Hop til indhold
Leecher

Utroskaben

Recommended Posts

Jeg har haft min kæreste i omkring 3 år nu.

Jeg er ikke tvivl om at jeg elsker hende, og vi gør alt sammen, selv om jeg ikke altid biddrager at hun skal med til træning osv.

Er det kun fransk du køber eller er det også dansk ?

Nogle ville sige at fransk ikke er rigtig sex og er dermed ikke utroskab :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Utroskab er (mener jeg) når man har en bevidst interaktion med en anden person, som ens ægtefælde ikke ville acceptere. Så er det sgu lige meget om man har kysset, slikket, kneppet eller fået et handjob. Så slip hellere undskyldningerne. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Utroskab er (mener jeg) når man har en bevidst interaktion med en anden person, som ens ægtefælde ikke ville acceptere. Så er det sgu lige meget om man har kysset, slikket, kneppet eller fået et handjob. Så slip hellere undskyldningerne. :D

Hvis man knalder konen og fantaserer om andre piger imens, det er vel også utroskab ?

Hvad siger præsten ?

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den dag lysten blev for stor fik jeg på internettet og søgte efter ting som Luder og prostitution jeg fandt en side på www.eb.dk hvor at de gav numre og billeder af piger.

Øhmm.. En voksen mand der ikke kendte til massage annoncerne i ekstra bladet??!? Come on! Jeg kendte til de annoncer før jeg fik hår på pikken. Enten så er du lige faldet ned fra månen eller også er det indlæg fri fantasi...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor opfodrer I ikke konen til at besøge en glædesdreng ? Kunne det ikke være en god julegave ide til hende.

Joh, set fra dit skrivebord, måske. Men gør man det, er det det så godt som en tilståelse af, at man selv er/har været på "grisseren". Og kvinder kan faktisk godt finde på at vende en sådan venlighed om til at gøre det helvedes hedt for manden  ;)  :D.

Jeg startede ikke forholdet med at tænke: Fint nok, jeg skal sikkert være hende utro senere. Det kom sivende over en lang årrække, fordi ægteskabet udviklede sig i en retning væk fra mine idealer.

Bottom line: Jeg fik ikke sex nok, konen interesserede sig ikke for vores sexliv, og det blev derved ikke spændende nok for mig.

Men derfor kan man godt have det godt sammen. Nå jeg besøger glædespiger er det for at indhente nogle af de "egoistiske" idealer. Jeg kunne sagtens have forestillet mig et ægteskab hvor utroskab var unødvendigt, men det var ikke der jeg landede, og det opdager man først efter rigtig mange år.

Helt som jeg har anført i flere tidligere strenge.

Man kan godt have det strålende sammen, selvom det sexuelle ikke fungerer (perfekt). Livet er for kort til at gå på dydens smalle sti, hvis man vil have det hele med før lukketid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg startede ikke forholdet med at tænke: Fint nok, jeg skal sikkert være hende utro senere. Det kom sivende over en lang årrække, fordi ægteskabet udviklede sig i en retning væk fra mine idealer.

Bottom line: Jeg fik ikke sex nok, konen interesserede sig ikke for vores sexliv, og det blev derved ikke spændende nok for mig.

Men derfor kan man godt have det godt sammen. Nå jeg besøger glædespiger er det for at indhente nogle af de "egoistiske" idealer. Jeg kunne sagtens have forestillet mig et ægteskab hvor utroskab var unødvendigt, men det var ikke der jeg landede, og det opdager man først efter rigtig mange år.

Tror mange kan nikke genkendende til din beskrivelse, her i blandt mig selv ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man knalder konen og fantaserer om andre piger imens, det er vel også utroskab ?

Hvad siger præsten ?

Jeg kan vel også fantasere om at lande en knytnæve i hovedet på håndværkeren der kom to timet for sent, men jeg kan ikke retsforfølges for fantasien alene. Og jeg vil nok undlade at fortælle det. Skulle nødigt virke psykisk ustabil. :D

Jeg fantaserer dog aldrig om andre kvinder i sengen med konen. Så kan jeg da ikke koncentrere mig. :)

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan vel også fantasere om at lande en knytnæve i hovedet på håndværkeren der kom to timet for sent, men jeg kan ikke retsforfølges for fantasien alene. Og jeg vil nok undlade at fortælle det. Skulle nødigt virke psykisk ustabil. :D

Jeg fantaserer dog aldrig om andre kvinder i sengen med konen. Så kan jeg da ikke koncentrere mig. :)

Utroskab er et moralsk spørgsmål og ikke et retsligt spørgsmål,

med moralske spørgsmål er man tilbøjelig til at synes det man gør er rigtig :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jooo man kan da vidst få fremskyndet en skilsmisse og springe seperationen over hvis man erklærer utroskab som årsag og får en underskrift fra personen man har knaldet med. :)

Jeg ved så ikke hvordan de definere termen hos overpræsidiet.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hi hi...... mon ikke mange fantasere om deres GP når de indimellem boller konen, for at komme i rette stemning ? ;)

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hahaha, din uartige dreng. Hvor ofte har du haft problemer med det? :P :P :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jooo man kan da vidst få fremskyndet en skilsmisse og springe seperationen over hvis man erklærer utroskab som årsag og får en underskrift fra personen man har knaldet med. :)

Jeg ved så ikke hvordan de definere termen hos overpræsidiet.

Det er korrekt at du kan skille øjeblikkeligt hvis en eller begge partner har været utro (3. mand/kvinde skal underskrives),

jeg tvivler på du kan få glædespiger til at skrive under på en utroskabserklæring :lol: 

Det er nok nemmere med en affære m/k.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej det kaldes selvbedrag. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville ikke blive sur vis min Kærste havde sex med andre .tvært imod

Ville jeg blive glad jeg tænder på tanken om at hun knepper med andre.

Jeg har også sagt til hende at hun godt må så længe det bare er sex

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad mon der egentlig er værst?

At være i forhold/gift, ressourcestærk og have rigeligt råd til købesex ved siden af, men samtidig med udfordringer til egen moral, eller at være fri og single uden anledning til moralske skrupler, men samtidig kun have meget begrænsede midler til at købe sex?

Det første har jeg ikke prøvet, det sidste kender jeg derimod alt til, og jeg tror at Nille har de optimale betingelser, nemlig rigtig godt råd til købesex, er single og har heldigvis absolut ingen skrupler ved at vælte sig i købesex :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er i fast forhold og har været det en del år. Jeg knepper gp'er fordi det er fedt. Og jeg er vild med at se og mærke tøserne komme. Lillemor hjemme knalder fint og hun sutter pik som ingen anden. Men der er bare for mange ting hun ikke vil i sengen og jeg vil stort set prøve det hele. Indtil hun opper sig fortsætter jeg med at nappe lidt fisse her og der. Vi skal jo alle leve. Jeg føler ikke at jeg er utro.

Redigeret af Fisseslikkeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Åbne forhold er vejen frem... Sex er bare sex, det er behov som mad, søvn osv... Utro er når løgnene begynder og man mentalt er et andet sted ( og fysisk klart..) og når det bliver til andet end lir...

Vi er vel alle utro på en måde... Vi har vel alle haft tankerne et andet sted og kroppen. Vi flirter alle , det er menneskets natur og drifterne har vi alle i os. Tænker det handler om, at afstemme forventningerne fra starten og leve derefter, hvis det er som par/ ægtefolk. For hvem siger vi ikke kan få lidt af det hele?

Kvinder er lige så utro som mænd. Det siges bare at vi også er det i følelserne når vi er det , hvor mændene er mere behovstyret... Jeg personligt, har det fint med at møde en lækker mand på en bar f. eks og sige at jeg vil have ham, men det er for mig kun behov også, men jeg er også gp'er og kan skille tingene af...

Det gør altid ondt at blive tørkneppet i måsen på den måde , læs bedraget, men det kommer ikke som en overaskelse for ret mange af os, at det kan ske for os alle, for vi høre og læser / kender nogen/ en selv, som har prøvet det... Specielt i denne søde juletid... Men øv er det da... Nogen gange hjælper det faktisk at være utro, det kan faktisk være forløsende og pisse lækkert , men sådan er det ikke altid den anden vej vel smil...

95 % af mine gæster er gifte/ i forhold, så ja jeg ved det...

Knus og god jul Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvem siger vi er skabt monogame og Hvad er utroskab ? Det er vel i bund og grund et ord der er opfundet i religionens navn, for at undertrykke vores naturlige drifter.Ser man helt nygternt på sex, så er det jo i bund og grund, det mænd er født for.Vi skal finde en mage og reproducere os selv.

Derfor er det naturligt for os at finde unge kvinder attraktive, det er del af vores biologiske drifter, vi har svært ved at undertrykke.Kvinders opgave her i livet er at gøre sig attraktive og gøre sig til og det sker for de fleste unge kvinder ganske automatisk.

og om man har dårligt samvittighed ved at få en gang købesex , det tror jeg ikke "det hele foregår i hjernen" og ligesom vi kan undertrykke drifter kan vi også undertrykke hvad vi har lært af samfunds normer. Vi er alle produkter af et samfund der har lært os hvad vi skal synes ... små robotter kan man sige :smile:.

Når man har indkodet robotten (barnet), så giver man det dårlig samvittighed når den så overtræder normerne.Og bagefter prøver manså via psykologer at bilde robotten ind at man skal opfører sig som samfundet gerne vil have det.

Langt svar , men den korte version er :

At vi har indkodet sexual drifter i vores DNA !, og det der gør at nogle får dårlig samvittighed, er at andre har trukket det ned over hovedet på os i barndommen, at det skal vi have:-)

Kærlighed og troskab er noget helt andet, det er tryghed vi er jo flokdyr...

Redigeret af bamsefar

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er utrolig præcist formuleret og nøjagtigt den samme situation jeg sidder i.

Jeg har også fået et par frække aftaler på en dating side, men oplever at den gensidige diskretion, som der er hos glædespigerne, mangler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Aldrig!

Jeg gør heller ikke den slags. Derimod bruger jeg tiden på at planlægge og tænke lidt over havearbejdet og dens slags

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg synes at utroskab er dybt moralsk forkasteligt !

Jeg er single, men hvis jeg havde en kæreste / kone kunne jeg ALDRIG finde på at knalde ved siden af. 

Alle dem der forsvarer utroskab er dybt hykleriske og dobbeltmoralske, men det gælder IKKE GPerne, da de IKKE opfordrer til utroskab, men blot tilbyder muligheden !

Redigeret af titman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hi hi...... mon ikke mange fantasere om deres GP når de indimellem boller konen, for at komme i rette stemning ? ;)

Jo, næsten altid, men der er ligesom 20 - 30 kilo for meget at flytte rundt på og for stor en røv at holde på til at man helt kan abstrahere, selv med lukkede øjne  :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg synes at utroskab er dybt moralsk forkasteligt !

Jeg er single, men hvis jeg havde en kæreste / kone kunne jeg ALDRIG finde på at knalde ved siden af. 

Alle dem der forsvarer utroskab er dybt hykleriske og dobbeltmoralske !

Jeg vil nøjedes med at sige hvad jeg i hvert fald kan leve op til:

Jeg vil bestræbe mig på, og gøre mig umage i forsøget på at optræde og agere anstændigt overfor en måske kommende kæreste. Jeg vil ligeledes i mine handlinger og adfærd vise at jeg tager hendes sårbarhed og behov alvorligt, uagtet om mine behov og min sårbarhed måske er anderledes end hendes.

Jeg vil bestræbe mig på, via gode dybe samtaler, at være aktiv, lyttende, og deltagende i at løse vores udfordringer til begges tilfredsstillelse. Jeg har aldrig mødt et menneske der kan håndtere den ultimative sandhed. Jeg vil ikke lyve, men hvis jeg fornemmer at man ikke kan håndtere eksempelvis at jeg har haft en fræk drøm, eller jeg har pudset lidt på Et-tallet, så plapre jeg ikke op omkring dette. Spørges jeg vil jeg fortælle sandheden. Jeg er dog typen der sagtens kan finde på at sige "Hvis du ikke kan håndtere sandheden, så overvej om du i det hele taget ønsker at høre diverse svar på dit og dat"

Og skulle hun være mig utro, eller såre mig på anden vis, vil jeg nøjedes med at sige "Jeg forbeholder mig retten til først at reagere hvis situationen skulle opstå, jeg er ikke så god til at forudse, hvordan jeg vil reagere. Jeg har som stort set alle prøvet at blive ked af det, såret, bedraget osv. og jeg må bare sige, jeg har reageret forskelligt hver gang"

Og afslutningsvis kunne jeg aldrig finde på, at afkræve hverken evig kærlighed eller troskab til døden. Jeg vil nøjedes med at forvente at hun gør sig umage ligesom jeg selv vil - Vi er trods alt kun et mennesker.

.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...