Gæst Skrevet 15. August, 2014 Halløj der højt ærede eroguidere. På et tidspunkt i næste uge, har der åbnet sig en mulighed for at jeg skal have en omgang massage... Derfor vil jeg gerne stille det tilbagevendende spørgsmål, hvor er det bedste sted i Vejle lige nu? Jeg forventer ikke at I som (forhåbentligt) vil svare, bruger en masse tid på at gå i dybden, men for eksempel sådan her: "Jeg var "her" i sidste uge og det var super godt, det var kun HJ" Altså det jeg søger er, det bedste sted i Vejle lige NU og efter DIN mening. Det er ikke et oplæg til debat, jeg vil blot bruge jeres betragtninger i forhold til hvor jeg skal bevæge mig hen når det bliver min tur i næste uge. Jeg håber på svar/hjælp. På forhånd tak. Midcom45 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 15. August, 2014 Det afhænger af, hvor meget ønsker du ? Hvis det kun er HJ kan jeg anbefale Mora, jeg prøvede hende første gang uden tanke om noget frækt, men pludselig var hendes hånd nede i madrashøjde, jeg lå på maven hun spurgte om den også ville masseres, jeg kunne ikke sige nej, og fik et godt HJ Uden tanke på kranen derhjemme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 15. August, 2014 er det massage så vil jeg vælge ananda thai massage en god massage af en sød kvinde www.hosananda.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 15. August, 2014 Mora er bedst. Ellers Daw i tørring. Eller Ten i Fredericia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. August, 2014 Jeg søger dels en god massage, men må nok også erkende at hvis det ellers bliver gjort ordentligt, så får jeg da lyst til mere. Derfor skal der som minimum være mulighed for HJ som tilkøb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. August, 2014 Jeg har før prøvet mora og muk, og begge var ganske fine oplevelser. Men for nu at udvide horisonten lidt og ikke altid falde i det samme hul så at sige, spørger jeg efter jeres mening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 15. August, 2014 (edited) massagen er super, og hvis det er sex du vil have er det nok et andet sted du skal gå til, har aldrig fået andet end super massage Redigeret 15. August, 2014 af knaldehunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 15. August, 2014 Jeg har prøvet andre thai stedr, hvor det var mere oliepjaskeri end massage, men ikke hos Mora. Pludseligt begyndte hun at bruge albuerne, det gjorde nas, men var godt, det gik i dybden Jeg er normalt meget selektiv med mine massører, men har tænkt mig at besøge stedet igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Saxo1 1 Skrevet 17. August, 2014 Mora er bedst. Ellers Daw i tørring. Eller Ten i Fredericia Hvor er Ten i Fredericia og er det samme Ten som var i Vejle ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 17. August, 2014 Ja det er den samme Ten. Hun er ved saendee Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Saxo1 1 Skrevet 17. August, 2014 Ja det er den samme Ten. Hun er ved saendee ok.... har du en adr. eller link ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hammers67 0 Skrevet 17. August, 2014 Nogle af jer der har prøvet Mim Massage i Vesterbrogade? Er der mulighed for ekstra ydelser?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. August, 2014 Hvad med nam thai på vardevej? Er det et godt sted? Så vidt jeg har læst mig til, har det i hvert fald før været populært!? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. August, 2014 Jeg har lige et ekstra spørgsmål, jeg håber nogen af jer kan svare på. Er der nogen steder i Vejle hvor man kan få body2body massage. Altså ikke nødvendigvis sex, men b2b i ordets forstand. Massage med kroppen... Nogen der ved det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bettepiller 2 Skrevet 6. September, 2014 btb kan du sikkert få hos lin - i en eller anden afskygning, har i hvert fald fået noget der minder om det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DEN GODE 11 Skrevet 6. September, 2014 hej de nye imoras gamle lokaler nørrebrogade god massage og fuld pakke hos dem begge prøv ie gav 1200 for alt rigtig godt alt sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 6. September, 2014 hej de nye imoras gamle lokaler nørrebrogade god massage og fuld pakke hos dem begge prøv ie gav 1200 for alt rigtig godt alt sammen er der noget link til dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 6. September, 2014 Ja så har du da betalt for meget Den Gode Du må være lidt for god af dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DEN GODE 11 Skrevet 6. September, 2014 advanced hvis det er en suveren behandling så er prisen helt ok for mig og slut for min del 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungfyr27 1 Skrevet 6. September, 2014 Nogen som vil fortælle om vardevej og Vesterbrogade?? Jeg har hørt meget godt om mora herinde så det overvejer jeg også at ligge et smut forbi. Hvor finder man en god b2b i vejle?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DEN GODE 11 Skrevet 7. September, 2014 Nogen som vil fortælle om vardevej og Vesterbrogade?? Jeg har hørt meget godt om mora herinde så det overvejer jeg også at ligge et smut forbi. Hvor finder man en god b2b i vejle?? b2b så prøv nørrebrogade 28 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg