HappyHippo 4624 Skrevet 26. August, 2014 Lady Cherie sagde den 26 Aug 2014 - 12:56 AM: (Hvem fanden har skruet forhjulende af min rolator????) så er det et gangstativ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 26. August, 2014 Kunne I ikke bare holde jer til syfilis? Eller er personligt fnidder fnadder en endnu farligere sygdom? Ja, hellere høre om syfilis end personer fnidder !! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 26. August, 2014 (edited) Du kan se mit ansigts-billede lige her til venstre - du kan snakke om at andre gemmer sig bag anonymitet når du tør det samme Gad vide hvor mange indlæg der vil komme fra dig hvis du skal underskrive dine indlæg med dit RIGTIGE navn og adresse... hvis du tør så tør jeg også Bolden ligger hos dig Hey montezi At du har billede på synes jeg er fint Men det lyder næsten som om at du føler dig ramt ?? Det forstår jeg ikke... Og så får du likes af en uden billede, men med en hund og en med en mås med øjne ( de er jo totalt anonyme, lige som jeg selv er, til dels ). Redigeret 26. August, 2014 af holstebronx 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 26. August, 2014 (edited) Jeg har med undren læst mig igennem strengen. Det, jeg er forundret over, og som kan bekymre mig, er den i visse indlæg ubekymrede tone vedrørende syfilis. Ganske rigtigt er der sket meget med behandlingsformerne, siden Karen Blixen i sin tid slugte sulfat i læssevis, men syfilis er altså ikke noget at spøge med Jeg stødte på sygdommen, da jeg var tjenestegørende på Grønland for snart mange Herrens år siden, og her blev den betragtet som et stort samfundsproblem, helt på linie med alkohol – og ofte var de to problemer relaterede. Forholdet var, at den gamle, kulturelt betingede promiskuitet blandt grønlændere/eskimoer gjorde det svært at få kontrol over sygdommen, og under alkohol, kan vi vist godt blive enige om, sker der ting og sager. En god, ligeledes udsendt, kollega fik syfilis, mens jeg selv undgik den. Jeg insisterede på gummi, når jeg kom i situationen (pudse, pudse, glorie :oops:), men jeg kender til tilfælde, der – skal vi sige det på den måde – gjorde tilværelsen "ret besværlig" for syfilisten selv. Jeg er ikke læge, men et problem er – og her må mere kompetente rette mig, hvis jeg tager fejl – at gentagen brug af antibiotica kan skabe resistens. Har man f.eks døjet med del lungebetændelse og fået en del antibiotica, så kan det blive et problem at møde op med en grim syffert. Redigeret 26. August, 2014 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. August, 2014 Kære Monte, Du har indsat et ansigtbillede som klart bør have en masse hjælp fra Adobe Photoshop, og Jeg vil da gerne hjælpe dig dermed, men jeg vil tro du sagtens på nettet kan finde et bedre, alt efter hvilken en type du vil afspejle, feks Disney, Gøg og Gogge eller Lign. Cherie, jeg bliver helt vildt flov på dine vegne, over at du har behov for at synke ned på det niveau. Grow up, søster lystig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 26. August, 2014 Nogen mennesker har mere at tabe ved at ligge ansigtsbillede på profilen end andre. Har man ikke noget at tabe er det nemt at stå og pege fingre af andre der ikke 'tør'. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g-lover 242 Skrevet 26. August, 2014 Montezi: du har jo ikke noget at tabe ved at have dit ansigtsbillede på. Du er ikke i fare for stalkere ect og taler som om at det, at du har dit billede på, er noget at have respekt for i en verden hvor anonymitet for pigerne er en forudsætning for at kunne leve et liv væk fra sengen. At du overhovedet foreslår det til Cherie og håner hende ved at skrive "tør du" er et billigt og lavt udsagn fordi du udmærket ved at du har dit på det tørre og kan sige det frit og uden omkostninger og tilmed holde det imod hende ved en senere lejlighed. Det er småligt ud over enhver beskrivelse. At Cherie så synker ned på ultralavt niveau omkring det med billedet er hvad det er. Det er bare dumt. Men at gå efter en piges uskrevne ret og ubetinget vigtigste forudsætning for at kunne være GP er usmageligt. Personligt forstår jeg ikke piger der tilbyder uden netop fordi der er dette opsving i syfilis og jeg kunne ikke drømme om at besøge en pige der måske har den forrige kundes syfilis i munden. Føj. Jeg finder det yderst relevant og positivt at Pia gør opmærksom på problemstillingen. Det er blot trist at se mine med-køberes reaktioner er angreb på Pia fremfor eftertanke og reflektion over egen adfærd. Man må jo gå ud fra i er singler alle som en siden i ikke synes det er vigtigt at i passer på eventuelle partnere hjemme. Eller i bruger måske kondom hjemme så i ikke smitter jeres uvidende koner/kærester/fruer ect. mvh g-lover 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 26. August, 2014 Der blev i de der 12 nyheder sagt noget om at det var mest udbredt i Jylland, senere på dagen også på p3 (ikke nyhederne) Kom der en lang udredning fra et klogt menneske, om hvorfor det var Jylland, jeg hørte ikke det hele og jeg har prøvet at finde indslaget, uden held Nogen der hørte det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 26. August, 2014 Hej, vil du besøge en pige som har modtaget franske ude, med en som har syfilis? det var det som vi debatteret Pia Jasmin og jeg, med ubehagelige udtales mod hinanden... men Pia problem er at hun sætte to standarter og ikke tænke sig selv som en smitte kilde, større end en kunde. da hun ude problemer modtog fransk ude, samt ikke vil sutte ude, når side hun linker til viser at netop oral sex, begge veje smitter, skal man sætte den moralske fane højt, skal men overholde den hele vejen, og ikke komme med udtales om de små dråber fra mig ikke et problem.... prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g-lover 242 Skrevet 26. August, 2014 (edited) Hej, vil du besøge en pige som har modtaget franske ude, med en som har syfilis? det var det som vi debatteret Pia Jasmin og jeg, med ubehagelige udtales mod hinanden... men Pia problem er at hun sætte to standarter og ikke tænke sig selv som en smitte kilde, større end en kunde. da hun ude problemer modtog fransk ude, samt ikke vil sutte ude, når side hun linker til viser at netop oral sex, begge veje smitter, skal man sætte den moralske fane højt, skal men overholde den hele vejen, og ikke komme med udtales om de små dråber fra mig ikke et problem.... prøvemanden Det her handler overhovedet ikke om moral. Hvor har du dog den ide fra? Det handler om at blive smittet med en potentielt meget farlig sygdom. Hvis vi fyre ikke vil smittes, så handler det om at vi tænker med det rigtige hoved og så kan det da være flintrende lige meget hvad pigerne tilbyder eller tilbyder ikke. Det afgørende er hvad vi efterspørger når vi er på besøg. Hvis vi som købere er dumme nok til at efterspørge noget der gør os syge, så er det vores helt egen fejl når vi står på hospitalet og skal i behandling. Det har intet at gøre med pigernes moral omkring fransk. Det er ikke deres opgave at passe på os købere! Det er først og fremmest vores egen opgave. At de fleste piger opererer under den devise at de passer på kunderne ved at passe på dem selv, under naturlig hensyntagen til at de også skal have en vis omsætning, skal vi være taknemmelige for. Det er ikke noget vi skal tage for givet! Det er ikke ensbetydende med at vi skal gøre os til dommere over deres moral. Ligesom det heller ikke er ensbetydende med at vi skal opføre os tåbeligt og udsætte os selv for risikoen for sygdomme. Når vi modtager eller giver fransk uden beskyttelse, så deltager vi i en risiko helt frivilligt. Med de informationer vi har omkring nye og flere sygdomstilfælde, så er det en informeret risiko. Så er der ingen der har noget at lade hinanden høre! Så har alle hovedet nøjagtig lige meget under armen! mvh g-lover Redigeret 26. August, 2014 af g-lover 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 26. August, 2014 (edited) Hej, nej jeg sætter spørgsmål ved, hvorfor tilbyde fransk ude til sig selv og så forlange gummi på når det er til kunden, så passe pigen ikke på sig selv, hvis det er det man ønsker. og jo handle om moral at Pia og Jasmin mv flere satte sig op som de sikre, når faktisk ikke er det, ved at modtage fransk til sig selv uden gummi. prøvemanden Redigeret 26. August, 2014 af prøvemanden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 26. August, 2014 (edited) Jeg forstår ikke rigtig den med anonyme debatører. Den bliver fyret ofte af, men hvad er pointen? Eksempelvis mig, der er en del herinde som ved hvem jeg er. Ikke bare mit firma navn, mit firmas lokalitet eller et billede af min røv eller lignende. Nej de ved hvem jeg er, hvordan jeg ser ud, hvordan jeg er osv. Det påvirker da ikke min måde at debattere på, jeg er da ikke alverden mere anonym end Cherie på boardet. Hvem er Cherie? hvad hedder hun? hvor bor hun? hvem er hun? hvordan er hun? (sidste 2 spørgsmål mener jeg privat og ikke arbejdsmæssig) Dem der har besøgt hende, ved hvordan hun ser ud, vi andre gør ikke. De typiske billeder de sætter på er ikke meget mere sigende om deres udseende end hvis jeg fandt et tilfældig på nettet. Jeg ville ikke ane det, hvis jeg gik forbi Cherie på gaden. Bly og Montezi er så mega seje og sætter deres ansigtsbillede på. De har hver især mere røv i bukserne end Cherie og Jeg til sammen. Thumps up for seje mennesker. Vi kender ikke dog ikke deres navn og adresse osv men fact er de tør stå ved hvem de er. Hvis Cherie nu skrev "jeg skal tænke over hvad jeg skriver, da jeg har et firma det bliver forbundet med, som jeg ikke vil skade" ja så giver det meget mere mening. Jeg er jo ligeså anonym som Cherie og bringer ikke mit firmanavn herinde, så det kan ikke blive skadet, uanset hvad jeg skriver Fuck glemte da helt at skrive noget angående trådstarten Syfilis og andre kønsygdomme kan behandles. PT vurderer jeg ikke chancen for at blive smittet, så stor så jeg vil frasige FN, men holder da lidt øje med udviklingen Redigeret 26. August, 2014 af Liderligfyr 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 26. August, 2014 Gad vide om hvis drengene skulle underskrive deres indlæg med deres rigtige navn og adresse, ville skrive så agrasivt og til tider modbydeligt? Eller som os Lyserøde vores Indarbejdet jobnavn og at vi træffes på den og den adresse fra kl. dit til kl. dat og du kan ringe til mig på dat telefonnr og du kan se foto af mig her: og min ref. for jeg er et ordentligt menneske kan du læse her: Hvordan kan jeg have en ide om at der kommer ret få indlæg med de krav? Med fare for at afspore debatten. Måske det ville hjælpe på reklameteksterne og overholdelse af hvad de lover, hvis pigerne herinde gjorde det samme 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. August, 2014 Og Varmepia er jo slet ikke arbejdende glædespige mere. Hvorfor Cherie absolut mener at Montezi skal bruge photoshop på hendes negative måde at skrive det på er han sikkert ligeglad med for man kan jo bare konstatere at han tør stå ved sig selv og sit udseende uden at bruge photoshop imodsætning til størstedelen af de danske piger i branchen, lidt et paradoks at komme med den hentydning fra Cherie i relation til at stå ved hvem man er...... Hvilket ramaskrig ville der ikke lyde herinde i øvrigt hvis nogen skrev til en pige som Cherie skriver til Montezi. Om syfilis: Så længe folk indgår frivillige aftaler kan de dyrke hvad de vil men oplysning om risici eller mangel på samme er velkommen om et så seriøst emne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 26. August, 2014 Kære Monte, Du har indsat et ansigtbillede som klart bør have en masse hjælp fra Adobe Photoshop, og Jeg vil da gerne hjælpe dig dermed, men jeg vil tro du sagtens på nettet kan finde et bedre, alt efter hvilken en type du vil afspejle, feks Disney, Gøg og Gogge eller Lign. Nu vi har proppen af. Får sgu mistanke om Lady Cheries generøse tilbud om hjælp skyldes hendes egen ekspertise inden for Adobe Photoshop. Måske de gamle rygter fra VL er rigtige. Og så trækker jeg mig hermed fra denne debat. Den er for afsporet ift. det alvorlige problem som syfilis kan blive. Og jeg undskylder hvis jeg selv har været med til at afspore den. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 26. August, 2014 Nu vi har proppen af. Får sgu mistanke om Lady Cheries generøse tilbud om hjælp skyldes hendes egen ekspertise inden for Adobe Photoshop. Måske de gamle rygter fra VL er rigtige. Og så trækker jeg mig hermed fra denne debat. Den er for afsporet ift. det alvorlige problem som syfilis kan blive. Og jeg undskylder hvis jeg selv har været med til at afspore den. Hr. Oo7... Jow, jeg lavde faktisk ret mange af de ting på Logen, plakterne, der hang rundt omkring, ikoner, baggrunde, personbilleder og jeg hjalp flere af pigerne med deres foto, fordi jeg syntes det var sjovt. At Monte syntes han intet har at miste ved at træde frem med et ansigtsbillede er jo hans sag, jeg ville som jeg før har skrevet det, aldrig gøre det, og Da Monte og jeg for tiden "udveksler" høfligheder" i form af alskens modbydeligheder, Det syntes jeg faktisk Er en ting som kommer Monte og mig ved. Det er sådan en personlig ting. Jeg tror faktisk godt at jeg kan ud fra hvad jeg kender til min værdige modstander Monte, vurdere at han kan klare sine kampe med mig selv. Jeg tror ikke at han har brug for sine "Soldater" til at lige klar sine "ting" for ham. Jeg kan ligefrem spørge jer om I ikke undervudere hans evner som debattør lidt, når i der kommer nærmest er ved at vælte over hinannen for at forsvarer ham? Og jeg må gå til bekendelse og undskylde, det var ikke pænt af mig og sige til monte at jeg gerne ville Hjælpe ham med hans profilbillede, eller at han burde finde et pænere under Disney eller Gøg eller Gogge. Jeg Undskylder rigtig mange gange. Men hold da kæft hvor er du (hjælp der er noget galt med mit tastatur......det er ligesom om det vil skrive en ting og jeg noget andet...så det bliver til XXXX ) :D :D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 26. August, 2014 Hej. det jo om er pigen sikre hvis hun modtager fransk ude? nej vil jeg mene, da hun jo i forhold til artiklen pia linke til, er at oral sex også smitte... prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 26. August, 2014 (edited) fejl kopi Redigeret 26. August, 2014 af Lady Cherie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Equilibrium Skrevet 26. August, 2014 snuden i sporet d'Herrer og Dhamer. Det er et alvorligt nok emne til ikke at blive afsporet af profilbillede-pyller. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 26. August, 2014 (edited) Jeg vil foreslå Cherie og Monz finder et værelse, hvor I ro og mag sidder og holder hånd eller flipper ud på hinanden, det kommer ikke rigtig os andre ved. I stedet for stille til offentligt skue på denne måde her. Det er ikke et kønt syn Make love not war ! Redigeret 26. August, 2014 af Nille 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 26. August, 2014 (edited) Jeg vil foreslå Cherie og Monz finder et værelse, hvor I ro og mag sidder og holder hånd eller flipper ud på hinanden, det kommer ikke rigtig os andre ved. I stedet for stille til offentligt skue på denne måde her. Det er ikke et kønt syn Make love not war ! Det var måske dem, der holdt møde på Skuldelev Kro i går og fik den til at brænde ned :D . Nå, hvorom alting er, så skal man ikke negligere syfilis, fordi den har været i defensiven i nogle år. Et parallelt eksempel er kopper, som FN faktisk troede udryddet, hvorfor folk slapede af. Alligevel viste den sig atter på et tidspunkt, så vidt jeg husker i Etiopien, og så kørte hele møllen igen, og verden var således ikke længere