Hop til indhold
Sandbag

Oasis wellness i Charlottenlund

Recommended Posts

Jeg besøger thaisteder for massagens skyld. Jeg har ingen fysiske skavanker, men jeg kan lide den dybe berøring, nøgenheden og de feminine thaipiger. Jo flere steder, jeg har været, jo mere har jeg erkendt, at de pæne steder er mest mig. Jeg kan godt lide, at det ikke handler om, at stå i en kælderskakt og utålmodigt vente på, at døren bliver åbnet, af en eller anden, der gemmer sig bag den. Hellere gå ind af en pæn facade og så få en massage af høj kvalitet.

Har efterhånden besøgt Oasis Wellness i Charlottenlund mange gange og nu er jeg nået til det punkt, hvor jeg er småhooked på pigerne på stedet, særligt indehaveren "Tida". Hun er en superslank pige, vil tro mange ville kalde hende mager, men hun er stærk (pund for pund), hun tager fat og bruger sin krop. Hun går efterhånden tæt på, men igen, det er et pænt sted. Jeg kan ikke forstille mig, at man kan bede om mere. Hun taler ikke dansk, men glimrende engelsk og alt efter ens humør tilpasser hun mængden af snak. Jeg har en kæmpestor p.a. den griner hun af og omtaler mig som crazy fordi, jeg vil have det så hårdt. Det er den form for afslappethed, jeg prioriterer rigtigt højt.

Stedet er også frisørsalon og neglehalløj osv. men bag salonen er der flere gode små rum, med gode og hårde brikse af høj kvalitet. Stedet er superrent og der er mulighed for at tage et bad før og efter.

Ja, som I nok fornemmer, jeg synes stedet er et besøg værd, hvis det er seriøs massage, du gerne vil have. Hvis det er ekstras, så er det næppe stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo, konceptet med frisør og massage er efterlyst.

Men da der ikke er mulighed for extras i charlottenlund, tror jeg ikke, at efterlysningen er afblæst.

Der rigtige frisør/massage koncept bør også indeholde en frisør, der vimser rundt i næsten ingenting, og som undervejs sørger for - gerne med hænders og 2 sæt læbers brug - at kunden holder hovedet højt og halsen rank i begge ender :-)

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

BX

Er det denne du mener?

Lige præcis. Havde i forbifarten ikke tid til selv at finde den frem :sad:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige præcis. Havde i forbifarten ikke tid til selv at finde den frem :sad:

HaHa, det er da århundredets største overdrivelse, med 5.423 (and still counting) har du da masser af tid, til at finde artikler frem... :eek: :eek: :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

HaHa, det er da århundredets største overdrivelse, med 5.423 (and still counting) har du da masser af tid, til at finde artikler frem... :eek: :eek: :eek:

Nej, det har jeg faktisk ikke, for jeg har alt for travlt med at skrive :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...