Hop til indhold
HappyHippo

favorit GP - deler du ?

Recommended Posts

er der nogen som 'gemmer' deres favorit GP ?

deler i jeres erfaring med jeres favorit GP'er her på EG ?

hvor mange favorit GP'ere har i ?

kan godt være det er dobbelt moralsk, men jeg har altså '1' jeg ikke skriver om, for hun er så speciel i min lille verden at hun har min fulde opmærksomhed 

hun ved hvem hun er og det ligger jeg ikke skjul på overfor hende, men jeg deler ikke min erfaring med hende herinde

er jeg en kujon ?

468kujon.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor gemmer du hende?

Hun kan vel godt være speciel for dig, selv om der er andre der besøger hende!

Er det fordi du har følelser i klemme, og ikke kan overskue at læse om andres erfaringer med hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er nærmere bange for at en pige bliver overrendt af kunder hvis jeg deler en meget god anmeldelse om en ukendt perle.

Så ja - jeg kan måske godt finde på at være tilbageholdende med en god anmeldelse. Men oftest ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er nærmere bange for at en pige bliver overrendt af kunder hvis jeg deler en meget god anmeldelse om en ukendt perle.

Så ja - jeg kan måske godt finde på at være tilbageholdende med en god anmeldelse. Men oftest ikke.

Mener du at du ikke skriver en anmeldelse, eller at du kun skriver en moderat anmeldelse der ikke stemmer overens med din oplevelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg

deler i jeres erfaring med jeres favorit GP'er her på EG ?

Selvfølgelig! Alt andet manglede da bare.

Jeg har selv fået mange gode tips først på Hedomax, så på Gimel og nu herinde. Jeg har skam en æresgæld at tilbagebetale.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Butch1 sagde den 19 Aug 2014 - 2:30 PM:

Hvorfor gemmer du hende?

Hun kan vel godt være speciel for dig, selv om der er andre der besøger hende!

Er det fordi du har følelser i klemme, og ikke kan overskue at læse om andres erfaringer med hende?

jeg gemmer hende ikke, hun er frit tilgængelig

det med følelserne kan nok godt være, men de holdes under tæt kontrol, men udsving forekommer  :D :D

hvis jeg endelig skrev en anmeldelse om hende, ville det nærmest virke som et overflødighedshorn af roser uden torne og toppen af kransekagen og creme de la creme

så ville det måske ikke være mig som er den rette til det, så derfor undlader jeg af rose denne skønhed, men læser gerne andres meninger, når der skrives.

dobbeltmoralsk - måske - men jeg er ligeglad

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man har en pige som behandler en godt, burde man så ikke også gøre gengæld og skrive en god anmeldelse og så iøvrigt lade det være op til pigen selv at afgøre hvem og hvor mange gæste hun vil modtage?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X sagde den 19 Aug 2014 - 3:51 PM:

Selvfølgelig! Alt andet manglede da bare.

Jeg har selv fået mange gode tips først på Hedomax, så på Gimel og nu herinde. Jeg har skam en æresgæld at tilbagebetale.

det er jeg enig i det meste, men æresgæld for mig er noget helt andet

men jeg har denne ene jeg bare ikke ønsker at dele, selvom hun er GP'er

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fedterøv :-) :-) :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

er jeg en kujon ?

Næ, nok nærmere lidt for romantisk naiv, hvis du tror at din adfærd har nogen som helst indvirkning på pigens udvælgelseskriterier, ønske om antal kunder mv. :)

Men det er jo lige meget hvis illusionen fungere for dig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen, så må vi jo hive dig op igen Hippo :D :D :D.

Mit synspunkt er imidlertid, at hvis du vil din glædespige det godt, så holder du hende ikke for dig selv, men skriver en god anmeldelse af hende. Jeg er sikker på, at hun fortjener det.

Du må huske på, at hun jo kun er til låns – måske "tilhører" hun en anden? – og i den tid, hvor hun er aktiv i branchen, vil hun da sikkert sætte pris på, at en god stamkunde som dig kan give hende gode anbefalinger, som måske er mange annoncekroner værd?

Det, du gør, er faktisk at modarbejde hende i en egen snæver egoisme. Og det er vel ikke dét, du ønsker for hende?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123

Det kan jeg sagtens følge dig i - jeg har også en, som jeg helst ikke vil dele med andre. Det glæder mig, når der ikke er anmeldelser af

hende - for så er det nok kun mig der besøger hende...

Jeg havde et par andre favoritter - dem må I gerne få, hvis jeg kan beholde min "one and only" for mig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det, du gør, er faktisk at modarbejde hende i en egen snæver egoisme. Og det er vel ikke dét, du ønsker for hende?

Rent teoretisk kan man sikkert godt argumentere for dette synspunkt. Det er så mit indtryk at gode anmeldelser på den korte bane kan give lidt forøget interesse, samt være nyttigt for en nystartet.

Ser man på de etablerede piger, der er dygtige til deres arbejde, så får de jo typisk hurtigt oparbejdet en rimelig stabil kundebase der er så stor, at behovet for hele tiden at skaffe nye kunder er til at overse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen, så må vi jo hive dig op igen Hippo :D :D :D.

Mit synspunkt er imidlertid, at hvis du vil din glædespige det godt, så holder du hende ikke for dig selv, men skriver en god anmeldelse af hende. Jeg er sikker på, at hun fortjener det.

Tillad mig at supplere: Det vil sikkert også være godt for den jaloux selv, at blive revet lidt ud af de lyserøde skyer, der måske forstyrrer både udsyn og indsigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rent teoretisk kan man sikkert godt argumentere for dette synspunkt. Det er så mit indtryk at gode anmeldelser på den korte bane kan give lidt forøget interesse, samt være nyttigt for en nystartet.

Ser man på de etablerede piger, der er dygtige til deres arbejde, så får de jo typisk hurtigt oparbejdet en rimelig stabil kundebase der er så stor, at behovet for hele tiden at skaffe nye kunder er til at overse.

Jeg kan godt se, at du har en pointe her.

Problemet med HippoHappys trådstart er jo, at der ikke er nogen angivelse er af, om det er en etableret pige eller ej. Derfor famler vi vel alle lidt ud i tågen?

Og derfor har du ret i dit "rent teoretisk"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej jeg deler ikke min favorit GP med andre. Primært fordi hun ikke er vild med at blive anmeldt, men også fordi jeg på ingen måde har lyst.

Og så er hun en stor pige, så går forretningen dårligt så er jeg sikker på hun nok skal løse problemerne på egen hånd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej jeg deler ikke min favorit GP med andre. Primært fordi hun ikke er vild med at blive anmeldt, men også fordi jeg på ingen måde har lyst.

Og så er hun en stor pige, så går forretningen dårligt så er jeg sikker på hun nok skal løse problemerne på egen hånd.

Fint nok, Plasker.

Det er helt i orden, men du må hilse ved lejlighed ;) ;)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Man bestemmer vel selv om man har lyst eller ej, -hvis man ikke har, jamen så skal man jo heller ikke?

Det er blevet meget populært og skrive sjove historier, eventyrer og romantiserede fortællinger, -måske det skrammer lidt nogle at skulle gå i de ''fodspor''?

Man kan godt mærke på de seneste anmeldelser, at der ikke rigtigt er kød på, det drejer sig om alt andet end lige pigen, selvfølgelig kan jeg godt forstå man ikke vil gå i detaljer, -måske fordi man ikke selv vil høre en anden sige ''jeg tog hende også på køkkenbordet eller i bruseren''.

Men hvorfor egentligt også lave en anmeldelse, hvis man ikke har i sinde og give lidt kød på?

Jeg har også rigtig mange stamgæster herinde fra, der ikke har lavet anmeldelser om mig, og det er egentligt fint for mig, det er ikke noget jeg bliver ked af eller såret, -min forretning kører stadigvæk godt uden anmeldelser, behøver ikke offentligt anerkendelse af mig som person. 

Selvfølgelig blev jeg rigtigt smigret og glad, da mine to anmeldelser fløj ind her på siden, men hver gang en ringer og siger han har læst dem, så får jeg præstationsangst, så syntes det er fint at der også bliver tænkt lidt på det fra pigens side.

Så i bund og grund er det vel op til gæsten selv?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man bestemmer vel selv om man har lyst eller ej, -hvis man ikke har, jamen så skal man jo heller ikke?

Det er blevet meget populært og skrive sjove historier, eventyrer og romantiserede fortællinger, -måske det skrammer lidt nogle at skulle gå i de ''fodspor''?

Man kan godt mærke på de seneste anmeldelser, at der ikke rigtigt er kød på, det drejer sig om alt andet end lige pigen, selvfølgelig kan jeg godt forstå man ikke vil gå i detaljer, -måske fordi man ikke selv vil høre en anden sige ''jeg tog hende også på køkkenbordet eller i bruseren''.

Men hvorfor egentligt også lave en anmeldelse, hvis man ikke har i sinde og give lidt kød på?

Jeg har også rigtig mange stamgæster herinde fra, der ikke har lavet anmeldelser om mig, og det er egentligt fint for mig, det er ikke noget jeg bliver ked af eller såret, -min forretning kører stadigvæk godt uden anmeldelser, behøver ikke offentligt anerkendelse af mig som person.

Selvfølgelig blev jeg rigtigt smigret og glad, da mine to anmeldelser fløj ind her på siden, men hver gang en ringer og siger han har læst dem, så får jeg præstationsangst, så syntes det er fint at der også bliver tænkt lidt på det fra pigens side.

Så i bund og grund er det vel op til gæsten selv?

Det at nogen ringer og vil prøve det samme som de har læst om herinde. .. måske I piger burde skrive i jeres annonce, at man ikke kan få 100% samme oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...