Hop til indhold
Stryx

Piger på job i dag

Recommended Posts

Hmmm, fortrækker europæiske piger

det skrev du da ikke noget om en anden fordel kunne måske være at skrive lidt om hvorhenne du søger det er vel ikke ligemeget om det er i tønder eller skagen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

Som i kan se, er jeg helt ny i dette forum..
Har haft besøg af denne lille dame for nogle måneder siden efterhånden, og var ikke begejstret..
Hun er som vældig sød, og snakkede en del - men selve agten var ikke noget at råbe hurra for (i mine øjne)
Tror næppe hendes alder passer, da hun fortalte at hun havde en søn på 9 der spillede fodbold.. Vil måske skyde hende til først/midt i 30'erne..

Ville bruge mine spare-penge et andet sted hvis jeg var jer.. :-P  

Håber ikke jeg bliver stillet i dårligt lys, nu hvor min 1. anmeldelse er lidt negativ.. 

God aften

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

Som i kan se, er jeg helt ny i dette forum..

Har haft besøg af denne lille dame for nogle måneder siden efterhånden, og var ikke begejstret..

Hun er som vældig sød, og snakkede en del - men selve agten var ikke noget at råbe hurra for (i mine øjne)

Tror næppe hendes alder passer, da hun fortalte at hun havde en søn på 9 der spillede fodbold.. Vil måske skyde hende til først/midt i 30'erne..

Ville bruge mine spare-penge et andet sted hvis jeg var jer.. :-P  

Håber ikke jeg bliver stillet i dårligt lys, nu hvor min 1. anmeldelse er lidt negativ.. 

God aften

Velkommen til forum :-P

Om ens første anmeldelse er positiv eller negativ er underordnet. Det vigtigste er at den er sandfærdig, og saglig.

Der har (så vidt jeg husker) været skrevet om hende før herinde.

Jeg mener at kunne huske at de andre der har prøvet hende kom til samme konklusion som dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...