Hop til indhold
knallert

mora thaimassage ny adresse i vejle

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hos Mora kan man få det hele.

Hej Karl6.

Nora - er det hende på billederne? - så er hun da et besøg værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil helst ikke gå for meget i detaljer, men jeg blev tilbudt det hele fra første besøg.

Det er hende på billederne, hun er en smuk kvinde.

Alligevel har jeg kun besøgt hende to gange, og har fundet andre steder at få massage.

Smag og behag er forskellig, og hun er ikke lige min type, selvom jeg ikke har noget at udsætte på massagen, som egentlig er udemærket.

Og ja jeg har prøvet det hele (undtagen BJ).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil helst ikke gå for meget i detaljer, men jeg blev tilbudt det hele fra første besøg.

Det er hende på billederne, hun er en smuk kvinde.

Alligevel har jeg kun besøgt hende to gange, og har fundet andre steder at få massage.

Smag og behag er forskellig, og hun er ikke lige min type, selvom jeg ikke har noget at udsætte på massagen, som egentlig er udemærket.

Og ja jeg har prøvet det hele (undtagen BJ).

Hvor meget skulle du af med for ''det hele'' ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan jeg ikke huske helt præcist, da det efterhånden ligger en del måneder tilbage i tiden.

Men det var over den "almindelige" markedspris.

Mener hun ville have 1500 for "det hele" (d.v.s. 1200 oveni prisen for massagen), men jeg fik hende lidt ned i pris da jeg ikke havde det beløb med. Uden at ville hænges op på det mener jeg det endte med 1300 for massage efterfulgt af HJ/sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der ved om Mora tilbyder topløs massage hvor man må gramse lidt :-)?

Eller har kendskab til andre piger som tilbyder det? Gerne med gode bryster :-)

På forhånd tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Samson32, prøv Vardevej 20 i Vejle og spørg efter Yo, hun har vist hvad du søger ;-) Tlf. +4552755415.

Hilsen

Huaa Laan

Redigeret af Huaa Laan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Samson32, prøv Vardevej 20 i Vejle og spørg efter Yo, hun har vist hvad du søger ;-) Tlf. +4552755415.

Hilsen

Huaa Laan

Hvad med en anmeldelse af hende Yo... eller har jeg misset noget.

Men som svar på samson32's spørgsmål, så jo... Hun vil gerne af med tøjet, og der må også pilles, men det er til samme pris som du får hele pakken for der hvor Huaa Laan henviser til...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Tak for svar!

Hvilke str. Bryster taler vi om på Mora og Yo? Taler vi silikone?

Yo's atributter er en god C og har fået hjælp - dog på en nænsom måde :wink:

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mora er en hård silikone D, jeg har dog aldrig taget hende i at gå med BH.

Det har jeg heller ikke oplevet.

Til gengæld har jeg brugt lidt tid, inden den totale liderlighed tog over, på at lede efter operationsar - forgæves.

Kan du give mig et hint om, hvor jeg skal søge næste gang, jeg besøger denne på alle måder vidunderlige quinde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nimbush

Kig i armhulen efter et lille ar, ca 1x1cm. Konen har fået hendes lavet på denne måde. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nimmerdreng, uden at du skal lægge for meget i det, så forekommer udtrykket "konen" mig lettere malplaceret, når det er Sirinya, der debatteres.

I mine øjne (og hænder) er hun da bare noget af det mest lækre, der findes på markedet.

At man så også kan føre en fornuftig samtale med hende på et vist intellektuelt plan, er da kun en ekstra appelsin i turbanen.

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nimbush

Onslow. Ved ikke lige hvordan, det du skriver skal tolkes?

Mente nu bare at min kone derhjemme, har fået det lavet sådan. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

LOL, den gled lige min næse forbi. :D

Jeg har selv under intimt samvær undersøgt hendes armhuler (altså ikke din kones) og kunne ikke umddelbart finde noget ar.

God weekend til dig. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...