Plaskeren 3625 Skrevet 1. September, 2014 En klejn fætter ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 1. September, 2014 En klejn fætter ! vis noget støre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snestorm 18 Skrevet 1. September, 2014 Jeg kan lide at han ikke barberer ben .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 1. September, 2014 Hvis det var en test, så er jeg 100% heteroseksuel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 1. September, 2014 Hmm, hvad er mest normalt - en rejsning der får penis til at stå vandret ud i luften (som den på billedet) eller en der står lodret op? Den vandrette rejsning er vel passende i forbindelse med doggy/cowgirl? Og den lodrette rejsning passer vel mere til missionæren? Hmmm, man undres..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 2. September, 2014 Undermåler! Lad hellere BigDick komme på banen (Jeg vil også gerne se trillebøren). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. September, 2014 plejer de målebånd man bruger at være buede? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 2. September, 2014 Undermåler! Lad hellere BigDick komme på banen (Jeg vil også gerne se trillebøren). Det er vel derfor han kører bus . . . Der er plads til det hele . . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 2. September, 2014 plejer de målebånd man bruger at være buede? Nej, men en cm er kun 7 millimeter på autoriserede pikmålere :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 2. September, 2014 nyvasket. Kong Christian stod ved højen mast ...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 2. September, 2014 Det er vel derfor han kører bus . . . Der er plads til det hele . . . . Jeg formoder, at han kun kører dobbeltdækker :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. September, 2014 Jøsses, det er da EG' bedste tråd! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 2. September, 2014 Den der har vist været i gabet på alligatoren. Var det ikke sådan, at elefanten ifølge Kipling fik sin snabel ved den grågrumsede Limpopoflod? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 2. September, 2014 Er det ham de kalder elefantmanden? ........ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. September, 2014 Kombi... Er det ikke lidt upraktisk at man skal løfte "kvindens" bolle for at man kan trænge ind i fisse-riet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 2. September, 2014 Er det ikke lidt upraktisk at man skal løfte "kvindens" bolle for at man kan trænge ind i fisse-riet ? Du pjækkede vist den dag i havde seksualundervisning i skolen.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. September, 2014 Så pæne og bløøøøde! Jeg er kæmpe fan af tydelige blodårer og gerne lidt hår, så bliver jeg helt rundtosset! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. September, 2014 Ej, er der ikke en der gerne vil finde en der laver helikopteren? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg