Gæst Skrevet 25. August, 2014 Bliver nød til at stille et frækt spørgsmål. Er det farligst at køre til klinikken? eller få blowjob uden kondom i klinikken? hvor sker der flest dødsfald? hvor bliver flest invalideret? Jeg kender svaret Vi skal holde os fra at besøge klinikkerne, det er simpelthen for farligt at køre derhen. Sexsygdomme kan kureres. De fleste ret simpelt, nogle ved livslangt medicinindtaag. Men i bund og grund så er det ret harmløst idag Jeps man ser nogle infektioner som er resistente. Men chancen for at køre galt på vej til klinikken er stadig drastisk større end rende ind i en af dem. Hvis sygdommene bliver mere udbredt, så skal man klart til at tænke sig om. Indtil videre er det en storm i et glas vand. Tag nu at sætte tingene lidt i relief, du sætter dig gladeligt ind i din bil. Endnu værre, du spiser stadig alle E numrenre de forkerte fedtsyrer for meget etc, ja det er jo den store dræber idag. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 25. August, 2014 (edited) heldig læge Redigeret 25. August, 2014 af HappyHippo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 25. August, 2014 1 sygdomstjek hver tredje måned er lang tid hvis man har seksuelt kontakt med mange mennesker, 1 gang om mdr. er en bedre ide 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dick Princess 849 Skrevet 25. August, 2014 ja nu står der også mindst nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 25. August, 2014 vil da lige tilføje at det er også sket et par gange eller flere at gummiet er sprunget og der er heller ikke kommet noget med hjem ud over fornøjelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. August, 2014 Jeg må lige korrigere jer lidt. Syfilis er IKKE en banal sygdom og kan IKKE kureres med 2 tabletter. Syfilis skal behandles med lang antibiotikakur eller injektion i ballerne ( = nates). Syfilis og gonore er i stor stigning. Af samme grund forstår jeg SLET ikke at I dyrker sex uden kondom. Og det gælder både alm, analt og oralt. Desuden ses flere og flere resistente infektioner som ikke bare kan behandles med de 2 tryllepiller. Pas på jer selv og på vores piger i branchen ( + dem derhjemme) Folk bestemmer over deres liv. Men debatten her minder mig om en kammerat af mine, han fik det konstateret i efteråret 2013, konstateringen kom alt for sent, nå men han røg på en lang antibiotikakur og blev bl.a. indlagt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9514 Skrevet 25. August, 2014 (edited) Hvordan ses det? Fin beskrivelse på dansk, inkl. et billede af chanker (sår i første stadie): http://min.medicin.dk/Sygdomme/Sygdom/112 En rask billedsøgning på "Syfillis" på Google giver lidt flere varianter inkl. billeder af 2. stadie. Hvis du søger lige inden hvert måltid, taber du dig nok mindst 5 kilo på en uge, så overvej lige timingen ... Redigeret 25. August, 2014 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 25. August, 2014 Kilden til DR´s nyhed kan læses her - link: http://www.ssi.dk/Aktuelt/Nyhedsbreve/EPI-NYT/2014/Uge%2034%20-%202014.aspx Det er faktisk temmelig skræmmende læsning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14285 Skrevet 25. August, 2014 (edited) Adr, det første billede var rigeligt..... Men tak for info Og tak for slanketippet, Bebop, det må jeg lige overveje ;-) Redigeret 25. August, 2014 af Liv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9514 Skrevet 25. August, 2014 Du får et sår, som kan ligne et herpessår. Men ved syfilis dannes der ligesom en lille snegl, ned i huden. Væsentlige forskelle på herpessår og syfilis chanker er at ved syfilis er såret typisk smertefrit, hårdt/blankt i overfladen og har kanter der er forhøjede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 25. August, 2014 (edited) Inden jeg begynder så vil jeg lige sige at jeg ikke er indædt modstander af super fransk Antallet af kontroller hos lægen afhænger af den enkelte pige, men lad os så sige hvert 1 1/2 måned. Hvor mange vagter har pigen i den tid ? Hvor mange gæster pr. vagt ? Halvdelen er måske faste gæster som ikke besøger andre, resten er strejfere som lige skal "prøve" denne pige. Og i øvrigt "prøver" 3 nye piger hver måned, med den populære kombination af dansk og super fransk I må selv prøve at sætte forskellige tal kombinationer ind i ligningen. Dog er det sjældent at man herinde hører om mænd der brokker sig over at en eller anden har smittet dem, nu hvor de havde super fransk... Redigeret 25. August, 2014 af holstebronx 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. August, 2014 Det er ikke klinisk dokumenteret, at det er købesex kundernes ønske om fransk uden, der er grunden. I den her lille osteklokke glemmer man vist tit, hvor meget usikker sex de unge og andre "normale" mennesker udenfor dyrker, og det er vel at mærke samleje i kusse og røv uden gummi. Bogholder ... hvem har nogensinde hævdet det? Ikke jeg, ikke Pia og heller ikke det link til DR! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 25. August, 2014 Jamen jeg vil da gerne sige tak til Pia for at bringe linket Jeg hørte det i dag i på p3 i 12 nyhederne og tænkte det der skal du lige huske at skrive noget om når du kommer hjem, og få sat et link ind til det. Og det skal nok skrives rimeligt neutralt for at der ikke er nogle af de der (hvad er det nogle drenge kalder det? )...testeterondfyre? der straks er oppe og vil vise en hvor store cohones de har. Men jeg kan jo se, at Selv om Pia har skrevet det utroligt annonymt, Jeg ville ikke kunne gøre uden at straks røbe at jeg meget hellere vil køre sindsygt stærkt i den flade røde søndagsbil, Opdrage på illustret mennesker, osv end prøve andet end gummifransk (jeg er bange for nåle i forbindelse med de skal prøves på mig selv GISP, Hvor andet syarbejde er mig overhovede ikke en hindring) Men jeg kan se at Pia,s meget uskyldige indlæg, i den grad har fået nogen op af stolen, "Du må jo så være en super Luder" , eller "Dit budskab stinker langt væk af, at du ikke har en pik" og der er så en der undre sig over at Pia er Lyserød og en der Kalder hende "Dorit Otzen Klon" Jamen jeg vil da straks komme med en lille klapsalve til de herre! Godt gået! Når man læser stregen, vil jeg tilenhvertid sige at med den form for respons på et indlæg fra en pige, som ikke lige sidder og (her er det jeg vil bruge et ord som jer drenge selv bruger tit, nemlig "Slikker jer i røven", eller et indlæg som går ind under "reklameindslag", eller som det sidste men meget brugte, som kan søbes op med en ske: Jeg er så glad for jer fantastiske drenge(reklameindslag") Jamen den respons vil klart få alle lyserøde til at skrive, deres mening...., hvis de tør! Gad vide om hvis drengene skulle underskrive deres indlæg med deres rigtige navn og adresse, ville skrive så agrasivt og til tider modbydeligt? Eller som os Lyserøde vores Indarbejdet jobnavn og at vi træffes på den og den adresse fra kl. dit til kl. dat og du kan ringe til mig på dat telefonnr og du kan se foto af mig her: og min ref. for jeg er et ordentligt menneske kan du læse her: Hvordan kan jeg have en ide om at der kommer ret få indlæg med de krav? 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 25. August, 2014 Lady Cherie sagde den 25 Aug 2014 - 10:12 PM: Gad vide om hvis drengene skulle underskrive deres indlæg med deres rigtige navn og adresse, ville skrive så agrasivt og til tider modbydeligt? det sker vel så snart i alle GP'ere bruger deres rigtige navn og deres adresser er frit tilgængelige vi er her alle mere eller mindre anonyme med vores alias navne og dække jeg tror ikke der kommer personlige angreb, men hvis det forekommer er det på GP'en som GP og ikke som privat person det lød bedre indeni hovedet end da det kom på tekst :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 25. August, 2014 Du kan se mit ansigts-billede lige her til venstre - du kan snakke om at andre gemmer sig bag anonymitet når du tør det samme Gad vide hvor mange indlæg der vil komme fra dig hvis du skal underskrive dine indlæg med dit RIGTIGE navn og adresse... hvis du tør så tør jeg også Bolden ligger hos dig 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 25. August, 2014 Jamen jeg vil da gerne sige tak til Pia for at bringe linket Jeg hørte det i dag i på p3 i 12 nyhederne og tænkte det der skal du lige huske at skrive noget om når du kommer hjem, og få sat et link ind til det. Og det skal nok skrives rimeligt neutralt for at der ikke er nogle af de der (hvad er det nogle drenge kalder det? )...testeterondfyre? der straks er oppe og vil vise en hvor store cohones de har. Men jeg kan jo se, at Selv om Pia har skrevet det utroligt annonymt, Jeg ville ikke kunne gøre uden at straks røbe at jeg meget hellere vil køre sindsygt stærkt i den flade røde søndagsbil, Opdrage på illustret mennesker, osv end prøve andet end gummifransk (jeg er bange for nåle i forbindelse med de skal prøves på mig selv GISP, Hvor andet syarbejde er mig overhovede ikke en hindring) Men jeg kan se at Pia,s meget uskyldige indlæg, i den grad har fået nogen op af stolen, "Du må jo så være en super Luder" , eller "Dit budskab stinker langt væk af, at du ikke har en pik" og der er så en der undre sig over at Pia er Lyserød og en der Kalder hende "Dorit Otzen Klon" Jamen jeg vil da straks komme med en lille klapsalve til de herre! Godt gået! Når man læser stregen, vil jeg tilenhvertid sige at med den form for respons på et indlæg fra en pige, som ikke lige sidder og (her er det jeg vil bruge et ord som jer drenge selv bruger tit, nemlig "Slikker jer i røven", eller et indlæg som går ind under "reklameindslag", eller som det sidste men meget brugte, som kan søbes op med en ske: Jeg er så glad for jer fantastiske drenge(reklameindslag") Jamen den respons vil klart få alle lyserøde til at skrive, deres mening...., hvis de tør! Gad vide om hvis drengene skulle underskrive deres indlæg med deres rigtige navn og adresse, ville skrive så agrasivt og til tider modbydeligt? Eller som os Lyserøde vores Indarbejdet jobnavn og at vi træffes på den og den adresse fra kl. dit til kl. dat og du kan ringe til mig på dat telefonnr og du kan se foto af mig her: og min ref. for jeg er et ordentligt menneske kan du læse her: Hvordan kan jeg have en ide om at der kommer ret få indlæg med de krav? Monte kom mig i forkøbet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 25. August, 2014 Du kan se mit ansigts-billede lige her til venstre - du kan snakke om at andre gemmer sig bag anonymitet når du tør det samme Gad vide hvor mange indlæg der vil komme fra dig hvis du skal underskrive dine indlæg med dit RIGTIGE navn og adresse... hvis du tør så tør jeg også Bolden ligger hos dig Ahh Monz billedet er fake, det er af din søde tvillinger bror haha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 25. August, 2014 Du kan se mit ansigts-billede lige her til venstre - du kan snakke om at andre gemmer sig bag anonymitet når du tør det samme Gad vide hvor mange indlæg der vil komme fra dig hvis du skal underskrive dine indlæg med dit RIGTIGE navn og adresse... hvis du tør så tør jeg også Bolden ligger hos dig Kære Mont, Nu har vi to jo en ting kørende for tiden, Så Kan vi jo åbne op overfor den store verden, hvad vi to turteldurer er blevet uvenner over, men tror du ikke de er ligeglad?, vi har jo kun kunne sige ting til hinannen som et gammel kærstepar gør. Nu har mit Rigtige navn og adresse været ude og flyve på nettet, det syntes jeg nervemessigt ikke var et hit, men det står da dig frit for at stå frem med dit hvis du har en eller anden isme med at lade "annonymiteten" falde. Måske Det kan gøre noget for dig? Sådan nu du er i et "sandhedens Øjeblik?" Hilsen Cherie...Hex af Guds Nåde!!! Ps Jeg er ret god til det med Adobe, jeg vil mene jeg kan gøre ret meget for dit profilfoto! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. August, 2014 Du kan se mit ansigts-billede lige her til vevenstrenstre - du kan snakke om at andre gemmer sig bag anonymitet når du tør det samme Gad vide hvor mange indlæg der vil komme fra dig hvis du skal underskrive dine indlæg med dit RIGTIGE navn og adresse... hvis du tør så tør jeg også Bolden ligger hos dig Skakmat. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 25. August, 2014 Cherie - det er typisk af dig at forlange mere af andre end du selv er villig til at gøre. Tomme tønder buldrer mest - Jeg har ansigtsbillede på min profil... TØR DU??? Nu er det vist dig der gemmer dig bag anonymiteten. Det med at lade anonymiteten falde, så var det jo dig som bragte det på bane og ikke jeg... så det er vist din isme - men som sædvanligt kun på andres vegne. Men jeg kan nok regne ud hvor mange indlæg der vil komme fra dig hvis du skal sætte billede på... MEN du snakker udenom som sædvanligt. Det er så skide hyklerisk at forlange noget af andre som man ikke selv er villig til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 638 Skrevet 25. August, 2014 Kunne trådstarter virkelig ikke have fundet på en bedre overskrift? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13929 Skrevet 25. August, 2014 Kunne trådstarter virkelig ikke have fundet på en bedre overskrift? Kunne I ikke bare holde jer til syfilis? Eller er personligt fnidder fnadder en endnu farligere sygdom? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 25. August, 2014 (edited) hej nej Pia jeg sætte spørgsmål ved om du ikke også var dobbeltmoral over du giver/modtager fransk ude til dig selv, mens du hylder op om hvor farligt det er med fransk til manden ude, samt at du er/var den største fare da du var aktiv, havde/har flere sex partner end kunde, og dermed i fare for at smitte flere, hvis du fik en sygdom, da du jo ikke kigge mændene der besøger/besøgte dig i munden. hvilke du ikke var enig i, og jeg satte spørgsmål ved om du så det, eller så spøgelser med sår på de pikke du så, da det jo i linke som du selv henviser til, er mænd der har sex med mænd, hvor smitte primært er, og jeg undre mig over om du omvendte mange bøsser? derfra super luder for så ved jeg at de amerikanske højre orienteret gerne vil vide hvordan man får bøsser til at besøge en kvindelige luder, da de arbejder hårdt for at omvende bøsser fordi der er "forkert". cheri som man råber i skoven får man oftest svar, ikke fordi pia ikke har lagt på den lade side med ord/sproget, og igen, for mig er luder ikke en negativt ladet ord, jeg forbinder meget/mange positivti ting med det... prøvemanden Redigeret 25. August, 2014 af prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 25. August, 2014 Cherie - det er typisk af dig at forlange mere af andre end du selv er villig til at gøre. Tomme tønder buldrer mest - Jeg har ansigtsbillede på min profil... TØR DU??? Nu er det vist dig der gemmer dig bag anonymiteten. Det med at lade anonymiteten falde, så var det jo dig som bragte det på bane og ikke jeg... så det er vist din isme - men som sædvanligt kun på andres vegne. Men jeg kan nok regne ud hvor mange indlæg der vil komme fra dig hvis du skal sætte billede på... MEN du snakker udenom som sædvanligt. Det er så skide hyklerisk at forlange noget af andre som man ikke selv er villig til. Monte Jeg skrev ikke profilbillede, jeg skrev navn og adresse, og det er okay med arbejds navn som os piger, og så adresse hvor man træffes fra kl dit til kl dat. Jeg ved godt at læse et indlæg er en ting og at forstå det er en helt anden ting, men jeg vil for at selv du kan være med skrive det i et sprog selv du forstår: PRØV IGEN, FORSTÅR DU DET IKKE, SÅ PRØV IGEN (jeg går udfra at da du selv bruger store bokstaver for at fremme din mening, at det er det jeg skal gøre) Kære Monte, Du har indsat et ansigtbillede som klart bør have en masse hjælp fra Adobe Photoshop, og Jeg vil da gerne hjælpe dig dermed, men jeg vil tro du sagtens på nettet kan finde et bedre, alt efter hvilken en type du vil afspejle, feks Disney, Gøg og Gogge eller Lign. I øvrigt syntes jeg vi har flyttet os meget lagt fra Pias første indlæg Så Monte, hvis du ikke virklig har årets guldkorn omkring syfilis, så spar mig for dine gentagelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 25. August, 2014 (edited) hej nej Pia jeg sætte spørgsmål ved om du ikke også var dobbeltmoral over du giver/modtager fransk ude til dig selv, mens du hylder op om hvor farligt det er med fransk til manden ude, samt at du er/var den største fare da du var aktiv, havde/har flere sex partner end kunde, og dermed i fare for at smitte flere, hvis du fik en sygdom, da du jo ikke kigge mændene der besøger/besøgte dig i munden. hvilke du ikke var enig i, og jeg satte spørgsmål ved om du så det, eller så spøgelser med sår på de pikke du så, da det jo i linke som du selv henviser til, er mænd der har sex med mænd, hvor smitte primært er, og jeg undre mig over om du omvendte mange bøsser? derfra super luder for så ved jeg at de amerikanske højre orienteret gerne vil vide hvordan man får bøsser til at besøge en kvindelige luder, da de arbejder hårdt for at omvende bøsser fordi der er "forkert". cheri som man råber i skoven får man oftest svar, ikke fordi pia ikke har lagt på den lade side med ord/sproget, og igen, for mig er luder ikke en negativt ladet ord, jeg forbinder meget/mange positivti ting med det... prøvemanden Hej Prøvemand Som jeg skrev i mit første indlæg her på stregen, så overvejet jeg selv at skrive det indlæg som Pia skrev....Pia gjorde det så før mig...men her til aften læste jeg stregen og jeg var dybt forundret over man i den grad "angreb" en pige der startede med af bare skrive et link, og så udviklet stregen sig, Jamen så kan jeg jo kun se at så har man godt nok kommet til at jokke på nogle hellige muhkør, .... En ting er jeg har noget "mundhuggerri" med Monte, (det er sådan noget kærste/elske/had...pt hader vi hinannen meget, men jeg skal huske at like hans indlæg ellers bliver han sur) :D Men det er da ikke konstruktivt at der er 4-5 drenge, der virkelig sidder og bruger mund overfor en pige? og Man kommer Julende ind på rolatoren ved 21-tiden, for at spørge, om det kan have sin rigtighed at, der slet ikke er bare en eneste pige, der har læst stregen, der har syntes, at det der drenge-mob er okay? Som burde have reageret? Nej det er gået for sig hele dagen...Og så er det jeg finder den nihalet frem.... Så de drenge....så er det vist ved at være på plads....slut med drenge-mobbe-timen :D (Hvem fanden har skruet forhjulende af min rolator????) Redigeret 25. August, 2014 af Lady Cherie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg