Hop til indhold
Patricia og Celina

Mænd som skal "hæve penge" eller lign?

Recommended Posts

Hej mænd. :) 

Nu har jeg "arbejdet som pige" i omkring 6 år, og har indset at INGEN pige er alle mænds type, ligesom ingen mand er alle pigers type. 

Nogle gange er kemien der bare ikke, priserne kan være for høje, lysten er der ikke eller der kan være andre årsager til at enten pige eller kunde vælger at afvise den anden. 

NÅR det så sker (for det gør det jo) er jeg selv ret ærlig og siger "Jeg tror ikke kemien rigtig er der, og det ville være ærgeligt for vores fælles oplevelse.. Jeg syntes du skal komme tilbage en anden dag eller prøve en anden pige i dag"

Og mænd? De er åbenbart ikke liiige så "direkte". 

De mest brugte er:

"Tager i dankort? - Nå ikke.. Jamen så skal jeg lige hæve penge"

"Jeg kunne godt tænke mig en hel time i stedet for en halv.. Ved du hvor der der en automat så jeg kan hæve?" 

"Jeg skulle lige se hvem der var her.. Jeg skal lige til møde/på arbejde/ud at handle og så kommer jeg tilbage" 

"Jeg ville lige høre hvor det er bedst at parkere henne" 

... Til jer som bruger nogle af disse: Det er altså helt, helt, helt i orden at I bare siger "Du er ikke min type, syntes ikke kemien er der, din røv er kun halvt så rund i virkeligheden som på billederne, eller lign.. " Det er helt i orden at være ærlig, men hvorfor er det kun 1 ud af 20 som kommer med en undskyldning for at gå som man faktisk tror på? 

Nogen der kan svare? Hvad plejer du selv at sige hvis pigen du kommer til ikke liiiiiige er hvad du havde lyst til pågælende gag? :) 

(Og i hvilke situationer vælger du konsekvent altid at gå) 

Og sidst: Er der nogen af jer som prutter om prisen? 

(Som pige må jeg sige at der ikke er noget værre end at bruge 10 minutter på at forklare en kunde at priserne er faste.. Det ødelægger bare hele oplevelsen pga den dårlige stemning) 

Lad mig høre nogle tanker.  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Jeg følger lige med i den her tråd, for har hørt om de der...*jeg skal lige hæve penge* typer....men har til gode at møde en selv

(er så ny i branchen, at det kommer... forestiller jeg mig :) )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg må med skam nok indrømme at før i tiden da jeg var lidt grøn kunne jeg godt finde på den med har ikke penge nok,skal lige hæve noget mere.men i dag siger jeg som det er ,du er nok ikke lige min type,sker nu ikke så tit.har kun prøvet en gang hvor pigen blev lidt mopset over jeg sagde det.prutter aldrig om prisen,har som regel bare et maks beløb jeg vil spendere,og ser så hvad jeg kan få for det.

Det var mine tanker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror de virkelig bare på at de er originale og vi ikke har hørt undskyldningerne før? 

For min skyld er grunden til at de går ret ligegyldig.. Men når en mand står og siger "jeg går ned for at hæve flere penge så" bliver jeg bare sur.

Når det ringer på døren og telefondamen går ud for at åbne farer mig og min veninde op fra sofaen, vi smider vores joggintøj, trækker i lækre kjoler, retter på de selvsiddende strømper og hopper i støvler eller stiletter. Ordner det sidste på makeuppen og håret (alt sammen indenfor 2 minutter) og finder vores største smil frem for at få kunden til at føle sig velkommen.. Og så får man bare en ussel løgn lige i hovedet 30 sekunder efter, og nogle gange er mændende så flabede lige at spørge om vi vil dreje rundt, eller om vi lige vil vise numse/bryster/fisse inden de går så de har lidt til turen... 

- Og så kan vi ikke engang tillade os at sige noget til dem i stil med "Hey makker, jeg ved godt at der kun er ca 5% chance for at du kommer tilbage igen, men fremover må du altså godt lige tale pænt til os. Du tager jo heller ikke mad fra en buffet før du har fået et bord på restaurenten, vel?" 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er også nogen der er osere.. De indsamler bare materiale til når de skal gi sig selv svensk senere..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså jeg hader at såre andre mennesker, så jeg ville have vildt svær ved at sige du er ikke min type. 

Ville nok bide tænderne sammen og få det overstået, nu har jeg heller aldrig mødt nogen som var direkte frastødende.

...det er lidt lavt at fyre en løgn af i stedet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Hvorfor er det så vigtigt? Hvor mange gange lyver en typisk dansker pr dag? I situationer på bordeller, eller lignende, skal kunden efter min mening ikke retfærdiggøre noget som helst, når det gælder blive eller gå. Et smil, et træk på skulderen, og ud af døren igen.  :grin: Men måske har jeg misforstået noget?

Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved du hvad?

Her er pigerne altså også selv lidt skyld i det nogen gange.

Nu indrømmer du selv at du har oplevet at svare igen til en mand, der vælger at gå igen.

Jeg vælger som regel at sige noget i retning af "Pænt nej tak", eller "Du er ikke hvad jeg havde forestillet mig", eller noget i den dur. Forholdsvis ærlig, for det har jeg lært gennem mange af denne slags tråde her på EG, tidligere massagepiger.dk samt Venuslogen.

Men fanme om det ikke også er et problem så? Har nu ved flere lejligheder oplevet at få flabede bemærkninger, eller decideret skældud. Det er på trods af at jeg rent faktisk er seriøs omkring besøget. Jeg har været i bad, soigneret mig og taget lidt pænt tøj og duftevand på. Pigerne til gengæld, de lever ikke op til det de lover i deres annoncer og med deres billeder.

Ja, det er på de danske såkaldt velrenommerede bordeller i København.

Så for at svare på dit spørgsmål, hvorfor lyve når vi vælger at gå? Fordi det kan sgu' være hip som hap hvad vi siger, risikoen for at få flabede bemærkninger er lige stor.

BB

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg går konsekvent igen, hvis stedet ikke har ordentlig belysning - gider ikke betale f.eks kr. 1000,- for ½ times mørkekammersex - jeg spørger selvfølgelig til det først, hvis jeg synes det er for mørkt og giver lige pigen en chance for at tænde mere lys eller trække de mørke gardiner lidt fra, men jeg gider ikke stå og forhandle pris eller betale først - så har jeg nemlig oplevet at så virker loftlampen ikke eller de finde nogle tåbelige og brandfarlige fyrfadslys frem - og gardinerne må ikke trækkes fra for så ødelægger det den "romantiske" stemning og min bare  :cry:

Har kun en enkelt gang brugt den med, at jeg skulle ned at hæve penge først, men jeg havde haft så travlt med at finde stedet, at jeg reelt havde glemt at hæve penge - ikke at pigen blev mopset, men der var noget mørkt og indeklemt over stedet, så jeg valgte bare ikke at komme tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Lige som den uskrevne regle i branchen er plus moms på pigens mål. Lige såvel er måden at sige nej tak. Jeg skal lige hæve penge.

Så længe pigerne snyder med både vægt - alder - billeder og priser kan vi vist ikke forvente mere ærlighed fra mændene.

Jeg har selv kun oplevet en gang en gæst der gik igen. Han var nu ærlig og sige. Du er ikke lige min type. Og det er helt fair. Så længe manden bare ikke stikker i et stort grin så er jeg ret ligeglad med hvad han bruger af Undskyld.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg erkender gerne at når jeg besøger et nyt sted hvor jeg er i tvivl om billedernes ægthed eller om hun nu virkelig vejer 50kg så tager jeg 0kr med i lommen.

Tjekker stedet og hende ud, er det iorden så vender jeg altid tilbage.

Hvorfor gør jeg så det, jo fordi jeg inden et besøg er ret liderlig, jeg er rengjort, har taget pænt tøj på og gjort noget ud af mig selv og står jeg så der i døren har jeg hver eneste gang tænkt ah prøver bare alligevel og hver gang banker jeg mig selv i hoved bagefter.

Hvis jeg skal hæve penge først så kan jeg nå at bruge det rigtige hoved.

Svinsk, unfair osv osv. Erkender jeg gerne. Men var pigerne nu 100% ærlige så vil jeg også være det.

Håber du kan bruge mit svar til noget, eller i det mindste forstå hvad der rør sig hos nogem af os ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er super dejligt med nogle svar. :) 

Kan så forstå at der er en del bitches i branchen... Selv har jeg da aldrig løjet om hverken hårfarve, højde, vægt, alder eller lign. Tænker at mænd som vil have en pige på 50 kilo går igen hvis man vejer det dobbelte, ligesom en gæst ville gå igen hvis højden er målt med stiletter + 15 cm... ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan så forstå at der er en del bitches i branchen... Selv har jeg da aldrig løjet om hverken hårfarve, højde, vægt, alder eller lign. Tænker at mænd som vil have en pige på 50 kilo går igen hvis man vejer det dobbelte, ligesom en gæst ville gå igen hvis højden er målt med stiletter + 15 cm... ?

Ligesom der er onde mænd er der onde kvinder. Det er gamet desværre. Medmindre og det er tvivlsomt at vi får FKK og flatrate i DK så ville det her altid være et problem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du en dag skulle kede dig, så prøv at læse anmeldelser igennem. Så vil du få et indblik i hvor udbredt det er med falske, Photo shoppede billeder, mål og hårfarve der ikke holder, plastic operationer osv... ALT sammen noget som IKKE er nævnt i annoncerne.  

Så vil du forstå hvor frustrerende det kan være at være kunde. Omvendt vil du også kunne finde mange guldkorn til hvad der skal til for at skabe en positiv oplevelse for os - og dermed positiv anmeldelse til jer :)

Redigeret af Prinz

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du en dag skulle kede dig, så prøv at læse anmeldelser igennem. Så vil du få et indblik i hvor udbredt det er med falske, Photo shoppede billeder, mål og hårfarve der ikke holder, plastic operationer osv... ALT sammen noget som IKKE er nævnt i annoncerne.  

Så vil du forstå hvor frustrerende det kan være at være kunde. Omvendt vil du også kunne finde mange guldkorn til hvad der skal til for at skabe en positiv oplevelse for os - og dermed positiv anmeldelse til jer :)

Ja, det kan da være det skal prøves. :)

Mht til positive oplevelser, så har jeg da aldrig fået klager. :) Tror at hvis jeg er åben, smilende og har ægte lyst og nydelse, skal det nok blive en dejlig oplevelse for begge. :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige som den uskrevne regle i branchen er plus moms på pigens mål. Lige såvel er måden at sige nej tak. Jeg skal lige hæve penge.

Så længe pigerne snyder med både vægt - alder - billeder og priser kan vi vist ikke forvente mere ærlighed fra mændene.

Hey Patricia og Celina.

Er meget enig i de ting folk, har skrevet om de forskellige ting.

Men jeg, må sige forstår bare ikke det er en nødvendighed for piger, at lyve om deres alder, vægt osv. Ej heller forstår jeg hvorfor mænd ikke bare bruger deres eget navn. Eller at komme med lamme undskyldninger. Ærlighed er da den bedste vej frem. Voldbollede photoshop billeder af piger er bare træls. Kan forstå der er nogle ting man gerne vil skjule det sku ok. Men marcipanhud osv er bare ikke.

Så Sisse brugte lige dit eksempel her. for er helt på linje med dig. Tingene må jo gå begge veje.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen sagde den 24 Aug 2014 - 11:04 AM:

Ej heller forstår jeg hvorfor mænd ikke bare bruger deres eget navn.

kanonkongen jensen ?

cool navn

moral er godt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej mænd. :)

Nu har jeg "arbejdet som pige" i omkring 6 år, og har indset at INGEN pige er alle mænds type, ligesom ingen mand er alle pigers type. 

Nogle gange er kemien der bare ikke, priserne kan være for høje, lysten er der ikke eller der kan være andre årsager til at enten pige eller kunde vælger at afvise den anden. 

NÅR det så sker (for det gør det jo) er jeg selv ret ærlig og siger "Jeg tror ikke kemien rigtig er der, og det ville være ærgeligt for vores fælles oplevelse.. Jeg syntes du skal komme tilbage en anden dag eller prøve en anden pige i dag"

Og mænd? De er åbenbart ikke liiige så "direkte". 

De mest brugte er:

"Tager i dankort? - Nå ikke.. Jamen så skal jeg lige hæve penge"

"Jeg kunne godt tænke mig en hel time i stedet for en halv.. Ved du hvor der der en automat så jeg kan hæve?" 

"Jeg skulle lige se hvem der var her.. Jeg skal lige til møde/på arbejde/ud at handle og så kommer jeg tilbage" 

"Jeg ville lige høre hvor det er bedst at parkere henne" 

... Til jer som bruger nogle af disse: Det er altså helt, helt, helt i orden at I bare siger "Du er ikke min type, syntes ikke kemien er der, din røv er kun halvt så rund i virkeligheden som på billederne, eller lign.. " Det er helt i orden at være ærlig, men hvorfor er det kun 1 ud af 20 som kommer med en undskyldning for at gå som man faktisk tror på? 

Nogen der kan svare? Hvad plejer du selv at sige hvis pigen du kommer til ikke liiiiiige er hvad du havde lyst til pågælende gag? :)

(Og i hvilke situationer vælger du konsekvent altid at gå) 

Og sidst: Er der nogen af jer som prutter om prisen? 

(Som pige må jeg sige at der ikke er noget værre end at bruge 10 minutter på at forklare en kunde at priserne er faste.. Det ødelægger bare hele oplevelsen pga den dårlige stemning) 

Lad mig høre nogle tanker.  :-P

Jeg har aldrig afvist en pige af dem jeg besøgte, men flere burde jeg bare have taget mit gode tøj og gå. Jeg kan nok ikke rigtigt finde ud af at afvise, jeg vil nok i grunde gøre et menneske galt og de få gange jeg skulle afvise en, nogen klinikker har to på arbejde har det været enormt svært. og bruger nok selv sådanne undskyldninger, som i fremhæver så jeg prøver at få det bedste ud af mine besøg. men der ligger altid en del overvejelser bag, jeg læser gerne profilteksten bruge min mavefornemmelser og ser billederne, men jeg er kun menneske jeg kan tage fejl.

Og ganske få gange har jeg endda set bort fra alarmklokkerne, og det blev penge ud af vinduet. en af gangene blev jeg endda mere trist og frustrerede end da jeg kom, sådan skal det så absolut ikke være når man besøger jer glædespiger, man skal få ny energi og ja glæde. Besøg af glædespige i 9 ud af 10 gange har det hjulpet med mit humør, da jeg sommetider har gevaldige humørsvingninger, og for nogen år tilbage holdte det min depression nede, en dyr men effektiv antidepressiv. 

Har til gengæld aldrig blevet afvist af en pige, måske er det ren held. og det med at prutte om prisen der er no go, det gør man bare ikke vi er ikke på loppemarkedet for guds skyld.    

Del dette indlæg

Link til indlæg

når kvinder lyver om vægt, alder udseende etc etc

lover guld og grønne skove i deres annoncer og der på stedet intet sker, så bliver nogle af os klogere med alderen og dermed også erfaringen

Photoshop brugte billeder eller andres billeder er bare turnoff og et forsøg på at logge folk i en fælde, så der plejer jeg at sige ' det er ikke dig på billederne' og går igen, hvis der er meget langt fra virkeligheden, for jeg kan godt forstå at en GP vil have lidt anonymitet, men en 'direkte brugtvognsannonce' er ikke vejen frem, men der er sikkert mange som ikke tør melde fra.

og i de tilfælde hvor der ikke vises bryster, er der med garanti 'puttet noget i BHen' i form af bryster som ikke matcher beskrivelsen

dermed heller ikke sagt at det er nemt at lave en beskrivelse af en selv i en annonce, for ALT ses med forskellige øjne  :D :D

GP'ere er bare dejlige - for det meste  :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alle kan ikke tænde på alle, det er helt fair, men jeg bliver gladere hvis mænd siger 'Jeg går igen' eller ' Du er ikke lige min type', fremfor 'Jeg skal lige hæve penge'. Især hvis sidstnævnte alligevel lige skal snige sig til at gramse på måsen på vej ud eller ha farvelkys.... Da jeg var ny, troede jeg jo de kom tilbage. Nu ved jeg godt, at der er et stort hul nede ved hæveautomaten ;-)

En enkelt gang har jeg oplevet en mand der kom tilbage og faktisk havde hævet flere penge, stor overraskelse ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alle kan ikke tænde på alle, det er helt fair, men jeg bliver gladere hvis mænd siger 'Jeg går igen' eller ' Du er ikke lige min type', fremfor 'Jeg skal lige hæve penge'. Især hvis sidstnævnte alligevel lige skal snige sig til at gramse på måsen på vej ud eller ha farvelkys.... Da jeg var ny, troede jeg jo de kom tilbage. Nu ved jeg godt, at der er et stort hul nede ved hæveautomaten :wink:

En enkelt gang har jeg oplevet en mand der kom tilbage og faktisk havde hævet flere penge, stor overraskelse :wink:

Tror også det er sket 2 gange for mig, altså at de faktisk kom tilbage. Det er nogle mystiske automater der er omkring bordeller.. De sluger mænd, gør de! :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...