koppefri. Jeg ved, at man i Norge nu atter tjekker flygtninge og indvandrere for kopper, som på papiret ellers var udryddet. Det, at en sygdom er på (midlertidt) tilbagetog, betyder derfor ikke nødvendigvis, at alle bakterie/smittestammer er udryddet, og at folk kan ånde lettet op. F.eks er en af de største katastrofer, der har ramt Europa, "Den sorte Død". Det var en pest, der kom fra Kina og ramte vor verdensdel midt i 1300-tallet. Her rev den på under fem år op mod halvdelen af befolkningen væk, og selv om den ebbede ud efter få år, var bakterien stadig aktiv og gik ind imellem i udbrud de næste 400 år. Tager man historien som vidne, skal man således ikke undervurdere syfilis'ens fremmarch. Redigeret 26. August, 2014 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 26. August, 2014 (edited) Jeg vil foreslå Cherie og Monz finder et værelse, hvor I ro og mag sidder og holder hånd eller flipper ud på hinanden, det kommer ikke rigtig os andre ved. I stedet for stille til offentligt skue på denne måde her. Det er ikke et kønt syn Make love not war ! Øh - nu har du vist tabt sutten bro... Jeg trak mig ud af det her så tidligt som i aftes efter 2 indlæg - at Cherie så fortsætter person-angrebene og andre bærer faklen videre, har vist ikke pokkers meget med mig at gøre Dét vil jeg sgu ikke stå på mål for! Mht Syfilis er smittefaren også tilstede ved ubeskyttet oral-sex til pigen - så ingen grund til kun at skyde efter mændene som uansvarlige. Redigeret 26. August, 2014 af Montezi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g-lover 242 Skrevet 26. August, 2014 (edited) Hej, nej jeg sætter spørgsmål ved, hvorfor tilbyde fransk ude til sig selv og så forlange gummi på når det er til kunden, så passe pigen ikke på sig selv, hvis det er det man ønsker. og jo handle om moral at Pia og Jasmin mv flere satte sig op som de sikre, når faktisk ikke er det, ved at modtage fransk til sig selv uden gummi. prøvemanden Ingen tvivl om at de er mere sikre end piger der tilbyder fransk uden. De har en farlig ydelse mindre på menuen. De udsætter sig ganske enkelt for færre tilfælde hvor de kan blive smittede med sygdomme, så rent definitorisk er deres udsagn sande. De er mest sikre! ikke 100 % men "sikrere" end mange andre. Statistisk handler det om hvor ofte man risikerer smitte, og hvis de ikke har fransk til manden uden, så er statistikken på deres side. Det har intet at gøre med pigernes moral eller etik. Jeg vil da til hver en tid vælge en pige der statistisk set passer bedre på sig selv end jeg vil vælge en der halvt eller helt ligeglad med sit helbred. mvh g-lover Redigeret 26. August, 2014 af g-lover 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 26. August, 2014 Øh - nu har du vist tabt sutten bro... Jeg trak mig ud af det her så tidligt som i aftes efter 2 indlæg - at Cherie så fortsætter person-angrebene og andre bærer faklen videre, har vist ikke pokkers meget med mig at gøre Dét vil jeg sgu ikke stå på mål for! Fair nok bro, så finder jeg og Cherie et værelse og holder hånd hvis du ikke gider, vi kunne ellers tilbyde en "Danish sandwich" Min point er at vi/I skal holde op med at skældes i offentlige tråde. Hvis du allerede har holdt inde, fint ! Så mangler vi bare Cherie... Peace ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 26. August, 2014 Øh - nu har du vist tabt sutten bro... Jeg trak mig ud af det her så tidligt som i aftes efter 2 indlæg - at Cherie så fortsætter person-angrebene og andre bærer faklen videre, har vist ikke pokkers meget med mig at gøre Dét vil jeg sgu ikke stå på mål for! Mht Syfilis er smittefaren også tilstede ved ubeskyttet oral-sex til pigen - så ingen grund til kun at skyde efter mændene som uansvarlige. Nå mit citat var skønne spildte kræfter Havde jeg kunnet læse i dit indlæg at du var hoppet ud af emnet, havde jeg selvfølgelig ikke citeret dig :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg