Hop til indhold
laith18

Oehlenschlægersgade 68-70 latina

Recommended Posts

Hej, Jeg er ny herinde, og jeg leder efter en pige fra venezuela som plejede at have sin "forretning" på Oehlenschlægersgade nr. 68-70 for et par år siden, mener hendes navn skulle være francesca eller lign. det var ikke nede på stueetagen hos thaikvinderne, men derimod på 4-5 sal. Jeg var selv hos hende for 2-3 år siden, men her for tiden har jeg bare haft lyst til at møde hende igen og se om hun stadig er aktiv på adressen eller bare i DK :) Håber i kan hjælpe mig :).

Redigeret af laith18

Del dette indlæg

Link til indlæg

Zandra/Felina arbejdede på den gade og diverse andre piger var en gang imellem også at finde på adressen.

Forskellige alias'er var dog ofte den samme person, så jeg ved ikke om Francesca havde flere navne...

Med førstnævnte i spidsen er de stadig aktive, men på anden adresse i KBH.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Zandra/Felina arbejdede på den gade og diverse andre piger var en gang imellem også at finde på adressen.

Forskellige alias'er var dog ofte den samme person, så jeg ved ikke om Francesca havde flere navne...

Med førstnævnte i spidsen er de stadig aktive, men på anden adresse i KBH.

Har du eventuelt et link, en adresse eller tlf. nr.?  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bkg1394

@Greek. 

Er billederne ægte? 

Nej, de er ikke engang tæt på. Når det så er skrevet, så har jeg besøgt Kristine flere gange ( men ikke for nyligt ) så ved ikke om det stadigvæk er Oehlenschlægersgade ) 

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Dejlig pige - lille c-skål og pænt stor røv; taler fint dansk og er frisk på det meste....

Priserne er, så alle burde kunne deltage....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der ikke nogen der yderligere ved noget? 

Hvad er det du vil vide?

Du har fået et link til en pige på adressen, samt en beskrivelse af hende.

At Kristine desuden er besøgt adskillige gange, er umiddelbart tegn på at der ihvertfald er én der er tilfreds med ydelsen :0) 

Søg desuden efter de navne der yderligere er foreslået, hvis du ønsker at få uddybet ovenstående oplysninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er det du vil vide?

Du har fået et link til en pige på adressen, samt en beskrivelse af hende.

At Kristine desuden er besøgt adskillige gange, er umiddelbart tegn på at der ihvertfald er én der er tilfreds med ydelsen :0) 

Søg desuden efter de navne der yderligere er foreslået, hvis du ønsker at få uddybet ovenstående oplysninger.

Faktisk fandt jeg præcis hende jeg hentydede til, det var lige din kommentar om søgefeltet der manglede. (Jeg er jo trods alt ny herinde :-) )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...