Hop til indhold
Gæst

Mens Club

Recommended Posts

Gæst

Der var denne her tråd om pigerne fyldte for meget. Var irriterende og høre på etc. Ja den der tråd der endte i røvslikkeri :-)

Gad vide om nogen mener Luderne slet ikke skulle være her? Ren Mens Club, samtalen sjælden over bæltestedet, Cognac/ Whisky på bordet, hvor der rigtig bliver Mandehørmet. Hvis der endelig skulle være kvindelig eksistens, så skulle det være meget letpåklædt i baggrunden ved en stripperstang, hvor hendes formål ikke var at tale/skrive.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den igen? En ren mandeklub hvor pigerne skal ses, ikke høres vil måske tiltale nogen. Men der kunne hurtigt blive halvtomt herinde - det var ihvertfald ikke et forum jeg ville spilde ret meget tid på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var denne her tråd om pigerne fyldte for meget. Var irriterende og høre på etc. Ja den der tråd der endte i røvslikkeri :smile:

Gad vide om nogen mener Luderne slet ikke skulle være her? Ren Mens Club, samtalen sjælden over bæltestedet, Cognac/ Whisky på bordet, hvor der rigtig bliver Mandehørmet. Hvis der endelig skulle være kvindelig eksistens, så skulle det være meget letpåklædt i baggrunden ved en stripperstang, hvor hendes formål ikke var at tale/skrive.

Kan ikke forstå, at det er nødvendig at bruge ordret "Luderne" syntes det er respektløst.

Pite

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Fandens så skriver jeg lidt spas og det bliver misforstået  :???:

Nej spørgsmålet er, ønsker nogen det kun er et forum for Mænd?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var denne her tråd om pigerne fyldte for meget. Var irriterende og høre på etc. Ja den der tråd der endte i røvslikkeri :smile:

Uh...stripperstang :P tager du så Sunny med til stang nr. 1 ?  :P

Fandens så skriver jeg lidt spas og det bliver misforstået  :???:

Nej spørgsmålet er, ønsker nogen det kun er et forum for Mænd?

Ingen lyserøde herinde ??  skal jeg så skrive p.m. til dig ang. at jeg vil prøve at give hård anal ?? :D :D

***********************************************************************************************************************************************************************

Nå spøj til side... jeg forstår godt senariet med et røgfyldt lokale med mænd der spiller poker og letpåklædte kvinder til at servere cognac.

Men her på E.G. der synes jeg at glædes pigerne er mere end velkomne :smile:

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

lav dog bare et lukket forum, hvor du kan sidde med nogle mænd og hygge jer. Synes, det er en mærkelig diskussion. Folk har vel tilmeldt sig dette forum, fordi det netop er muligt for alle at tilmelde sig, inklusiv kvinder, hvilket jeg synes er enormt tiltrækkende. Bruger da selv besked og chat funktionen herinde, og har haft glæde af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja nu har jeg jo altid forestillet mig de lyserøde meget letpåklædt foran deres skærm. Og det er da også den eneste grund til, at jeg føler de er distraherende.

Angående en mandehørmende mens Club, så kan den nok hurtig blive for plat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...