Hop til indhold
Tim

Hvor afklaret er du med dine følelser efter besøg hos GP

Recommended Posts

Lidt i tråd med Sisses indlæg, ikke at det var det som fik mig til at starte debatten, men måske lidt inspireret.

Kunne godt tænke mig at høre om du tænker meget på de GP du har været sammen med?

Personligt synes jeg at nærvær med en GP er med til at gøre det til endnu bedre sex, men nærvær er vel også lidt følelses-skabene. Hvorimod det overfladiske besøg godt kan gøre det hele lidt mere statisk.

Når du besøger en GP er du så ligeglad med nærvær, handler det kun om at få lettet trykket?

Jeg kan sagtens være sexfikseret når jeg besøger en GP, men det kan kun for mig blive bedre hvis hun giver noget tilbage.

Har næsten lige besøgt Goldie fra Mansiongirls. Hun havde måske nok lidt nærvær, men blikket var ikke helt på samme bølgelængde. Nu har jeg kun været hos hende en gang. En gentagelse ville nok skabe mere tryghed og hun ville genkende min situation.

GP er vel ligeså forskellige som mennesker er forskellige. Nogen konnekter andre gør ikke.

Indimellem møder man søde piger i branchen. Jeg gør mit til for at vise jeg sætter pris på dem. Måske også med den baggrund at dem som ikke giver den gode oplevelse de får heller ikke noget ekstra. En gave kan sagtens være på sin plads, om ikke andet så bare for at vise når en GP har givet noget ekstraordinært eller man falder godt i hak.

Har du nogensinde givet gaver til GP?

Jeg har været sammen med en GP og skal sikkert besøge hende når hun kommer igen. Jeg bliver nødt til at give hende en gave! Andet ville virke for hjerteløst og overfladisk.

Ville mine følelser allerede nu være på et stadie hvor det er usundt når man føler sig forpligtet til at give et eller andet for den pris man sætter på samværet!?

Skulle jeg i virkeligheden lade være med at give noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er meget afklaret omkring mine følelser, for mig handler det ikke kun om at få lettet trykket, men også om at få lettet trykket, jeg ønsker da en hvis form for nærvær når jeg er sammen med pigen, men narre da ikke mig selv til at tro, at jeg fik det, hvis at jeg ikke betalte, det lyder hårdere og måske koldere end det er, men nok også en grund til, at jeg ofte besøger de samme piger flere gange, da vi ligesom så er forventnings afstemt omkring hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når du besøger en GP er du så ligeglad med nærvær, handler det kun om at få lettet trykket?

Jeg er også meget afklaret.

Jeg har skrevet om dette før, så det bliver ganske kort:

Til det første: Nærvær (og kemi) betyder alt!

Til det andet: Ja, jeg har altid en lille opmærksomhed med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Potatohead

Eroguide er en sær størrelse. Den er redundant og i gentagelsen vægtes de emner vi finder essentielle.

Ligesom de kvinder vi besøger om og om igen. Seancen er redundant, med nye tvist, og i det finder vi en tilnærmelsesvis tryg tilgang til købesex. Undtagelsen er også redundant, i det det at opfinde sig selv om og om igen, der i ligger gentagelsen også.

Modsætningernes tilgang er ens under overfladen.

Gentagne gange har jeg, også i den grad følt mig uafklaret. Hvorfor? Fordi jeg er et følende menneske, og der ej findes andet. Lutringen sker i takt med en bearbejdelse af en sublim oplevelse, der forhåbentlig har sat spor. Og de gode visitter sætter spor. Heldigvis kommer tid bliver man kåd, igen, og nye eventyr kalder og i det man selv drages af disse, gør kvinden ligeså af andre.

Altså jeg bibeholder en herlig uafklarethed i kroppen i en rum tid og priser denne følelse. Den aftager heldigvis også og så er vi tilbage ved det redundante igen. Men livet er også en gentagelse, jo, som Eroguide, forbliver den ved med at køre i ring. Og hvad konkluderer vi så:

Tid skal konsumeres, tanker skal afbalanceres........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Eroguide er en sær størrelse. Den er redundant og i gentagelsen vægtes de emner vi finder essentielle.

Ligesom de kvinder vi besøger om og om igen. Seancen er redundant, med nye tvist, og i det finder vi en tilnærmelsesvis tryg tilgang til købesex. Undtagelsen er også redundant, i det det at opfinde sig selv om og om igen, der i ligger gentagelsen også.

Gentagne gange har jeg, også i den grad følt mig uafklaret. Hvorfor? Fordi jeg er et følende menneske, og der ej findes andet. Lutringen sker i takt med en bearbejdelse af en sublim oplevelse, der forhåbentlig har sat spor. Og de gode visitter sætter spor. Heldigvis kommer tid bliver man kåd, igen, og nye eventyr kalder og i det man selv drages af disse, gør kvinden ligeså af andre.

Altså jeg bibeholder en herlig uafklarethed i kroppen i en rum tid og priser denne følelse. Den aftager heldigvis også og så er vi tilbage ved det redundante igen. Men livet er også en gentagelse, jo, som Eroguide, forbliver den ved med at køre i ring. Og hvad konkluderer vi så:

Har sagt det tidligere... Du kan noget med ord...

De fremhævede passager taler i dén grad til mig... TAK..! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er et flot, reflekterende indlæg, Kartoffelho'e.

Det er ganske vist, at seancen er redundant ved de kvinder, vi "besøger om og om igen". Og dog er, som du antyder, to besøg hos den samme aldrig ens.

Det har, for at koge tingene ned, noget med bl.a. dagsform at gøre. Den kan være meget forskellig fra gang til gang: Undertiden har pigen faktisk mere lyst end jeg, og så ender det måske mere i snak. Det omvendte har jeg dog ikke oplevet, for pigen er professionel.

Alligevel er oplevelserne aldrig ens.

At vende tilbage har at gøre med flere ting.

Det har for det første noget med kemi og en fascination af pigen at gøre, og det har for det andet noget med tryghed at gøre, som du jo også skriver.

Det er dejligt trygt at kunne vende tilbage til den samme, og "man behøver ikke at opfinde sig selv om og om igen".

Nogle har - som en anden Columbus - fornøjelse ved at drage ud over det ukendte og se, hvad der gemmer sig lige rundt om det næste hjørne, mens andre har fornøjelse ved at standse op og fordybe sig yderligere i det, som de har fundet frem til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Potatohead

Begge tilgange, det skal tilføjes fra min side, er dog ligeværdige.

Sådan er vi forskellige og tak for det ellers havde de sædvanlige jo ikke en åbning til kartoflen når kådheden trak.

Men trådstarteren ville høre om vi var afklarede, og det er vi jo for det meste vel. Men i det skønne moment, der hvor alt andet forbliver skygger og ens legeme er tabt til en en kvinde, der, og i timerne efter er jeg ej lutret.

Dog søger vi regnbuens ende, det er klart nok. Men en regnbue er i sig selv en nydelse så om man aldrig når at eje guldet, så er det jo sådan det er og det er jo også okay.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sandsky

"Undertiden har pigen faktisk mere lyst end jeg"......

Haha Borende X. Du må være et sandt diamantbor

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sandsky

"Undertiden har pigen faktisk mere lyst end jeg"......

Haha Borende X. Du må være et sandt diamantbor ;-)

Kommer til at tænke på. Er du i familie med Misse Møhge ? :-) Her var det jo bare mændene, der blev draget ;-)

Og så kan du passende drille mig med min stammen ;-) Beklager. Det er den skide IPhone :-)

Redigeret af Sandsky

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lidt i tråd med Sisses indlæg, ikke at det var det som fik mig til at starte debatten, men måske lidt inspireret.

Kunne godt tænke mig at høre om du tænker meget på de GP du har været sammen med?

Personligt synes jeg at nærvær med en GP er med til at gøre det til endnu bedre sex, men nærvær er vel også lidt følelses-skabene. Hvorimod det overfladiske besøg godt kan gøre det hele lidt mere statisk.

Jeg kan sagtens være sexfikseret når jeg besøger en GP, men det kan kun for mig blive bedre hvis hun giver noget tilbage.

Har næsten lige besøgt Goldie fra Mansiongirls. Hun havde måske nok lidt nærvær, men blikket var ikke helt på samme bølgelængde. Nu har jeg kun været hos hende en gang. En gentagelse ville nok skabe mere tryghed og hun ville genkende min situation.

GP er vel ligeså forskellige som mennesker er forskellige. Nogen konnekter andre gør ikke.

Indimellem møder man søde piger i branchen. Jeg gør mit til for at vise jeg sætter pris på dem. Måske også med den baggrund at dem som ikke giver den gode oplevelse de får heller ikke noget ekstra. En gave kan sagtens være på sin plads, om ikke andet så bare for at vise når en GP har givet noget ekstraordinært eller man falder godt i hak.

Jeg har været sammen med en GP og skal sikkert besøge hende når hun kommer igen. Jeg bliver nødt til at give hende en gave! Andet ville virke for hjerteløst og overfladisk.

Ville mine følelser allerede nu være på et stadie hvor det er usundt når man føler sig forpligtet til at give et eller andet for den pris man sætter på samværet!?

Skulle jeg i virkeligheden lade være med at give noget?

Jeg bruger tid og nøje overvejelser på at finde en GP som jeg kunne tænke mig at besøge, idet jeg ikke gider at være ham der lige dumper ind fra gaden. ........Efter nærmere eftertanke, så modtager de piger jeg besøger slet ikke strøgkunder, så dermed er den ude af verden.

For mig handler det ikke bare om at få lettet trykket (så kan jeg klare det selv), det handler om en helhedsoplevelse......og den spænder lige fra den første kontakt, til jeg står ude på gaden igen.

Jeg har også prøvet at gå fra en GP og være svimmel af de følelser jeg havde indeni. Og i starten troede jeg at jeg var en fandens karl, der lige slog benene væk under hende fordi jeg troede de følelser var gengældt.

Efterfølgende har jeg lært at skelne kemi og følelser fra hinanden.

Med hensyn til gaver, så,har jeg for nyligt givet en gave til en GP......men det var i forbindelse med en speciel lejlighed, og der var absolut ingen bagtanke med gaven.

Jeg ville blot vise at jeg sætter pris på vedkommende, og at jeg gerne ville være med til at markere lejligheden.

Jeg ville aldrig give en gave med en bagtanke om at få "mere" eller for at tro at nu er jeg ham hun husker.

Skulle det ske at hun husker mig, så er det fordi at det har været fedt inde på sengen, og ikke for den gave der står på bordet!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Der er utrolig mange tråde om det følelsesmæssige.

Er det vitterlig så stort et problem? render hver 5. mand rundt og forelsker sig hovedkulds til egen og pigens ulempe? :-) Jeg troede faktisk langt de fleste/ alle var ret afklarede med gamet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bruger tid og nøje overvejelser på at finde en GP som jeg kunne tænke mig at besøge, idet jeg ikke gider at være ham der lige dumper ind fra gaden. ........Efter nærmere eftertanke, så modtager de piger jeg besøger slet ikke strøgkunder, så dermed er den ude af verden.

For mig handler det ikke bare om at få lettet trykket (så kan jeg klare det selv), det handler om en helhedsoplevelse......og den spænder lige fra den første kontakt, til jeg står ude på gaden igen.

Jeg har også prøvet at gå fra en GP og være svimmel af de følelser jeg havde indeni. Og i starten troede jeg at jeg var en fandens karl, der lige slog benene væk under hende fordi jeg troede de følelser var gengældt.

Efterfølgende har jeg lært at skelne kemi og følelser fra hinanden.

Med hensyn til gaver, så,har jeg for nyligt givet en gave til en GP......men det var i forbindelse med en speciel lejlighed, og der var absolut ingen bagtanke med gaven.

Jeg ville blot vise at jeg sætter pris på vedkommende, og at jeg gerne ville være med til at markere lejligheden.

Jeg ville aldrig give en gave med en bagtanke om at få "mere" eller for at tro at nu er jeg ham hun husker.

Skulle det ske at hun husker mig, så er det fordi at det har været fedt inde på sengen, og ikke for den gave der står på bordet!

Jeg genkender utroligt meget i dit fine indlæg.

Selv er jeg heller ikke den, der lige dumper ind. Alene af den grund, at jeg er nødt til at planlægge lidt i forvejen. Derudover er der bestemte tidspunkter, jeg foretrækker, så dette tilsiger også en forudgående reservation.

Jeg er nu ikke så bange for at komme med en lille gave.

Du har ret i, at det på papiret kunne se ud, som om der lå en bagtanke bag, men nu taler vi jo hverken om en Corvette eller en BMW.

Når jeg har en lille gave med, er det - uanset hvor kleint indholdet måtte være - netop som i dit tilfælde for at vise, at jeg sætter pris på pigen og på samværet.

Min erfaring er, at pigen modtager gaven i samme ånd, som den er givet.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Er det vitterlig så stort et problem? render hver 5. mand rundt og forelsker sig hovedkulds til egen og pigens ulempe? :smile: Jeg troede faktisk langt de fleste/ alle var ret afklarede med gamet

Nej, jeg tror bestemt ikke at 20% af pigernes gæster forelsker sig i dem.

Snarere bunder disse tråde om følelser nok i at vi er mange brugere på EG, der efterhånden er modnede af vores besøg, og derfor godt tør tale om de følelser der opstår.

At have følelser for i en pige, er jo ikke det samme som at være forelsket-nå ja en lille smule da:).

Forelskelsen bliver vel også først et problem, i det øjeblik den manifesterer sig i jalousi?

