Stryx 0 Skrevet 17. August, 2014 Hej, nogle der har kendskab til en ung lækker pige på job i dag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 17. August, 2014 https://annoncelight.dk/annonce/147309/ung-23-aarig-dansk-talene-thai-nips-1300-kr-for-time-med-mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1726 Skrevet 17. August, 2014 Ja hende har jeg også haft kig på. Har du været sammen med hende, Knallert? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 17. August, 2014 nej men overvejer kraftig at besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stryx 0 Skrevet 17. August, 2014 Hmmm, fortrækker europæiske piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 17. August, 2014 Hmmm, fortrækker europæiske piger det skrev du da ikke noget om en anden fordel kunne måske være at skrive lidt om hvorhenne du søger det er vel ikke ligemeget om det er i tønder eller skagen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 17. August, 2014 Hej, nogle der har kendskab til en ung lækker pige på job i dag? På nogle af annonce sidene kan man vælge "på vagt i dag", når man søger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svaberen 51 Skrevet 17. August, 2014 Hej, Som i kan se, er jeg helt ny i dette forum.. Har haft besøg af denne lille dame for nogle måneder siden efterhånden, og var ikke begejstret.. Hun er som vældig sød, og snakkede en del - men selve agten var ikke noget at råbe hurra for (i mine øjne) Tror næppe hendes alder passer, da hun fortalte at hun havde en søn på 9 der spillede fodbold.. Vil måske skyde hende til først/midt i 30'erne.. Ville bruge mine spare-penge et andet sted hvis jeg var jer.. Håber ikke jeg bliver stillet i dårligt lys, nu hvor min 1. anmeldelse er lidt negativ.. God aften 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
al3000 695 Skrevet 18. August, 2014 Hej, Som i kan se, er jeg helt ny i dette forum.. Har haft besøg af denne lille dame for nogle måneder siden efterhånden, og var ikke begejstret.. Hun er som vældig sød, og snakkede en del - men selve agten var ikke noget at råbe hurra for (i mine øjne) Tror næppe hendes alder passer, da hun fortalte at hun havde en søn på 9 der spillede fodbold.. Vil måske skyde hende til først/midt i 30'erne.. Ville bruge mine spare-penge et andet sted hvis jeg var jer.. Håber ikke jeg bliver stillet i dårligt lys, nu hvor min 1. anmeldelse er lidt negativ.. God aften Velkommen til forum Om ens første anmeldelse er positiv eller negativ er underordnet. Det vigtigste er at den er sandfærdig, og saglig. Der har (så vidt jeg husker) været skrevet om hende før herinde. Jeg mener at kunne huske at de andre der har prøvet hende kom til samme konklusion som dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 18. August, 2014 Fandt lige en anmeldelse af "thainips" - "Jamie" fra januar. Både for og imod. '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg