Gæst Skrevet 26. September, 2014 Det er jo ikke pikke, vel! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 30. September, 2014 håndklæde holder fra ikea. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 30. September, 2014 håndklæde holder fra ikea. Sådan et håndklæde har jeg også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 30. September, 2014 Sådan et håndklæde har jeg også men jeg har holderen til dem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 3. Oktober, 2014 Det behøves jo ikke kun at være tissemænd, når resten er så pænt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 3. Oktober, 2014 ..Og ja, han er min desktop baggrund Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 3. Oktober, 2014 ..Og ja, han er min desktop baggrund Også min desktop baggrund.........(det lille billede du har der til venstre ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 3. Oktober, 2014 Og jeg har lagt et hyperlink ind så jeg kommer til din hjemmeside når jeg klikker lige dér ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 8. Oktober, 2014 Stor - større - mindst. Den har da fået en kogevask. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 580 Skrevet 24. Oktober, 2014 Det behøves jo ikke kun at være tissemænd, når resten er så pænt heyyy - hvor har du nappet mit billede Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. Oktober, 2014 Hvad har han så på højre skulder ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Oktober, 2014 Den næste der spørge om en tur på mig til 300 kr, får dette billede retur! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 28. Oktober, 2014 Den næste der spørge om en tur på mig til 300 kr, får dette billede retur! Havde ellers lige hørt, at det var sådan, kineserne lavede fyldte høns/kyllinger . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 28. Oktober, 2014 Den næste der spørge om en tur på mig til 300 kr, får dette billede retur! Kylling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Oktober, 2014 Kylling Pas nu på, du! Ellers bliver du hakket til fars og fyldt i den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 28. Oktober, 2014 Pas nu på, du! Ellers bliver du hakket til fars og fyldt i den. Du giver da bare kunderne den fyldte kylling med hjem . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. December, 2014 Hvor har du nasset det, Knallert? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg