Butch 5198 Skrevet 4. September, 2014 Dét der har jeg også prøvet........men da var der -32*C på den anden side af lynlåsen!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 4. September, 2014 Nu skal man jo ikke tro, at stort altid er ensbetydende med godt Hvis man er lidt småt bygget forneden, så kan en rigtig stor pik være temmelig skræmmende. Så kom bare med nogle små, lækre pikke, Knallert It's not the size of the ship that matters, it's the motion of the ocean ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
marx 31 Skrevet 5. September, 2014 Ej, er der ikke en der gerne vil finde en der laver helikopteren? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 6. September, 2014 NEJ NEJ!! Det er ikke helikopteren - det er jo elefanten... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. September, 2014 Har på fornemmelsen at nogen har åbnet Pandora's æske ... tilbage til >Dagen's Numse, dér er der i det mindste et solidt bundniveau Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 15. September, 2014 Arghh.... Hvad sker der lige her.......sådan en har min hund også ...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. September, 2014 Vi mangler denne fætter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 16. September, 2014 Måske vi bare skulle lade bly om at finde dem 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. September, 2014 Vi mangler denne fætter. Noooo, er den Fore Real? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 16. September, 2014 Noooo, er den Fore Real? Twin Peaks ! Der skal dobbelt så meget blod dertil... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. September, 2014 Vi mangler denne fætter. Tror sgu Bly er ved at lukke skattekisten op. Der må være en pæn samling dernede, men mangler vi ikke den dér du ved nok?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. September, 2014 Prøv Brentan eller Canesten creme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. September, 2014 Tror sgu Bly er ved at lukke skattekisten op. Der må være en pæn samling dernede, men mangler vi ikke den dér du ved nok?! Guuud ja! Hvis ikke han af alle skal være i denne tråd, så ved jeg snart ikke hvem der skal. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 16. September, 2014 Guuud ja! Hvis ikke han af alle skal være i denne tråd, så ved jeg snart ikke hvem der skal. Er det Ficken's med alterlyset 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 16. September, 2014 Guuud ja! Hvis ikke han af alle skal være i denne tråd, så ved jeg snart ikke hvem der skal. Sikken et fint Hitler-overskæg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. September, 2014 Guuud ja! Hvis ikke han af alle skal være i denne tråd, så ved jeg snart ikke hvem der skal. Ja, den er flot Bly, skal jeg komme over og samle dig op når du glider ned fra stolen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 16. September, 2014 Bly størrelse... :eek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 18. September, 2014 her er noget der venter på pik. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 23. September, 2014 Den ser syg ud! Seriøst: Efter et par timers onani kan min også se sådan ud ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg