Hop til indhold
Knaldperlen

Yaya hos Apex-Siam - den bedste thai experience ever!

Recommended Posts

Det startede med panik. Jeg var på jagt efter en afslappet gang massage med supplerende services. Mine førsteprioriteter svarede ikke telefonen - Thai Skye Wellness/May på Kronprinsessegade, Relaxtime/Mae på Adelgade (de ringede dog tilbage senere…) – og som prikken over i'et havde Green Wellness/Joyce i Hellerup først tid søndag eller mandag.

Længere nede ad listen stod Apex-Siam, hvor jeg gennem tiderne har haft flere fede oplevelser, bl.a. med Bee for år tilbage. Senest et besøg i starten af juli hos Lena, som dog ikke tændte mig, hun er for mig hverken fræk eller kreativ – og hun fakede en orgasme, som var talentfuld, men stadig lige til at gennemskue.

Nå, jeg var til gengæld så heldig, at Yaya var på arbejde! Endnu mere heldig end jeg troede, for hun har udviklet sig vildt positivt siden 2011, hvor jeg mødte hende på Buddingevej – hvor hun allerede fik et stort + i min karakterbog. Idag var hun overrasket over, at jeg kendte hendes navn - men jeg var så åben om "jungletrommer" (=eroguide) - og vores tidligere møde. Yaya er en slank mørkhudet thai, som på sin vis ser noget indisk ud.

Jeg fik kort sagt en fænomenal behandling - hun er blevet ganske god til at massere, og så har hun nogle slanke brune ben, som jeg bare måtte nusse undervejs i massagen. Hun reagerede positivt på disse klare signaler om, at jeg var til mere end en gang oliemassage – og hun gravede bl.a. ned undervejs og nussede på min manddom – klart mere end jeg ellers er vant til, når en thaipige ønsker at varme en fyr op til mere.

Til sidst foer der en djævel i mig – jeg spurgte hende om hun gjorde i massage af måsen… Bingo! Først fik jeg nogle blide strøg omkring anus – derefter briefede hun mig om at lægge mig med måsen lige i vejret, hvorpå hun nussede/masserede videre og stak fingre op bagi – samtidig med, at hun nussede om klokkeværket  :oops: ! Kors, hvor det ærgrer mig, at jeg aldrig har spurgt om den behandling før...

Efter aftale og efter at have fået en cola blev det min tur til at arbejde. Hun nød klart min indsats med at massere hendes klitoris med min tunge… Nu blev det så hendes tur til at ligge med hendes lille brune chokolade-mås lige i vejret og hovedet nede i lagnet - en fantastisk dejlig måde at få "hævn" på… (og nej, vi taler ikke om græsk). Jeg var heeeeeeelt færdig efter den omgang – tusind tak til den søde thaigudinde for at hente en cola mere til mig  :D  . Derpå lå vi på sengen og nussede fredeligt. Jeg kunne have ligget der endnu, hvis ikke det var fordi, at jeg kom i tanker om, at andre måske også havde lyst til at nyde Yayas talenter.

Summa summarum den bedste thai experience ever!  - og til og med en girl friend experience laaaaangt over gennemsnittet – de 1500 bananer var givet rigtig godt ud.

Om jeg kommer igen? You can bet I do! Yaya er på arbejde alle ugens dage pånær lørdag – medmindre hun som idag havde byttet vagter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har også besøgt Ya ya med stor fornøjelse :-P

Jeg vil skyde hende (og suzy, for den sags skyld) 35+

Hilsen Dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt Ya ya med stor fornøjelse :-P

Jeg vil skyde hende (og suzy, for den sags skyld) 35+

Hilsen Dråben

YaYa er 48....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

:shock: SERIØST???????

:grin: Whatever, hun er stadig en dejlig pige, der så holder sig godt :grin:

YaYa er 48....

Del dette indlæg

Link til indlæg

YaYa er 48....

Det er en prank hvis YaYa har bildt dig ind at hun er 48 år :) HAHA

Hun er max. 33 - 35 år

Suzy mener jeg er 38 år.

-Maestro

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er svært at gætte en thaipiges alder, men jeg vil være meget overrasket, hvis hun er mere end 32-33 år gammel - og i øvrigt I modsætning til en del andre thaier, så er hendes B-skål 100% ægte...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Er der noget kontakt info nogen steder?

Altså du. Thailisten Øst kender du da som flittig bruger!;)

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...