu til gode at se et positivt og venligt udsagn fra dig. Og 17. november du været herinde i to år. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. August, 2014 (edited) Fræser, jeg har endnu til gode at se et positivt og venligt udsagn fra dig. Og 17. november du været herinde i to år.Herligt Borende X, et nyt personangreb fra dig, du gør jo ellers ikke i sådan noget, påstår du, når du rosende omtaler dig selv og forsøger at fremstå så hellig.Så kunne du starte med en anmeldelse jeg har lavet, meget positivt og venligt. Når du er færdig med det, vil du finde mange andre.Jeg kunne også skrive rigtig meget mere om dine indlæg og alle dine krige men det har andre gjort så rigeligt på det sidste ;) Redigeret 15. August, 2014 af Frasier Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 15. August, 2014 Det er bedre at flytte det personlige ævl og kævl til en ny tråd 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 15. August, 2014 Jeg forstår dig altså stadig ikke. Du spørger, hvorfor al den ståhejhej om en bebudet afgang. Og jeg svarer dig, at det efter min bedste overbevisning nok er ment som en gestus fra Nikitas side. Og du fortsætter bare med dit evindelige og bevidstløse ridder-ævl. Bananas udtrykker nok bedst Nikitas betydning for branchen, som synes at være gået hen over hovedet på dig, i følgende indlæg: Nej det er ret tydeligt du ikke forstår. Men jeg prøver igen; det er en fin gestus fra Nikita - Jeg undrer mig bare over at folk går totalt i selvsving i farvel-hilsener til en person som ikke forlader EG - og heller ikke branchen endnu??? ... og tak for person-angrebet, noget du ellers har haft meget travlt med at distancere dig fra de seneste dage. Du vil gerne fremstå så hellig, men det kniber med at efterleve det Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 15. August, 2014 Selv en pæn farvel tråd om en af de mest populære piger, blev så kørt af sporet af ævl og person fnidder. Helt ærligt, så burde i skamme jer. Det er ved at være pinligt at se på. 7 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. August, 2014 Jeg må anmode om at man stopper afsporingen, personangreb og mudderkastning. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. August, 2014 (edited) Prøv lige at læs her. Jeg startede denne tråd, i en postiv ånd. For at give et af de mennesker der virkelig har gjort en forskel i denne verden, min applaus. Kunne det ikke være en pænt træk, af de mænd, der nok ikke har besøgt Nikita, at holde sig til selve emnet, istedet for at tilkendegive deres utilpashed ved at nogle mænd har et blødt punkt for en pige. Altså, vil i ikke godt være rare at holde jer til emnet, og ikke være hånlige overfor os der har gode oplevelser, som vi da heldigvis har mulighed for at få igen, i en begrænset periode. Jeg takker på forhånd for at I kan agerer som voksne gentlemensssss. Tilføjelse: Dette indlæg blev skevet mens Kurator skrev ovenstående. Redigeret 15. August, 2014 af Aarhuselsker Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. August, 2014 Af hjertet tusind mange tak for alle de bekræftende, anerkendende og hjertevarme hilsner jeg har fået her, på min hjemmeside, min mail og på telefonen. Det betyder mere, end jeg kan beskrive! Jeg når lige præcis ikke 10-års jubilæet, men det har nu heller aldrig været et mål. ... Igen... Tusind mange tak for al jeres kærlighed! Æv! Så når jeg vist ikke at få lejlighed til at besøge den skønne :'( God vind, smukke! Del dette indlæg Link til indlæg
bager 92 Skrevet 15. August, 2014 Også endte alt som det plajer en fredag aften . Det går over i person angreb her på EG Der åbentbart bare nogle som altid skal være negative og se surt på alt og alle God weekend til alle jer som kan smille og være glad :-) 6 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 15. August, 2014 Jeg må anmode om at man stopper afsporingen, personangreb og mudderkastning. Sorry, jeg var endnu ikke kommet ned til dit indlæg, før jeg svarede på angrebene. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 15. August, 2014 Nu er det ikke Nikita der har lavet denne tråd men AArhuselsker (eller er det Århuselsker, for at glæde de indfødte?) Hun har kun meldt det ud på hendes egen hjemmeside, skal lige noteres inden hun bliver beskyldt for mediestunt m.m. Det er vel fair nok lige at informere om? ser da mange annoncer m.m. hvor der står "er her kun til fredag" eller lignende Men anyway god vind Nikita Hvis du er bollet tyk, så kæmpe tillykke med det…. I så fald går du en fantastisk tid i møde! pøj pøj med det 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 15. August, 2014 Men anyway god vind Nikita Hvis du er bollet tyk, så kæmpe tillykke med det…. I så fald går du en fantastisk tid i møde! pøj pøj med det Hæhæ, Liderlig, så poetisk, som du dog kan udtrykke det. Jeg ved ikke om du har ret i det første, men du har i hvert fald i det sidste. Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 15. August, 2014 (edited) Kære Nik Du er en af verdens sjoveste, sødeste og mest sexede kvinder. Nok den bedste kombination af de tre s'er jeg nogensinde har mødt gennem mit lange og oplevelsesrige liv. Jeg takker dig for alt det, du har givet, været, er og forhåbentlig på en eller anden måde stadig vil berige denne verden med. Glemmer aldrig din evne til at hygge og nusse, være åben, nysgerrig og så dejligt naturligt fræk - uanset om jeg foreslog at vi skulle knalde på terrassen/balkonen i solen ud mod den trafikerede vej, eller jeg ankom i arbejdstøjet på vej til Silvan og bad dig om at give mig et superhurtigt blowjob - og du da selvfølgelig svarede, at du lige måtte sige til en ventende kunde, at det lige tog tre minutter mere, før du kom ind til ham, fordi du selvfølgelig ikke kunne lade sådan et frækt ønske og den oplevelse gå din næse forbi Tak for mange uforglemmelige møder gennem mange år. Selvom vi ikke har set hinanden de seneste tre års tid, og jeg i min lange glædespigeforbrugs-karriere har mødt mange hundrede glædespiger, så er du en af de pt. to glædespiger jeg altid vil huske Venligst French :-) Redigeret 15. August, 2014 af frenchlover1 8 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 15. August, 2014 Hæhæ, Liderlig, så poetisk, som du dog kan udtrykke det. Jeg ved ikke om du har ret i det første, men du har i hvert fald i det sidste. X sådan siger vi her i det Jyske eller i hvert fald lokalt hvor jeg befinder mig. Det er sagt med et kæmpeglimt i øjnene efterfulgt af en kæmpe krammer. Så det er nu ganske varmt ment 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest elsker_sex Skrevet 15. August, 2014 Danmark´s ubestridte bedste glædespige melder sit exit. Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 15. August, 2014 jeg havde æren af at møde dig 2 gange i din spæde opstart det var pragtfuldt og du var lige frem og virkede glad for dit 'nye job' kan huske du havde en super lækker røv 4 Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 16. August, 2014 Kunne alle, der skriver herinde, ikke lige læse dette, inden de fremover skriver så meget som et eneste ord herinde: Jeg må anmode om at man stopper afsporingen, personangreb og mudderkastning. Venligst French 1 Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 16. August, 2014 (edited) Når jeg genlæser mit ovenstående indlæg, synes jeg nok, at det lyder lige lovlig hårdt . Sorry! Men for pokker, jeg synes ind imellem, at personfnidder og afsporing tager alt for megen spalteplads her. Og så når jeg desværre slet ikke frem til at læse de gode og berigede indlæg... Men nu tilbage til emnet... Venligst French Redigeret 16. August, 2014 af frenchlover1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandsky Skrevet 16. August, 2014 (edited) Kan se jeg kom til at like din besked nr. 24 Frasier. Det var en fejl, der åbenbart ikke lader sig rette. Det undskylder jeg Frasier. For den kunne jeg ikke finde på at like med vilje. Den er for nedladende til min stil. Og Nikita fortjener den iøvrigt ikke. Ingen skal vel lastes for, hvad andre har gjort i tidens løb... Så tag du istedet hendes ord for gode varer. Du kunne jo have nøjedes med, at ønske hende held og lykke og respektere at branchens største navn, ønsker at tag en værdig afsked med sine gæster :-) Redigeret 16. August, 2014 af Sandsky 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 16. August, 2014 Nikita har jeg haft lyst til at møde, lige siden jeg fik smag for GP. men hendes vagter har aldrig passet med min tidsplan endnu. Jeg håber inderligt jeg når det. For det vil være ærgerligt, ikke nå at møde et så fantastisk menneske - som jeg kun har hørt godt om. Så håber det sker - ellers må du i hvert fald have det fantastisk, nu og i fremtiden. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 16. August, 2014 Kan se jeg kom til at like din besked nr. 24 Frasier. Det var en fejl, der åbenbart ikke lader sig rette. Det undskylder jeg Frasier. For den kunne jeg ikke finde på at like med vilje. Ak ja, tykke fingre og slørede øjne kan vi jo alle få en gang imellem... Iøvrigt enig i dit indlæg ;) Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. August, 2014 Rolig nu... det er kun sex og der er andre piger der ude. Del dette indlæg Link til indlæg