Hop til indhold
Liderbassen

Spild ikke pigens tid

Recommended Posts

Jeg kender et par stykker i branchen som er trætte af mænd som laver aftaler med kvinden og som enten ikke dukker op eller istedet for dukker op med 3-400 kr istedet for den aftalte pris på feks 1000 kr. 

Kan vi ikke blive enige om herinde at det er noget svineri.

De par stykker jeg kender siger at det i mange tilfælde er udlændinge der har svært ved at fatte noget af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender et par stykker i branchen som er trætte af mænd som laver aftaler med kvinden og som enten ikke dukker op eller istedet for dukker op med 3-400 kr istedet for den aftalte pris på feks 1000 kr. 

Kan vi ikke blive enige om herinde at det er noget svineri.

De par stykker jeg kender siger at det i mange tilfælde er udlændinge der har svært ved at fatte noget af det.

Jo det er godt nok noget svineri, at kræve 1000kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Hej,

måske pigerne skal sænke prisen med 1% om året..

for at kunne konkurrer :-P

prøvemanden

hahaha. Den var god - med reference til anden tråd ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes også det er øv træls,min løsning er at jeg kun laver aftaler med mænd jeg kender.har de besøgt mig et par gange stoler jeg på de kommer til aftalt tid, og betaler det ønskede beløb.

dog lidt morsomt når de der kommer fra gaden,først forsøger at presse prisen,og bagefter ender med at give drikkepenge.... :???:

knus Susanne

Del dette indlæg

Link til indlæg

dog lidt morsomt når de der kommer fra gaden,først forsøger at presse prisen,og bagefter ender med at give drikkepenge.... :???:

knus Susanne

Det er ikke bare et forsøg på at presse prisen - det er også et forsøg på at lære dig at kende og tø situationen lidt op - og så falder der måske nemmere lidt drikkepenge af i den sidste ende  :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke bare et forsøg på at presse prisen - det er også et forsøg på at lære dig at kende og tø situationen lidt op - og så falder der måske nemmere lidt drikkepenge af i den sidste ende  :)

Hmm. Først sige at sex er " mindre værd " og bagefter regne med en kanon oplevelse i sengen ??

Jeg plejer ikke at sænke prisen, så yder selvfølgelig et godt "job" men det tør ikke noget op, måske tværtimod. hvis jeg føler mig for hårdt presset bliver der ingen salg, så ved jeg det vil blive en dårlig oplevelse for begge, uanset prisen.

Knus Susanne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm. Først sige at sex er " mindre værd " og bagefter regne med en kanon oplevelse i sengen ??

Jeg plejer ikke at sænke prisen, så yder selvfølgelig et godt "job" men det tør ikke noget op, måske tværtimod. hvis jeg føler mig for hårdt presset bliver der ingen salg, så ved jeg det vil blive en dårlig oplevelse for begge, uanset prisen.

Knus Susanne.

Jeg plejer heller ikke at tinge om prisen hos en glædespige, medmindre jeg har set pigen annoncere med lavere priser end det, der fremgår af hendes menukort - netop får at undgå en dårlig stemning fra starten - så går jeg hellere igen, men nogen er jo bedre til at tinge om prisen end andre og kan gøre det med en tilpas mængde charme. Nogen gange lykkes det og nogen gange ikke - men man skal jo heller ikke starte med at byde ½ pris - eller påstå man kun har f.eks kr. 500,- i pungen og så ønske den store tur.

Man kan jo gøre det lidt humoristisk som f.eks.: "I dag er det tirsdag, kan jeg så ikke få et bad og en ½ time til kr. 900,-? - så kan pigen jo f.eks svare igen: "Joh, hvis du selv har håndklæde og shampoo med - ellers koster det kr. 950,-"  :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Kommer meget an på hvor det er. Ved Thai handler jeg altså :-)

Bestiller massage og betaler naturligvis fuld pris for det. Har jo selv bestilt

Under massagen kommer spørgsmålet jo altid. " nej det går ikke, har kun 500 kr med" den accepterer de for det meste

Hvis ikke sparer jeg bare de penge :-)

Har ikke dårlig samvittighed over det, har jo kun bestilt massagen, det andet er mersalg fra hendes side.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne aldrig finde på at forhandle eller have "forkerte penge med".

Hvis pigen siger en anden pris end den aftalte (eller annoncerede), går jeg bare min vej uden at sige andet end farvel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne aldrig finde på at forhandle eller have "forkerte penge med".

Hvis pigen siger en anden pris end den aftalte (eller annoncerede), går jeg bare min vej uden at sige andet end farvel.

Det lyder meget fornuftigt, i det tilfælde er det pigen der ødelægger den gode stemning.

Knus Susanne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg plejer heller ikke at tinge om prisen hos en glædespige, medmindre jeg har set pigen annoncere med lavere priser end det, der fremgår af hendes menukort - netop får at undgå en dårlig stemning fra starten - så går jeg hellere igen, men nogen er jo bedre til at tinge om prisen end andre og kan gøre det med en tilpas mængde charme. Nogen gange lykkes det og nogen gange ikke - men man skal jo heller ikke starte med at byde ½ pris - eller påstå man kun har f.eks kr. 500,- i pungen og så ønske den store tur.

Man kan jo gøre det lidt humoristisk som f.eks.: "I dag er det tirsdag, kan jeg så ikke få et bad og en ½ time til kr. 900,-? - så kan pigen jo f.eks svare igen: "Joh, hvis du selv har håndklæde og shampoo med - ellers koster det kr. 950,-"  :mrgreen:

Du har helt ret , det kan gøres på en måde så jeg egentlig hygger mig med det, men at sige at man ikke har flere penge, alligevel finder dem, og så finder et par hundrede mere fordi det var så godt.

Så er det lige før det er bedre at bruge dem ekstra næste gang man kommer.

Knus Susanne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har helt ret , det kan gøres på en måde så jeg egentlig hygger mig med det, men at sige at man ikke har flere penge, alligevel finder dem, og så finder et par hundrede mere fordi det var så godt.

Så er det lige før det er bedre at bruge dem ekstra næste gang man kommer.

Joh, men hvornår kommer man lige igen? - det er jo ikke altid, det sådan lige kan lade sig gøre og så vil jeg sådan set hellere give belønningen straks  :)

Enkelte gange har jeg været ude for piger, som f.eks har haft tilbud på ½ time til kr. 800,- og jeg har betalt med en tusindlap og pigen har så lagt byttepengene frem til mig, men på en sådan måde at jeg ikke lige har kunnet stikke dem i pungen straks og først fået lejlighed til det efter seancen, når jeg tog tøj på igen. Har pigen så ydet en extra indsats langt over middel med sprøjteorgasmer og længere tid - er man altså et skarn at stå og stoppe byttepengene tilbage i pungen - det ville jeg ihvertfald ikke have det godt med - det ville ihvertfald overskygge glæden ved at give drikkepenge for en god indsats - eller som nogen ville sige:

hellere leve som en rig mand og dø fattig, end leve som en fattig og dø som en rig.

Drikkepenge belønnes som regel også med ekstra kys og kram på vej ud af døren - og det er jo også værd at tage med og så kan man jo håbe på at pigen kan huske en næste gang  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror den berøringsangst er et dansk fænomen.

I forhold til de udenlandske piger, hvis priser ofte svinger alt efter humør og efterspørgsel, så er jeg ikke bleg for på sms først at spørge til t.eks. enkeltydelser eller "quickies" til lavere priser end de 30 og 60 min. de ofte forsøger at få folk til at vælge - selv om ofte blot er interesserede i at få tingene overstået.

/S

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...