Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har set en del video på nettet med Nuru massage og er blevet ret forelsket i tanken om at prøve dette. Og da jeg snart får chancen til at prøve det langt større udvalg i vor hovedstad vil jeg være glad for om nogen kan foreslå noget.

Susanne Legelysten, som ellers skulle være rigtig god tænder mig ikke rigtigt. Mest er jeg til asiatiske piger, men er åben overfor andre muligheder.

Nogen af de erfarne københavnske brødre der har lyst til at dele ud af erfaringerne?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Video og virkelighed er to forskellige ting. En video afspejler ikke et menneske og dets udstråling. Det må man opleve i virkeligheden.

Jeg har oplevet Susanne ved to lejligheder, og hun er en person, der trods sin lidenhed fylder rummet.

Jeg vil love dig, at hun giver dig en på nuru-opleveren, som du ikke glemmer foreløbig, så hvis du kunne se lidt bort fra dine reservationer og give projektet en chance .......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var da et rigtig godt forslag hr. Jensen. Mange tak.

Vil meget gerne høre fra nogen der har prøvet det for nyligt.

Har været hos dem i Rødovre. Fik "nuru" af en lille pæn pige. Hun var helt ny, derfor var massage delen ikke speciel god. Det blev gjort på en almindelig briks med håndklæder. Slet ikke i nærheden af det man ser på video.

Tror legelysten er meget bedre, og har tænkt mig at prøve hende snart.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været hos dem i Rødovre. Fik "nuru" af en lille pæn pige. Hun var helt ny, derfor var massage delen ikke speciel god. Det blev gjort på en almindelig briks med håndklæder. Slet ikke i nærheden af det man ser på video.

Tror legelysten er meget bedre, og har tænkt mig at prøve hende snart.

Jeg har os været i Rødovre, kan heller ikke komme med noget særligt positivt, ville helt sikkert os vælge Susanne næste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som tidligere tilkendegivet, kan jeg ikke forestille mig, at nogen kan gå skuffet fra Susanne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var da et rigtig godt forslag hr. Jensen. Mange tak.

Vil meget gerne høre fra nogen der har prøvet det for nyligt.

Har ikke prøvet det "for nyligt" - det var i vinter. Generelt skal lokalet være varmt, for det køler hurtigt ned med vandig gel over det hel. Der var ikke varmt nok, så det var ikke en top oplevelse. Til deres forsvar havde jeg ikke bestilt i god tid, for gør man det, så vil de vist sørge for ekstra varme i lokalet. Nok et mindre problem i sommerhalvåret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...