Se denne gamle laaaange tråd om emnet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Er det vitterlig så stort et problem? render hver 5. mand rundt og forelsker sig hovedkulds til egen og pigens ulempe? :-) Jeg troede faktisk langt de fleste/ alle var ret afklarede med gamet

Jeg tror faktisk overraskende mange mænd render rundt og er lidt små forelsket. Men det er jo ikke det samme som at der er et problem eller det er til ulempe for os piger.

Man kan jo sagtens har sommerfugle i maven men være afklaret omkring hvad det her drejer sig om.

Jeg tror endda en del - selvfølgelig ikke alle sætter pris på at oplevelserne kan have den effekt. Da det jo kan give en et boost. En optur og en masse energi og glæde. Og som kartoflen skriver så fader det hele jo lige så stille ud uden den store ulykke er sket.

kunsten er jo så ikke er overdrive. At man ligger sine besøg med en tilpas afsted imellem så man ikke bliver for hårdt ramt.

Da jeg i sin tid gik ind i det her havde jeg er ret godt kendskab til hvordan de fleste mænd skulle trykkes på for at det sexuelle ville være en god oplevelse. Men det som jeg har lært en masse om og som faktisk har overrasket mig en smugle er at jeg har lært at mænd i lige så høj grad som kvinder har behov for omsorgen. At mærke et andet menneske på både et fysisk og mentalt plan.

Det er ofte kvinderne der får skudt i skoene at deres behov ligger mere i det mentale. Men jeg oplever i hvert fald at utrolig mange mænd er lige så følende og har samme behov for at have en mental kobling til den de har sex med som kvinder har. Det behøver ikke stikke så dybt og nu skal vi giftes osv. Men bare i det øjeblik vi er sammen.

En lille gave er ikke ualmindeligt. Og der sættes stor pris på den. Jeg ville aldrig nogensinde opfatte dette som en forventning fra mandens side. Nogen gange tror jeg endda at det at gå ud og købe en lille ting er med til at bygge stemning op til besøget. Man glædes og nyder at gå og forestille sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg tror faktisk overraskende mange mænd render rundt og er lidt små forelsket. Men det er jo ikke det samme som at der er et problem eller det er til ulempe for os piger.

Man kan jo sagtens har sommerfugle i maven men være afklaret omkring hvad det her drejer sig om.

Jeg tror endda en del - selvfølgelig ikke alle sætter pris på at oplevelserne kan have den effekt. Da det jo kan give en et boost. En optur og en masse energi og glæde. Og som kartoflen skriver så fader det hele jo lige så stille ud uden den store ulykke er sket.

kunsten er jo så ikke er overdrive. At man ligger sine besøg med en tilpas afsted imellem så man ikke bliver for hårdt ramt.

Da jeg i sin tid gik ind i det her havde jeg er ret godt kendskab til hvordan de fleste mænd skulle trykkes på for at det sexuelle ville være en god oplevelse. Men det som jeg har lært en masse om og som faktisk har overrasket mig en smugle er at jeg har lært at mænd i lige så høj grad som kvinder har behov for omsorgen. At mærke et andet menneske på både et fysisk og mentalt plan.

Det er ofte kvinderne der får skudt i skoene at deres behov ligger mere i det mentale. Men jeg oplever i hvert fald at utrolig mange mænd er lige så følende og har samme behov for at have en mental kobling til den de har sex med som kvinder har. Det behøver ikke stikke så dybt og nu skal vi giftes osv. Men bare i det øjeblik vi er sammen.

En lille gave er ikke ualmindeligt. Og der sættes stor pris på den. Jeg ville aldrig nogensinde opfatte dette som en forventning fra mandens side. Nogen gange tror jeg endda at det at gå ud og købe en lille ting er med til at bygge stemning op til besøget. Man glædes og nyder at gå og forestille sig.

Helt rigtigt, og meget klart formuleret.

Hvorfor skulle mænd ikke også have behov for omsorg og anerkendelse - og  hvorfor er det sådan at vi viser det når vi besøger glædes pigerne, men ikke når vi udtrykker os offentligt ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Potatohead

Så vil jeg formulere mig uklart.

Der ligger vel en lille forfængelighed gemt i det at efterlade en ting hos en kvinde, at ej blive glemt, og at i al ubevidsthed vil man foretrækkes. Således også hos kvinden der medbringer en ting til kunden, hvilket jeg da priser, når jeg har oplevet det. En velovervejet gave, ikke dyr, men betænksom og rettet mod aftageren. Således kan det ske når man har ligget i ske og deslige nogle gange, at man får det kendskab mellem kunde og kvinde, der berettiger til en personlig gave.

Jeg er lutret med, at sexen er centreret som det mest essentielle,for de fleste af jer, i et møde, men sex foregår jo mest af alt mellem ørerne. Det er ikke det samme som at sige, at det kun er vaniljesex der kræver aktivitet på øverste etage. Selv hos de der er til ekstreme GB, sættes forventningen jo op ad veje og omveje. Man komme vel i en slags zone, om det er nærhed eller klimaks, på den mere udlevende slags, man foretrækker, så er det mentale spil vigtigt.

Det savn der kommer når døren sagte lukkes efter et visit, er skabt af en følelsesmæssig seance, såvel som det fysiske. At adskille det somatiske fra det psykiske hører da vist fortiden til.

Sidder der ikke et ønske i mig om en gentagelse, så har det ikke været optimalt udført af de involverede parter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så vil jeg formulere mig uklart.

Der ligger vel en lille forfængelighed gemt i det at efterlade en ting hos en kvinde, at ej blive glemt, og at i al ubevidsthed vil man foretrækkes. Således også hos kvinden der medbringer en ting til kunden, hvilket jeg da priser, når jeg har oplevet det. En velovervejet gave, ikke dyr, men betænksom og rettet mod aftageren. Således kan det ske når man har ligget i ske og deslige nogle gange, at man får det kendskab mellem kunde og kvinde, der berettiger til en personlig gave.

Jeg er lutret med, at sexen er centreret som det mest essentielle,for de fleste af jer, i et møde, men sex foregår jo mest af alt mellem ørerne. Det er ikke det samme som at sige, at det kun er vaniljesex der kræver aktivitet på øverste etage. Selv hos de der er til ekstreme GB, sættes forventningen jo op ad veje og omveje. Man komme vel i en slags zone, om det er nærhed eller klimaks, på den mere udlevende slags, man foretrækker, så er det mentale spil vigtigt.

Det savn der kommer når døren sagte lukkes efter et visit, er skabt af en følelsesmæssig seance, såvel som det fysiske. At adskille det somatiske fra det psykiske hører da vist fortiden til.

Sidder der ikke et ønske i mig om en gentagelse, så har det ikke været optimalt udført af de involverede parter.

Hey potato.

Jeg er helt på linje med dig, her.

At give eller modtage en gave, betyder da en masse. Jeg giver bestemt heller ikke en gave fordi, jeg forventer noget tilbage. Eller tillægs ydelser. Nej når jeg giver en gave. Er den givet med hjertet.

Når, jeg giver en lille gave er det ikke bare gaven. Det gælder også for indpakningen, som gerne, må fortælle en lille historie. Især hvis den gpér man har besøgt flere gange, kan se man faktisk har en mening med det , man giver.

Der er ikke noget skønnere end, at give gaver, der er givet med hjertet og ikke med den store pengepung, en lille gave, kan fortælle mere end 1000 ord. Jeg mener at der er langt flere følelser i den personlige gave.

Når et besøg er overstået, og armene er i vejret. Pigen er glad, jeg er glad, så har det været en helt fantastisk date. Og når to mennesker smelter sammen i god kemi, og kender hinandens styrker svagheder så venter jeg, med længsel på det næste besøg, eller møde med den dejlige pige. Forventningens glæde er den fedeste følelse at have. 

Ha en dejlig dag potato.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Nu er der foskel på den der " hun var da godt nok sød" varme glade følelse. Som man oplever ved ynglingspigerne og såmænd også i dagligdagen.

Og den hvor man bliver forelsket, altså hvor det går dybere. Når man ser hvor meget det fylder på forummet pt, får man fornemmelsen af, det tilter over ved flere lejlighed, hvor det ikke længere bare er smilet på læben :-)

Men hvis det er som Sisse beskriver, er det jo ganske sundt. Man skal i hvert fald holde sig bevist om det er et game.... et fantastisk game :-)

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har masser af social kontakt i omgangskredsen, men savner ofte det sidste. At 'falde' ned efter herligt sex, og mærke en nøgen kvindes hud mod mig, bare ligge og nyde efterdøningerne.

Nogle ting gør, at jeg ikke vil involvere mig i noget fast i øjeblikket, og her kommer de lyserøde ind  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er afklaret med risikoen for at jeg bliver forelsket.  Sker det så sker det. 

At udvikle et vildt, lidenskabeligt, kreativt, lysekronesvingende sexuelt forhold til en skøn kvinde, penge eller ej, er behæftet med en risiko for at komme til at føle mere. 

Hvad jeg også er afklaret med er hvad jeg skal gøre hvis det sker. Og det er vel det der er vigtigt når alt kommer til alt. 

Mvh

g-lover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...