oraljoy 66 Skrevet 24. August, 2014 Nogen der kan svare? Hvad plejer du selv at sige hvis pigen du kommer til ikke liiiiiige er hvad du havde lyst til pågælende gag? (Og i hvilke situationer vælger du konsekvent altid at gå) Nu bestiller jeg altid tid på forhånd, og ret tit en time af gangen, og fordi pigen måske har afvist andre kunder for at holde min aftale, har jeg endnu ikke sagt nej... Også selvom der har upræcist måleudstyr både til alder, vægt og højde... Nu frekventerer jeg ikke steder, hvor risikoen for falske billeder er så stor, så det har jeg aldrig oplevet.. Der ville jeg nok gå, og sige at det var fordi der var falsk markedsføring... I do like them in all shapes and sizes, og de fleste oplevelser ender alligevel med at være ok ... hvis jeg rammer en dårlig oplevelse, ryger den bare på "live and learn" kontoen og jeg ærger mig ikke mere over det... Og sidst: Er der nogen af jer som prutter om prisen? (Som pige må jeg sige at der ikke er noget værre end at bruge 10 minutter på at forklare en kunde at priserne er faste.. Det ødelægger bare hele oplevelsen pga den dårlige stemning) Nope prutter ikke om prisen. Netop af den årsag at det kan ikke gøre andet end at ødelægge kemien mellem os... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 24. August, 2014 Patricia og Celina sagde den 24 Aug 2014 - 12:09 PM: Det er nogle mystiske automater der er omkring bordeller.. De sluger mænd, gør de! det matcher vel det fint hul som er i mange GP'eres workshop 'går den så går den' i form af ovennævnte 'brugtvognsannonce' som ikke svarer til virkeligheden :D ingen kan vist sige sig fri her vis os jeres patter :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Patricia og Celina 92 Skrevet 24. August, 2014 det matcher vel det fint hul som er i mange GP'eres workshop 'går den så går den' i form af ovennævnte 'brugtvognsannonce' som ikke svarer til virkeligheden :D ingen kan vist sige sig fri her vis os jeres patter :D Viser gerne mine patter, har aldrig løjet om hvordan jeg så ud.. Heldigvis. Arbejder ikke som pige for at snyde folk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Patricia og Celina 92 Skrevet 24. August, 2014 Den med manglende kemi...hvor lang tid / kort tid inde i et besøg går der før I piger fornæmmer det ? Tror det er forskelligt. Men jeg ved det ofte indenfor de første 2 minutter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 24. August, 2014 når kvinder lyver om vægt, alder udseende etc etc lover guld og grønne skove i deres annoncer og der på stedet intet sker, så bliver nogle af os klogere med alderen og dermed også erfaringen Photoshop brugte billeder eller andres billeder er bare turnoff og et forsøg på at logge folk i en fælde, så der plejer jeg at sige ' det er ikke dig på billederne' og går igen, hvis der er meget langt fra virkeligheden, for jeg kan godt forstå at en GP vil have lidt anonymitet, men en 'direkte brugtvognsannonce' er ikke vejen frem, men der er sikkert mange som ikke tør melde fra. og i de tilfælde hvor der ikke vises bryster, er der med garanti 'puttet noget i BHen' i form af bryster som ikke matcher beskrivelsen dermed heller ikke sagt at det er nemt at lave en beskrivelse af en selv i en annonce, for ALT ses med forskellige øjne :D GP'ere er bare dejlige - for det meste :D Hmm... Her generaliserer du lige groft nok, HappyHippo! Jeg viser, på mine fotos, hverken bare bryster eller mis - ej fordi jeg ikke lever op til min egen beskrivelse, men ganske enkelt fordi min nøgenhed er 100% forbeholdt de herrer, der frekventerer mig... Så den der "garanti" må du meget gerne revurdere.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 24. August, 2014 Smuk Enlig Mor sagde den 24 Aug 2014 - 6:44 PM: Hmm... Her generaliserer du lige groft nok, HappyHippo! Jeg viser, på mine fotos, hverken bare bryster eller mis - ej fordi jeg ikke lever op til min egen beskrivelse, men ganske enkelt fordi min nøgenhed er 100% forbeholdt de herrer, der frekventerer mig... Så den der "garanti" må du meget gerne revurdere.. jeg ved det ikke holder 100% vand, men der er mange der snyder på den måde og når jeg bliver snydt bliver jeg så trist inden i :D jeg glæder mig til en dag at 'frekventerer' dem unge dame du kan jo benytte dig at mit tilbud som er at finde her på sitet :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 24. August, 2014 jeg ved det ikke holder 100% vand, men der er mange der snyder på den måde og når jeg bliver snydt bliver jeg så trist inden i :D jeg glæder mig til en dag at 'frekventerer' dem unge dame du kan jo benytte dig at mit tilbud som er at finde her på sitet :D Har set dit tilbud, men det lyder næsten for godt til at være sandt, så jeg springer over, og lader alle de andre interesserede komme først - man har vel pli... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. August, 2014 Har set dit tilbud, men det lyder næsten for godt til at være sandt, så jeg springer over, og lader alle de andre interesserede komme først - man har vel pli... Du kan jo oprette en efterlysning og høre om andre har "prøvet ham" Evt. efterlyse links, billeder m.m. før du beslutter dig ! 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 24. August, 2014 der er vist en del som ikke er kommet sig helt efter lørdagens strabasser :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 24. August, 2014 Fra tid til anden bliver der spurgt ind til, hvorfor kunder går til gadepiger. Én af årsagerne kunne være, at man her kan komme helt tæt på "varen" uden at føle en forpligtelse til at købe. Det er i hvert fald motivationen, når jeg er på den galej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. August, 2014 Der er flere sider af denne sag! 1) Pigen er sgu ofte ikke uden skyld. Flot photoshoppet billede, varm kvinde og jeg skal give dig. Så kommer man til en kone med hængebryster og jeg skal give dig, som ser træt ud og virker små sur…. Nå jeg skal lige i automaten. Prøv nu at være bare en anelse ærlige med fotos, tekst og tag ikke på arbejde med PMS og når verden lige er ramlet sammen. Så har i startet med ikke at tage pis på manden og kan dermed forvente han behandler Jer med respekt. 2) I starten når man er hel grøn, så kan det være en stor overvindelse bare at besøge en Pige! De fleste kan nok huske nervøsiteten de første gange man var afsted. Så står der ikke den pige man havde håbet på, ja man er ikke af adelig slægt så man vil heller fyre pengene af på noget øv. Man er ikke så godt inde i gamet endnu, så man er lidt nervøs for hvordan hun reagerer.. nå jeg skal lige i automaten. 3) Man har bestilt tid så føler sig mere forpligtet. Igen pigen er forker. er man rutineret i gamet skulle man nok kunne sige, du er ikke den rigtige for mig. Men den bliver lidt sværere 4) pikspillere der lige skal se nogle piger i undertøj 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 24. August, 2014 (edited) Enkelte gange, hvor jeg har besøgt en pige, der slet ikke svarede til mine forventninger mht. billeder og/eller beskrivelse, men ellers så OK ud, har jeg nok virket lidt forvirret, har måske spurgt efter den anden pige eller hvad ved jeg. Men er så hurtigt med en halvsur mine blevet vist ud - hvor jeg på vej ud til bilen har tænkt: havde hun bare givet mig lidt mere tid, virket lidt mere sød, venlig og indbydende, vist mig menukortet og lokalerne - evt. budt på en kop kaffe, nu jeg var kommet eller som kompensation for at den anden pige ikke lige var på vagt/blevet syg eller hvad ved jeg - så kunne hun måske godt have overtalt mig til lidt intim hygge - eller lyst til at vende om, fremfor at forsætte ud til bilen - eller komme igen en anden dag - men, man går altså slet ikke tilbage til en sur kælling Redigeret 24. August, 2014 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 24. August, 2014 (edited) Jeg føler mig grundlæggende ret forpligtet hvis jeg ulejliger pigerne med et besøg. Det er jo baseret på at jeg er liderlig og derfor ikke så kræsen mht til "type". Men alligevel går jeg engang imellem igen. Jeg siger aldrig "du er ikke min type" idet jeg mindes at have erfaringer for at det ikke er blevet vel modtaget. Jeg bryder mig heller ikke selv meget om bemærkningen. Jeg siger heller ikke at jeg ikke har penge nok. Jeg tror bare jeg siger at "jeg vil tænke over det". Jeg gør det ret hurtigt for ikke at spilde tiden. Men jeg kan også, hvis jeg ved at det er en anden pige der plejer at være der den pågældende dag, så lade som om at det overrasker mig at hun ikke er der. "Jeg troede det var hende den lyshårede der var her" eller kigge i prislisten og spørge efter noget pigen ikke tilbyder. Fx. tilbyder du "urinsex" eller "to piger". Hvis svaret så er ja er det ofte ret dyrt og så kan man sige "Jeg vil tænke over det". Situationen opstår typisk hvis beskrivelsen eller billeder har givet mig et indtryk af en anden pige. Eller hvis pigen virker sur, kundetræt, mandetræt, eller hvis der er meget rodet eller lugter. Desuden står jeg helt af på tatoveringer og slikonebryster, så hvis pigen viser sig at have mange tatoos som ikke er omtalt eller ses på billederne er jeg skredet, dog uden at nævne at det er derfor, det er jo lidt personligt, og vidner desuden ofte om en usikker pige med en ustabil baggrund der ikke har brug for at blive trådt yderligere på. Prisstrukturen er desværre også sådan at en gang svensk nærmest koster det samme som dansk. Ellers kunne det være en god løsning hvis pigen ikke lige var typen og svensk fx. kun kostede det halve. Det har jeg da benyttet mig af før i tiden hvor "svensk" ofte var halv pris som dansk. Redigeret 24. August, 2014 af nylonlover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 24. August, 2014 Jernsvinet sagde den 24 Aug 2014 - 10:06 PM: - men, man går altså slet ikke tilbage til en sur kælling det er der altså mange gifte mænd der gør :D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 24. August, 2014 det er der altså mange gifte mænd der gør :D Ja, men det er så nok også fordi det koster penge, prestige, venner, familie, hus mm. at gå fra dem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 24. August, 2014 Jernsvinet sagde den 25 Aug 2014 - 12:26 AM: Ja, men det er så nok også fordi det koster penge, prestige, venner, familie, hus mm. at gå fra dem. derfor bør man tænke med andet end dillermand inden man siger ja og amen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. August, 2014 Jeg vil vove den påstand man ikke tænker med noget som helst når man siger ja hehe Dillermand er da alt for intelligent til at tage så tosset en beslutning :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badassbluesman 214 Skrevet 25. August, 2014 Jeg er aldrig skredet fra en aftale selvom at jeg et enkelt par gange skulle have gjort det. I bund og grund så booker jeg tid hos en person som måske afviser en anden kunde og derfor mister indtægt hvis jeg skrider i dørren. Jeg er altid blevet - om ikke andet så for at opnå "en tømning" - på den ene eller anden måde selvom det ikke blev den store ophidselse ved mødet med pågældende. Have en oplevelse der jeg havde booket tid til dagen efter om formiddagen. Morgenen startede med et sms fra pigen om jeg nu virkelig kom til tiden - da var konen lige stået op og havde forladt soveværelset!! Jeg fik forklaret at jeg havde tænkt at holde aftalen men inden jeg var fremme på adressen havde jeg modtaget ca. 10 sms'er hvor pigen forklarede i forskellige vendinger at jeg skulle forvente at møde en stor pige (hvilket også fremgik af annoncen) og at det kostede "bøde" hvis jeg vendte i dørren! Jeg begyndte at blive småt irreteret af alle de sms'er men holdte fast i aftalen og forklarede for pigen når vi mødtes at det ikke er så smart at bombardere kunden med sms'er da man kan fatte mistanker at der måske er andet end størrelsen i vejen med pigen men hun sagde at hun havde oplevet mange der "skulle hæve penge" når hun åbnede dørren. Alt dette gjorde at jeg tabte focus men blev og fik en halvdårlig oplevelse selvom pigen så gerne ville gøre det bedste..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg