Gæst Skrevet 26. August, 2014 (edited) kan være en mangelvare, kan jeg læse mig til Det sker en Courtisane kommer i det lune hjørne. Hvor hun i al godmodighed overforkæler Husaren Det kan opleves ved hun pakker uret væk. tillader noget som ellers ikke kan opleves ved hende. Glemmer ekstra betalingen for en tillægsydelse. Giver et korrekt fellatio i stedet for præservativ versionen osv Dette er en gave til Husaren! som han skal være taknemmelig for!! Ikke fare hjem og være en pralhans i det skrevne sprog!! Han skal huske på det var en gave og ikke takke ved at bringe den udkårne i forlegenhed. Han skal ligeså heller forvente det sker næste gang igen For forlegenhed kommer hun i, når den efterfølgende Husar forventer det samme. Noget der slet ikke er hendes service men tænkt som en varm gestus overfor denne ene Husar Behandl de kære Courtisaner godt og lad være med at bringe dem i forlegenhed. De er her for at bringe glæde og gør de noget ekstra, så nyd det i fulde drag. Lad det være et godt minde om en god hyggestund. Giv hende istedet et kys, et lille klem bagi sig tak både med øjne, ord og kropsprog og begiv dig så hjemad igen i godt humør. Redigeret 26. August, 2014 af Havnebumsen 21 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 543 Skrevet 26. August, 2014 Hejsa. Jep, helt enig, har selv flere gange tænkt på at skrive noget lignende . Det er jo fint nok at skrive en ordentlig anmeldelse, men det er også rigtigt at man ikke nødvendigvis behøver at skrive alt, netop pga det du nævner . Der er oplevelse man kun får når man har været hos pigen nogle gange og det skal man så bare være glad for, så fint du fik sat tekst på . VH kan være en mangelvare, kan jeg læse mig til Det sker en Courtisane kommer i det lune hjørne. Hvor hun i al godmodighed overforkæler Husaren Det kan opleves ved hun pakker uret væk. tillader noget som ellers ikke kan opleves ved hende. Glemmer ekstra betalingen for en tillægsydelse. Giver et korrekt fellatio i stedet for præservativ versionen osv Dette er en gave til Husaren! som han skal være taknemmelig for!! Ikke fare hjem og være en pralhans i det skrevne sprog!! Han skal huske på det var en gave og ikke takke ved at bringe den udkårne i forlegenhed. Han skal ligeså heller forvente det sker næste gang igen For forlegenhed kommer hun i, når den efterfølgende Husar forventer det samme. Noget der slet ikke er hendes service men tænkt som en varm gestus overfor denne ene Husar Behandl de kære Courtisaner godt og lad være med at bringe dem i forlegenhed. De er her for at bringe glæde og gør de noget ekstra, så nyd det i fulde drag. Lad det være et godt minde om en god hyggestund. Giv hende istedet et kys, et lille klem bagi sig tak både med øjne, ord og kropsprog og begiv dig så hjemad igen i godt humør. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kenny-mand 301 Skrevet 26. August, 2014 Well said Havnebums:) Nu har jeg ikke selv mødt en Courtisane endnu som har følt trang til at overforkæle en Husar som mig på den måde som du beskriver. Men jeg kan love dig at hvis/når jeg møder en sådan Courtisane så vil hun ikke være i tvivl om min taknemmelighed, I will make damn sure of that:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glimmerman 8 Skrevet 26. August, 2014 Hejsa Det bliver så mit første inlæg, ikke at jeg er ny på sitet, men har fulgt med på EG. helt fra starten. I må bære over med mig, hvis en gang imellem skriver som om jeg kender jer. Jeg kan ikke være mere enig med Havnebumsen Jeg har besøgt den samme GP. i ca. 10 år, det er nok blevet til ca 247 besøg(pral). Jeg kunne ikke drømme om at afsløre hvilke dejlige ekstra ydelser hun giver mig, jeg er næsten sikker på at andre ikke vil få den samme oplevelse. Vh. Glimmerman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 26. August, 2014 Jeg er helt enig med dig i dette Havnebums! Jeg har oplevet det du nævner, og jeg var og er taknemmelig over det der skete. Det blev fra min side opfattet som en positiv gestus over for mig - måske gør hun det for alle det ved jeg ikke, men hun fik mig til at føle at jeg var noget særligt, og så er min lykke jo egentlig gjort. Uanset hvad, så ville jeg heller ikke fare hjem til tasterne og udbasunere herinde: "Nu skal I bare høre drenge......." Jeg skriver ikke i detaljer hvad jeg foretager mig med pigen - jeg tror godt at vi alle har fantasi nok til at vide at det ikke er for at strikke halstørklæder at vi lukker døren bag os - hvad der rent faktisk sker bag døren er min hemmelighed. Jeg ville dog fortælle hvis pigen ikke levede op til det lovede i hendes annonce! Men det ser jeg som fair nok idet hun så ikke leverer varen. Leverer hun varen, og måske oven i købet smider lidt ekstra oveni, så får hun en god anmeldelse - hvis jeg føler for at skrive den - men der kommer ingen detaljer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 26. August, 2014 Havnebumsen, er dit indlæg ren sarkasme eller mener du det fra dit hjerte ? Hvis du mener det du skriver, er du i rigtig godt humør i dag (har du fået fisk ? ) Var det din oplevelse i dag som du camouflerer i dette indlæg Dejlig at se du er gået nye veje ved at bruge ordet kurtisane i stedet for luder Jeg er dybt taknemlig og har altid respekt for piger som tilbyder mig sex om det er med eller uden penge, min holdning er uændret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 26. August, 2014 (edited) kan være en mangelvare, kan jeg læse mig til Det sker en Courtisane kommer i det lune hjørne. Hvor hun i al godmodighed overforkæler Husaren Det kan opleves ved hun pakker uret væk. tillader noget som ellers ikke kan opleves ved hende. Glemmer ekstra betalingen for en tillægsydelse. Giver et korrekt fellatio i stedet for præservativ versionen osv Dette er en gave til Husaren! som han skal være taknemmelig for!! Ikke fare hjem og være en pralhans i det skrevne sprog!! Han skal huske på det var en gave og ikke takke ved at bringe den udkårne i forlegenhed. Han skal ligeså heller forvente det sker næste gang igen For forlegenhed kommer hun i, når den efterfølgende Husar forventer det samme. Noget der slet ikke er hendes service men tænkt som en varm gestus overfor denne ene Husar Behandl de kære Courtisaner godt og lad være med at bringe dem i forlegenhed. De er her for at bringe glæde og gør de noget ekstra, så nyd det i fulde drag. Lad det være et godt minde om en god hyggestund. Giv hende istedet et kys, et lille klem bagi sig tak både med øjne, ord og kropsprog og begiv dig så hjemad igen i godt humør. Hej Havnebums. Tak for dit indlæg. Det udløser nu en hel guldbajer fra min side nede på havnemolen. Jeg har prøvet lidt af hvert. Hos en pige, der ikke var overdrevent interesseret, men - med det af mig forhadte handelsudtryk "leverede" - lige nøjagtigt det, der som minimum forventedes efter det aftalte. Jeg har også været hos piger, hvor jeg bare skulle sparkes ud hurtigst muligt (udløsning hos mig? = skide lige meget). Det er ikke en sjov oplevelse. Og så har jeg været hos piger, der ved en nærmere konfrontation godt kunne affinde sig med både rullestolen og uhyret inden i. Så hos dem fik jeg faktisk den bedste indlevelse og lyst. Da rullestolen tager lidt tid, fik jeg altid lidt ekstra her. Det er er sidste, man skal besøge. De er som regel altid gæve danske piger, og dem kan man altid have med at gøre. Redigeret 26. August, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 26. August, 2014 Da rullestolen tager lidt tid, fik jeg altid lidt ekstra her. Men du er da frisk nok, ifølge en anden tråd, til at holde "Planken" i et kvarter, og kun stoppe fordi armene kommer til at sove. Gangstativ, det kan jeg tro på, men rullestol, den må du længere ud på Øresund med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bager 92 Skrevet 26. August, 2014 kan være en mangelvare, kan jeg læse mig til Det sker en Courtisane kommer i det lune hjørne. Hvor hun i al godmodighed overforkæler Husaren Det kan opleves ved hun pakker uret væk. tillader noget som ellers ikke kan opleves ved hende. Glemmer ekstra betalingen for en tillægsydelse. Giver et korrekt fellatio i stedet for præservativ versionen osv Dette er en gave til Husaren! som han skal være taknemmelig for!! Ikke fare hjem og være en pralhans i det skrevne sprog!! Han skal huske på det var en gave og ikke takke ved at bringe den udkårne i forlegenhed. Han skal ligeså heller forvente det sker næste gang igen For forlegenhed kommer hun i, når den efterfølgende Husar forventer det samme. Noget der slet ikke er hendes service men tænkt som en varm gestus overfor denne ene Husar Behandl de kære Courtisaner godt og lad være med at bringe dem i forlegenhed. De er her for at bringe glæde og gør de noget ekstra, så nyd det i fulde drag. Lad det være et godt minde om en god hyggestund. Giv hende istedet et kys, et lille klem bagi sig tak både med øjne, ord og kropsprog og begiv dig så hjemad igen i godt humør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bager 92 Skrevet 26. August, 2014 Måske noget af det klogst der er skivet i merget lang tid her på Eg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. August, 2014 (edited) @ afløbsrenseren Ja mange har åbenbart samme tanker som dig og mig nu kom der lidt skrift på. @ kenny-mand må den dag oprinde, hvor det sker for dig Oftest sker det ved gentagne besøg, men kan ligeså hænde ved en Courtisane med et ubeskrevet generalieblad @ Glimmermand og det værdsætter hun nok @ Butch De uheldige Courtisaner skal naturligvis beskrives, meget enig @ Nille Nej det er nu på ingen måde Sarkasme! end ikke Satire som jeg kan have en forkærlighed for. Sarkasme bruger jeg ikke alverden. Jo er lige blevet overforkælet, af en Courtisane med et ubeskrevet generalieblad, så er i fantastisk humør. Men Tråden er nu startet, da jeg læste om nogle Husarere som pralede med deres bedrifter udi og få tillægsydelser uden beregning. Set lignende før. @ Borende X, er der frit valg af Guldøllen? For så vil jeg vælge en med stor volume og høje procenter @ Bager, ja nutaurligvis er det meget klogt! Det kommer jo fra mig Redigeret 27. August, 2014 af Havnebumsen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 6Peter-Plys Skrevet 30. August, 2014 Ja ikke noget man lige tænker over. Men det er da rigtig man sætter pigen i forlegenhed hvis man skriver om man har fået noget ekstra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 30. August, 2014 @ Borende X, er der frit valg af Guldøllen? For så vil jeg vælge en med stor volume og høje procenter Ja, men så skal vi altså ikke sidde på molen, for så er jeg bange for, at du kan falde ud over kajpagajkanten, så jeg skal fiske dig op igen :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. August, 2014 (edited) Ja ikke noget man lige tænker over. Men det er da rigtig man sætter pigen i forlegenhed hvis man skriver om man har fået noget ekstra Jamen det er da forhåbentlig logik for perlehøns, at man ikke skriver om eventuelle andre oplevelser udover det, man har betalt for. Redigeret 30. August, 2014 af smo 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 31. August, 2014 Jeg tror godt at jeg kan røbe en speciel oplevelse med en glædespige. Hun er nu stoppet. Jeg havde besøgt hende flere gange, og syntes det var det samme hver gang. Derfor spurte jeg hende om ikke hun vil overraske ved næste besøg. Det blev en overraskelse af de specielle. Hun arbejdede med både blidt og hårdt, men til forskellige priser . . . Næste gang jeg bankede på døren, blev den åbnet af glædespigen i lak/latex? og påspændingsdildo og jeg blev ført ind i den sorte del af kliniken. Det blev en grænseoverskridende oplevelse for mig, men prisen var den gamle - Intet tillæg for det sorte. Siden lod jeg hende bestemme, og fik aldrig mere en omgang rutinesex - Hun prøvede mine grænser af, men stadig til vores faste pris. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. August, 2014 Ja, men så skal vi altså ikke sidde på molen, for så er jeg bange for, at du kan falde ud over kajpagajkanten, så jeg skal fiske dig op igen :D Visse vasse Borende x, det er noget våsse du skriver. Husk på.. når en mand får lidt at drikke, bliver han til en helvedes karl, der kan klare alt! Så hvis det utænkelige skulle ske, en af os faldt i baljen så kan vi nærmest flyve op igen som en anden supermand ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mydarling 146 Skrevet 10. Oktober, 2014 Gud hvor er jeg glad for at i skriver sådan .. Jeg har i flere tilfælde følt mig i der gavmilde hjørne og har nydt den ekstra tid, den ekstra ydelse eller hvad det måtte være .. Desværre havde det sidste gang den uheldige virkning ar han så mente at nu kunne han jo komme helt uden at betale, for jeg nød jo at være sammen med ham. Det har gjort at jeg faktisk ikke har gevet ekstra siden. Fordi at de få jeg gør det ved, jo selvsagt er mandfolk jeg er rigtig glade for.. Og no Way om jeg vil miste dem som gæster fordi jeg lige følte for at give lidt ekstra .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Oktober, 2014 Gud hvor er jeg glad for at i skriver sådan .. Jeg har i flere tilfælde følt mig i der gavmilde hjørne og har nydt den ekstra tid, den ekstra ydelse eller hvad det måtte være .. Desværre havde det sidste gang den uheldige virkning ar han så mente at nu kunne han jo komme helt uden at betale, for jeg nød jo at være sammen med ham. Det har gjort at jeg faktisk ikke har gevet ekstra siden. Fordi at de få jeg gør det ved, jo selvsagt er mandfolk jeg er rigtig glade for.. Og no Way om jeg vil miste dem som gæster fordi jeg lige følte for at give lidt ekstra .. Den er faktisk også lidt svær! Altså ikke at blive forvent. At man efterfølgende lige tænker "hov hov lille ven" idag fik du hvad du skulle have, det skal du være glad for, selvom du fik mere end du skulle have sidste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg