Guest Nimbush Skrevet 16. August, 2014 Er der nogen der kender til en god omgang thai massage og mulighed for ekstra. Ikke nødvendigvis den fulde pakke. Men måske bare hj elle bj. I Herning eller i nærområdet? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. August, 2014 Er der nogen der kender til en god omgang thai massage og mulighed for ekstra. Ikke nødvendigvis den fulde pakke. Men måske bare hj elle bj. I Herning eller i nærområdet? Det nemmeste er at gå ind i thai afdelingen, Jyllands området self. Og så skrive Herning i søge feltet Eller bruge aftenen på hyggelig fra side 1 af og frem :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nimbush Skrevet 16. August, 2014 Mange tak Bronx. Synes ellers bare at jeg har været det igemmen. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. August, 2014 Mange tak Bronx. Synes ellers bare at jeg har været det igemmen. Men hvad er nærområdet ? :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. August, 2014 Mange tak Bronx. Synes ellers bare at jeg har været det igemmen. Det der lyder som mig når jeg er doven Jeg har kigget alt igennem men fandt ingenting...hjælp ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nimbush Skrevet 16. August, 2014 Haha. touche. Jamen lige omkring Herning, og må også gerne være et sted hvor man kan få en god gang massage. Holstebro kan også gå an. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. August, 2014 Haha. touche. Jamen lige omkring Herning, og må også gerne være et sted hvor man kan få en god gang massage. Holstebro kan også gå an. Uden at nævne noget om kvalitet osv. Jc Wellness Vattana Kildevej 6 skavevej 1 Alle Holstebro Østergade 50 struer Dok koon herning Hammerum pigerne, bon fan - sjovt nok Hammerum Der er også en i Kjellerup, hvor end det ligger :-/ Not so difficult... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 17. August, 2014 Var forbi Kroggårdsvej 20 i Hvam ved Kjellerup den anden aften - 1 times ventetid meddelte smukke Qai/Kylling med et stort smil, så jeg kørte igen. Stedet reklamerer sjældent og jeg har heller ikke før oplevet at der var optaget, men jeg har nu altid fået god service på stedet, som jeg har besøgt en del på det sidste - sidst fik jeg 45 min. med Qai til kun kr. 1200,- Holstebrovej 151 i Ravnstrup kan også anbefales, men jeg har ikke været der et stykke tid. Suree i Jernbanegade i Viborg har jeg desværre aldrig afprøvet, men det anbefales af andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1001nat 187 Skrevet 19. August, 2014 Uden at nævne noget om kvalitet osv. Jc Wellness Vattana Kildevej 6 skavevej 1 Alle Holstebro Østergade 50 struer Dok koon herning Hammerum pigerne, bon fan - sjovt nok Hammerum Der er også en i Kjellerup, hvor end det ligger :-/ Not so difficult... Det er da snyd/synd ikke at nævne RTN i Struer. Hun giver en super massage og er skøn fræk, hvis man behandler hende ordentligt. Jeg har besøgt hende en del gange efterhånden, og det er alt for svært kun at vælge massagen. http://rtn-struer.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 19. August, 2014 Det er da snyd/synd ikke at nævne RTN i Struer. Hun giver en super massage og er skøn fræk, hvis man behandler hende ordentligt. Jeg har besøgt hende en del gange efterhånden, og det er alt for svært kun at vælge massagen.http://rtn-struer.dk/ Hej Jeg har aldrig besøgt stedet, så derfor kunne jeg ikke udtale mig om der fx. var mulighed for ekstra.:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 19. August, 2014 Er der nogen der kender til en god omgang thai massage og mulighed for ekstra. Ikke nødvendigvis den fulde pakke. Men måske bare hj elle bj. I Herning eller i nærområdet? Hvis Limfjorden kan kaldes nærområdet og massagen udføres af en moden dansk pige: https://annoncelight.dk/annonce/147571/forkaelelse-massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1001nat 187 Skrevet 20. August, 2014 Hej Jeg har aldrig besøgt stedet, så derfor kunne jeg ikke udtale mig om der fx. var mulighed for ekstra. Hej Holstebronx. Skulle der være samme gode kemi mellem RTN og dig, som mellem omtalte frue og jeg - så kan jeg ikke andet end anbefale dig at prøve. Ha' en god dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 20. August, 2014 Hej Holstebronx. Skulle der være samme gode kemi mellem RTN og dig, som mellem omtalte frue og jeg - så kan jeg ikke andet end anbefale dig at prøve. Ha' en god dag Hej 1001nat jeg takker for anbefalingen :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg