Gæst Skrevet 4. September, 2014 Det var en træls oplevelse for Lærke. Det burde ikke ske og en aftale er en aftale! Jeg ser flere sider her; Stedet har virkelig dårligt ry i forvejen , mest pga mutter og derfor tåler det ikke flere dårlige anmeldelser af dens piger... ( ej heller i Århus - næsten de samme piger...) Pigen advare FØR hun er blevet dårligt anmeldt... Gæsten forsvare sig INDEN hans dårlige anmeldelse af pigen... Hvem og hvilke øjne ser rigtigt? Jeg ser en pige der fra starten siger nej tak og ellers flere penge til ønsket fra gæsten. Gæsten burde købe den ydelse han tænder på, nemlig dominans eller blid pirringsbondage. Gæsten har det tydeligvis i sig og jeg læser at gæsten har svært ved, at begrænse sig og det dominerende kommer til udtryk i flere af tiltagene. Pigen bliver vred da dette ikke er aftalen, går til sidst fra gæsten ...? Det sker da, at der kommer gæster der overskrider grænsen mellem de forskellige ydelser. Når jeg fornemmer at jeg har med noget andet end den ønsket ydelse at gøre, ( sker oftes allerede i samtalen på sengen inden vi begynder eller i døren...) så siger jeg til min gæst, jeg kan mærke du ikke kan lade dine lyster ligge og forholde dig til det aftalte, så vi gør sådan nu, at du får 15 min af det du har gang i og ønsker i stedet for 30 min blid der ikke vil blive blid alligevel. Dette virker og oftes siger gæsten, jamen så gør vi det eller betaler op til den halve time dominans. Virker dette ikke, så rejser jeg mig også , men det er for at tydelige gøre med min krop, at nu stopper jeg dig lige et øjeblik. Jeg går ikke fra min gæst og sender en anden! Jeg tager snakken ( som skrevet grundigt før) selv og følger den helt til dørs. Jeg har forståelse for følelsen, af at være blevet overrumplet og en træls behandling, men kun ved at være i tæt kontakt og dialog med dine gæster, for du den alt afgørende intuition som du ALTID må og skal bruge i dette job. For at lære gæster at kende som den gæst de er, den mand de er, hvordan mænd kan være, og ikke mindst hvordan du er og reagere... Der er små grænseoverskridende ting mange gange i dette job, mænd der ikke lytter, ikke har vasket sig ordentligt, prutter om prisen, respektløst osv og kun ved at være tro mod sig selv, tage konflikterne og handle bliver du bedre til, at spotte de ting der skal undgåes. Jeg kan faktisk allerede i telefonen høre hvis det ikke vil fungere for mig og den gæst ( svært når det er en anden der styre dette for en...) og ved første øjekast og samtalen de første 10 min inden en aftale, kan jeg dufte, se, mærke om dette er en aftale der skal i hus.. Jeg spørger meget ind til, lyster, behov, fantasier osv. Både for at kunne give den oplevelse gæsten ønsker, men også for at kunne fortælle gæsten hvad jeg mener han skal vælge af ydelse. Der er selfølgelig ( heldigvis) rigtig mange der er helt klare i udmeldingen og ved hvordan man opføre sig og hvad de ønsker får de sagt konkret. Ærgerlig oplevelse for begge to her... En anden snak kunne gå på husets holdninger, måde at drive foretning på, behandle pigerne på, økonomi osv... Et godt karma sted skal det jo ikke have skyld for at være og hvad tiltrækkes der så af gæster / piger ...? Men den lader vi ligge... God vind fremover. Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 4. September, 2014 Lige her: Hej Gammelnok, Tak! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Nu har jeg læst begge tråde, og jeg kan bare ikke slippe den der med, hvad var der sket hvis Maja var alene og hun lod sig binde?....hvis ikke du gør...?? Samtidig syntes jeg det er rigtigt flot af fyren bruger Eroguide som den store Bussemand! Som Bodie så rigtigt skriver i den anden tråd, og så på 12 min? Nu er hun kommet ind i rummet, uret tjek nu går hun ud af rummet, uret tjek Kæleri, fransk til den ene og fransk til den anden og dansk 2 stillinger, hold da op, der har godt nok været fart på og så på tid? Jøsses Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 4. September, 2014 (edited) Synes folk mangler noget objektivitet! Som om dette scenarie ikke kan forekomme.... Pigen havde en dårlig dag, skriver en manipulerende beskrivelse af forløbet med detaljer, som får hende til at fremstå i godt lys. Siger ikke det er sådan, for muligheden for vi har med en forsmået mand, der ligeledes "pynter" på tingene foreligger bestemt også. En ting ligger dog fast! ingen udover de 2 involverede parter kan sige, hvad der foregik bag døren. Vi ved besøget ikke gik som det skulle. Manden formentlig ikke har haft den bedste adfærd og pigen formentlig ikke har været god nok til at styre forløbet (fortælle at det og det duer ikke, evt flere gange, fremfor bare at gå) Begge er ukendte i EG sammenhæng. Ingen tvivl om Lærkes tråd er et taktisk træk. Hun har formentlig haft en ide om, en dårlig anmeldelse var undervejs og ville lige komme den i forkøbet. At hun ligepludselig får lyst til at oprette tråde på EG er nok ikke så sandsynligt Nu er det ikke en rigtig anmeldelse af Pigen. Men understreger en problemstilling ved at anmelde piger som er herinde. Hvis den vel og mærke er negativ. Det bliver lidt ligesom Kaufmich syndromet, alle piger får 5 ud af 5 stjerner (totalt ubrugbart), da man ikke rigtig kan skrive noget negativt. Uden det bliver en stor omgang mudderkast. Jeg ved godt det gælder pigernes forretning, men ligeså gælder det mændenes penge. Og folk lærer jo hurtig hvem der er troværdige anmeldere som man "ligger sig op ad" En ny bruger skal jo først have "oparbejdet" respekt! Jeg kommer i samme omgang til at tænke på, hvordan min seneste anmeldelse ville komme til at se ud, hvis pigen var herinde??? stor mudderkast??? ville jeg undlade at poste??? ville den være skrevet meget anderledes???? Nu har jeg skrevet den 100 % hvordan oplevelsen var for mig..... Så kan dem der plejer at kunne bruge min anmeldelser til noget, gøre brug af det, andre kan springe den over '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Redigeret 4. September, 2014 af Liderligfyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 4. September, 2014 Ikke fordi jeg vil forsvare den omtalte person, der for mig at se har haft svært ved at læse og respektere signalerne i dette tilfælde. Men når det er sagt, så virker det for mig at se som om Lærkes tekst måske har medvirket til at skabe forventninger om en der er med på det hele. Bl. a. de våde kys med tungen ind i munden og fantasien om lædermanchetterne (som jeg antager hun bare skulle have på og ikke bindes med). http://kolding-pigerne.dk/pigerne/laerke/ "Elsker GFE med våde og varme kys. En meget lysten pige der er åben for at opfylde dine frække fantasier!" "Lærke tilbyder alle blide former, dyb fransk, våde kys, dominans, diverse fantasifulde rollespil, fod fetish, urin. Modtager gerne to mænd og par, incl. lesbisk. Sanselig pirringsbondage samt blid/ mellemhård slavepige." sammenholdt med "Lærke er den nyeste forårs fugl i Danmark! Smuk “uskyldige” skønhed..." er der en vis modsætning i teksten, der måske kan skyldes et ønske om at maksimere indtjeningen. Jeg synes også priserne er maksimeret på stedet. Personligt besøger jeg ikke steder der reklamerer med "Dansk en stilling" det virker for afmålt Min personlige erfaring er at man får den bedste og mest personlige oplevelse hos dem, der tilbyder 1/2 time til 800, men så er de heller ikke helt så unge og sprøde som Lærke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 4. September, 2014 Det er lidt svært, for umiddelbart syntes jeg ikke det lyder så slemt, han var et røvhul ja (hvis det foregik som du beskriver) men dem møder vi jo alle fra tid til anden, du lærer nok med erfarring at sige stop før dine grænser er overskredet. Men at være en dominerende nar, der truer med en dårlig anmeldelse er i min verden absolut ikke nok, til at hænge en kunde ud online, med en beskrivelse af tid, dato, sted og udseende, det må altså ikke ske. Jeg har haft mænd som jeg endte med at sende væk, blot for at finde ud af at min veninde syntes de var herlige kunder, vi er alle forskellige og oplever tydeligvis tingene forskelligt, et nej skal respekteres (hvilket det også lyder til han gjorde omend det kostede en del irritation) Men altså du VIL komme til at møde de typer, der skal ha tingene skåret ud i pap, sådan er det bare. Jeg er all in for at vi piger advare hinanden om ubehagelige typer, men kunder skal også kunne stole på vores gensidige diskretion. Hvornår er det i orden at hænge kunderne ud? Det er måske spørgsmålet, men i min verden, absolut ikke når de truer med en dårlig anmeldelse... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MajaLærke 190 Skrevet 4. September, 2014 Det var en træls oplevelse for Lærke. Det burde ikke ske og en aftale er en aftale! Jeg ser flere sider her; Stedet har virkelig dårligt ry i forvejen , mest pga mutter og derfor tåler det ikke flere dårlige anmeldelser af dens piger... ( ej heller i Århus - næsten de samme piger...) Pigen advare FØR hun er blevet dårligt anmeldt... Gæsten forsvare sig INDEN hans dårlige anmeldelse af pigen... Hvem og hvilke øjne ser rigtigt? Jeg ser en pige der fra starten siger nej tak og ellers flere penge til ønsket fra gæsten. Gæsten burde købe den ydelse han tænder på, nemlig dominans eller blid pirringsbondage. Gæsten har det tydeligvis i sig og jeg læser at gæsten har svært ved, at begrænse sig og det dominerende kommer til udtryk i flere af tiltagene. Pigen bliver vred da dette ikke er aftalen, går til sidst fra gæsten ...? Det sker da, at der kommer gæster der overskrider grænsen mellem de forskellige ydelser. Når jeg fornemmer at jeg har med noget andet end den ønsket ydelse at gøre, ( sker oftes allerede i samtalen på sengen inden vi begynder eller i døren...) så siger jeg til min gæst, jeg kan mærke du ikke kan lade dine lyster ligge og forholde dig til det aftalte, så vi gør sådan nu, at du får 15 min af det du har gang i og ønsker i stedet for 30 min blid der ikke vil blive blid alligevel. Dette virker og oftes siger gæsten, jamen så gør vi det eller betaler op til den halve time dominans. Virker dette ikke, så rejser jeg mig også , men det er for at tydelige gøre med min krop, at nu stopper jeg dig lige et øjeblik. Jeg går ikke fra min gæst og sender en anden! Jeg tager snakken ( som skrevet grundigt før) selv og følger den helt til dørs. Jeg har forståelse for følelsen, af at være blevet overrumplet og en træls behandling, men kun ved at være i tæt kontakt og dialog med dine gæster, for du den alt afgørende intuition som du ALTID må og skal bruge i dette job. For at lære gæster at kende som den gæst de er, den mand de er, hvordan mænd kan være, og ikke mindst hvordan du er og reagere... Der er små grænseoverskridende ting mange gange i dette job, mænd der ikke lytter, ikke har vasket sig ordentligt, prutter om prisen, respektløst osv og kun ved at være tro mod sig selv, tage konflikterne og handle bliver du bedre til, at spotte de ting der skal undgåes. Jeg kan faktisk allerede i telefonen høre hvis det ikke vil fungere for mig og den gæst ( svært når det er en anden der styre dette for en...) og ved første øjekast og samtalen de første 10 min inden en aftale, kan jeg dufte, se, mærke om dette er en aftale der skal i hus.. Jeg spørger meget ind til, lyster, behov, fantasier osv. Både for at kunne give den oplevelse gæsten ønsker, men også for at kunne fortælle gæsten hvad jeg mener han skal vælge af ydelse. Der er selfølgelig ( heldigvis) rigtig mange der er helt klare i udmeldingen og ved hvordan man opføre sig og hvad de ønsker får de sagt konkret. Ærgerlig oplevelse for begge to her... En anden snak kunne gå på husets holdninger, måde at drive foretning på, behandle pigerne på, økonomi osv... Et godt karma sted skal det jo ikke have skyld for at være og hvad tiltrækkes der så af gæster / piger ...? Men den lader vi ligge... God vind fremover. Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MajaLærke 190 Skrevet 4. September, 2014 Synes folk mangler noget objektivitet! Som om dette scenarie ikke kan forekomme.... Pigen havde en dårlig dag, skriver en manipulerende beskrivelse af forløbet med detaljer, som får hende til at fremstå i godt lys. Siger ikke det er sådan, for muligheden for vi har med en forsmået mand, der ligeledes "pynter" på tingene foreligger bestemt også. En ting ligger dog fast! ingen udover de 2 involverede parter kan sige, hvad der foregik bag døren. Vi ved besøget ikke gik som det skulle. Manden formentlig ikke har haft den bedste adfærd og pigen formentlig ikke har været god nok til at styre forløbet (fortælle at det og det duer ikke, evt flere gange, fremfor bare at gå) Begge er ukendte i EG sammenhæng. Ingen tvivl om Lærkes tråd er et taktisk træk. Hun har formentlig haft en ide om, en dårlig anmeldelse var undervejs og ville lige komme den i forkøbet. At hun ligepludselig får lyst til at oprette tråde på EG er nok ikke så sandsynligt Nu er det ikke en rigtig anmeldelse af Pigen. Men understreger en problemstilling ved at anmelde piger som er herinde. Hvis den vel og mærke er negativ. Det bliver lidt ligesom Kaufmich syndromet, alle piger får 5 ud af 5 stjerner (totalt ubrugbart), da man ikke rigtig kan skrive noget negativt. Uden det bliver en stor omgang mudderkast. Jeg ved godt det gælder pigernes forretning, men ligeså gælder det mændenes penge. Og folk lærer jo hurtig hvem der er troværdige anmeldere som man "ligger sig op ad" En ny bruger skal jo først have "oparbejdet" respekt! Jeg kommer i samme omgang til at tænke på, hvordan min seneste anmeldelse ville komme til at se ud, hvis pigen var herinde??? stor mudderkast??? ville jeg undlade at poste??? ville den være skrevet meget anderledes???? Nu har jeg skrevet den 100 % hvordan oplevelsen var for mig..... Så kan dem der plejer at kunne bruge min anmeldelser til noget, gøre brug af det, andre kan springe den over '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MajaLærke 190 Skrevet 4. September, 2014 Synes folk mangler noget objektivitet! Som om dette scenarie ikke kan forekomme.... Pigen havde en dårlig dag, skriver en manipulerende beskrivelse af forløbet med detaljer, som får hende til at fremstå i godt lys. Siger ikke det er sådan, for muligheden for vi har med en forsmået mand, der ligeledes "pynter" på tingene foreligger bestemt også. En ting ligger dog fast! ingen udover de 2 involverede parter kan sige, hvad der foregik bag døren. Vi ved besøget ikke gik som det skulle. Manden formentlig ikke har haft den bedste adfærd og pigen formentlig ikke har været god nok til at styre forløbet (fortælle at det og det duer ikke, evt flere gange, fremfor bare at gå) Begge er ukendte i EG sammenhæng. Ingen tvivl om Lærkes tråd er et taktisk træk. Hun har formentlig haft en ide om, en dårlig anmeldelse var undervejs og ville lige komme den i forkøbet. At hun ligepludselig får lyst til at oprette tråde på EG er nok ikke så sandsynligt Nu er det ikke en rigtig anmeldelse af Pigen. Men understreger en problemstilling ved at anmelde piger som er herinde. Hvis den vel og mærke er negativ. Det bliver lidt ligesom Kaufmich syndromet, alle piger får 5 ud af 5 stjerner (totalt ubrugbart), da man ikke rigtig kan skrive noget negativt. Uden det bliver en stor omgang mudderkast. Jeg ved godt det gælder pigernes forretning, men ligeså gælder det mændenes penge. Og folk lærer jo hurtig hvem der er troværdige anmeldere som man "ligger sig op ad" En ny bruger skal jo først have "oparbejdet" respekt! Jeg kommer i samme omgang til at tænke på, hvordan min seneste anmeldelse ville komme til at se ud, hvis pigen var herinde??? stor mudderkast??? ville jeg undlade at poste??? ville den være skrevet meget anderledes???? Nu har jeg skrevet den 100 % hvordan oplevelsen var for mig..... Så kan dem der plejer at kunne bruge min anmeldelser til noget, gøre brug af det, andre kan springe den over '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Nu oprettede jeg jo ikke profilen herinde i går, det er noget tid siden. og har kommenteret på flere ting herinde før. Ja det er først gang jeg selv skriver noget, for har ikke haft grund til det før. Jeg ku aldrig finde på at skrive anmeldelser om alm gæster herinde, det kan jeg ikke se hvad rager jer andre. Men når man har så dårlig opførsel og forsøger at afpresse, så synes jeg det er helt ok jeg går ind og skriver først. Taktisk? ja det er det da også. Jeg gider da ikke kun have at det er hans syn på sagen når han opfører sig sådan. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MajaLærke 190 Skrevet 4. September, 2014 Det er lidt svært, for umiddelbart syntes jeg ikke det lyder så slemt, han var et røvhul ja (hvis det foregik som du beskriver) men dem møder vi jo alle fra tid til anden, du lærer nok med erfarring at sige stop før dine grænser er overskredet. Men at være en dominerende nar, der truer med en dårlig anmeldelse er i min verden absolut ikke nok, til at hænge en kunde ud online, med en beskrivelse af tid, dato, sted og udseende, det må altså ikke ske. Jeg har haft mænd som jeg endte med at sende væk, blot for at finde ud af at min veninde syntes de var herlige kunder, vi er alle forskellige og oplever tydeligvis tingene forskelligt, et nej skal respekteres (hvilket det også lyder til han gjorde omend det kostede en del irritation) Men altså du VIL komme til at møde de typer, der skal ha tingene skåret ud i pap, sådan er det bare. Jeg er all in for at vi piger advare hinanden om ubehagelige typer, men kunder skal også kunne stole på vores gensidige diskretion. Hvornår er det i orden at hænge kunderne ud? Det er måske spørgsmålet, men i min verden, absolut ikke når de truer med en dårlig anmeldelse... Der er næppe nogen på gaden der kan genkende manden ud fra den beskrivelse jeg kom med af ham. Men piger i branchen har så nogle ting de kan gå efter til at sammenligne med hvis de skulle få en lignende oplevelse.. Jeg andmelder ikke nogle andre gæster herinde, så jeg hænger ikke generelt mine gæster ud. Hvis man har dårlig opførsel og truer med at afpresse, så er det i min verden HELT OK at hænge folk ud. Der er hverken navn, billede eller personlige kendetegn beskrevet. Gæster som ham er ikke gæster jeg ønsker, så mænd der ikke er sådan har jo derfor intet af frygte.. Hvis kun mændende må skrive herinde om os, hvorfor har vi så overhoved profiler herinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MajaLærke 190 Skrevet 4. September, 2014 Ikke fordi jeg vil forsvare den omtalte person, der for mig at se har haft svært ved at læse og respektere signalerne i dette tilfælde. Men når det er sagt, så virker det for mig at se som om Lærkes tekst måske har medvirket til at skabe forventninger om en der er med på det hele. Bl. a. de våde kys med tungen ind i munden og fantasien om lædermanchetterne (som jeg antager hun bare skulle have på og ikke bindes med). http://kolding-pigerne.dk/pigerne/laerke/ "Elsker GFE med våde og varme kys. En meget lysten pige der er åben for at opfylde dine frække fantasier!" "Lærke tilbyder alle blide former, dyb fransk, våde kys, dominans, diverse fantasifulde rollespil, fod fetish, urin. Modtager gerne to mænd og par, incl. lesbisk. Sanselig pirringsbondage samt blid/ mellemhård slavepige." sammenholdt med "Lærke er den nyeste forårs fugl i Danmark! Smuk “uskyldige” skønhed..." er der en vis modsætning i teksten, der måske kan skyldes et ønske om at maksimere indtjeningen. Jeg synes også priserne er maksimeret på stedet. Personligt besøger jeg ikke steder der reklamerer med "Dansk en stilling" det virker for afmålt Min personlige erfaring er at man får den bedste og mest personlige oplevelse hos dem, der tilbyder 1/2 time til 800, men så er de heller ikke helt så unge og sprøde som Lærke Der skal jo stadig betales og aftales hvad der er ok, hvis man vil have mere end blid sex. For ja jeg er til mellemhård dominans som jeg også har skrevet i en kommentar længere oppe. men det skal da aftales... godt du lige gør opmærksom på den med ny, den skal jeg nok få fjernet, jeg kopierede bare teksten fra skibhuspigerne da jeg startede der, fordi jeg syntes det var en god beskrivelse. Men det er selvfølgelig misvisende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 4. September, 2014 (edited) Altså nu er der jo også grænser for hvad mændene må skrive om os og moderator er ret god til at sørge for at de grænser ikke bliver overskredet. At beskrive en kundes udseende, tid, sted er over grænsen og det er iøvrigt ikke vores job at anmelde kunder.. At true med en dårlig anmeldelse er ikke det samme som afpresning, vi kan alle få en dårlig anmeldelse, så kan man gå ind og gi sin version, hvis det er nødvendigt, men man skal ikke gå ind og detaljeret beskrive kunden for at røbe hans id, og det var jo netop derfor du beskrev ham? For st han skulle være genkendelig. Igen jeg siger ikke at hans opførsel var acceptabel.. Redigeret 4. September, 2014 af Claire Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g-lover 242 Skrevet 4. September, 2014 At true med en dårlig anmeldelse er ikke det samme som afpresning Hvad er det så? Mvh g-lover 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 4. September, 2014 MajaLærkes oplevelse minder nærmest om et overgreb begået af kunden. Synd at hun ikke sagde fra tidligere. E-info's "forsvarstale" bevidner tydeligt at han ikke har den fjernest situationsfornemmelse. Kan vel leve op til betegnelsen "dumt svin" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MajaLærke 190 Skrevet 4. September, 2014 Altså nu er der jo også grænser for hvad mændene må skrive om os og moderator er ret god til at sørge for at de grænser ikke bliver overskredet. At beskrive en kundes udseende, tid, sted er over grænsen og det er iøvrigt ikke vores job at anmelde kunder.. At true med en dårlig anmeldelse er ikke det samme som afpresning, vi kan alle få en dårlig anmeldelse, så kan man gå ind og gi sin version, hvis det er nødvendigt, men man skal ikke gå ind og detaljeret beskrive kunden for at røbe hans id, og det var jo netop derfor du beskrev ham? For st han skulle være genkendelig. Igen jeg siger ikke at hans opførsel var acceptabel.. Jeg beskrev ham for at andre piger i branchen havde nogle tegn at gå efter. Ingen på gaden vil kunne genkende ham med den beskrivelse. Tid? hvor ser du jeg har skrevet tid? og hvad så hvis jeg havde skrevet tid.. folk herinde fra står vel ikke ude foran bordellerne og holder øje med hvem der går ind og ude? Jeg har ikke beskrevet ham så han er mere genkendelig end vi er i vores profiler eller mændene skriver om os her. Men vi kan da heller ikke genkendes ud fra det på gaden. Jeg undlod jo netop at skrive det navn han bookede under for ikke at udlevere hans identitet. Igen jeg anmelder generelt ikke kunder. Det her er et særtilfælde. Når man forsøger at få penge ud af folk ved at true med noget, så hedder det afpresning.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 4. September, 2014 Jeg synes der er flere her i tråden som hentyder til at Maja Lærke "ligger som hun har redt" ved at tage i mod den omtalte mand. Bevares ! hun overså nogle advarselslamper, men håbede nok på det bedste indtil det blev for meget, alle kan tage fejl og forsøger at få det bedste ud af situationen, men denne episode blev desværre ikke bedre. Jeg synes godt vi kunne vise sympati for Maje Lærke, som helt sikkert er mere forsigtig fremover. Hun er tydeligvis påvirket og oprørt over episode, det er helt forståeligt. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 4. September, 2014 Jeg synes der er flere her i tråden som hentyder til at Maja Lærke "ligger som hun har redt" ved at tage i mod den omtalte mand. Bevares ! hun overså nogle advarselslamper, men håbede nok på det bedste indtil det blev for meget, alle kan tage fejl og forsøger at få det bedste ud af situationen, men denne episode blev desværre ikke bedre. Jeg synes godt vi kunne vise sympati for Maje Lærke, som helt sikkert er mere forsigtig fremover. Hun er tydeligvis påvirket og oprørt over episode, det er helt forståeligt. Ja, pigerne kan være ret udsatte, og med fare for at gentage mig selv, må et glædespigebesøg foregå på pigens betingelser. Behandler man imidlertid pigen anstændigt, og følger man normale regler for menneskelig adfærd, burde det heller ikke være noget problem. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. September, 2014 Tja. hvis jeg var kvinde ville jeg stoppe legen lige så snart jeg kunne fornemme, at de frække lege ikke kunne genføres til fuldtilfredshed. Jeg ville bare i høflig toneleje fortælle, at de vist var en fejl, for os begge, og så bare give gæsten alle pengene tilbage. Nærværende fortælling viser jo blot, at begge parter er stærkt berørt af oplevelsen, og vel sagtens fordi begge parter ikke evnede dels af få afstemt, hvad der skulle ske før pengene skiftede hænder og dels at stoppe med det samme, da det føltes forkert. Hvad ville jeg gøre som gæst ? Det samme som jeg gjorde for en del år siden, da jeg ikke var særlig dygtig til at vælge de "rigtige" kvinder. Jeg ville såmænd blot fortælle kvinden, at det her går slet ikke. Og....... surprise, jeg gider faktisk slet ikke at begynde at kræve pengene tilbage, men det ville klart gøre et indtryk på mig, hvis pigen også tog ansvar for et mega fejl besøg, og måske bare forslog, at vi da kunne slå halv skade. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g-lover 242 Skrevet 4. September, 2014 Hvad ville jeg gøre som gæst ? Det samme som jeg gjorde for en del år siden, da jeg ikke var særlig dygtig til at vælge de "rigtige" kvinder. Jeg ville såmænd blot fortælle kvinden, at det her går slet ikke. Og....... surprise, jeg gider faktisk slet ikke at begynde at kræve pengene tilbage, men det ville klart gøre et indtryk på mig, hvis pigen også tog ansvar for et mega fejl besøg, og måske bare forslog, at vi da kunne slå halv skade. Jeg vil give dit ret i at det er fint hvis pigen tager ansvar for et fejl-besøg. Det vil jeg dog ikke kalde dette scenarie som beskrevet så udførligt af begge parter. Det er en mand der udnytter en situation hvor pigen er i en trængt via dominans og afpresning. Det mener jeg personligt ikke pigen skal tage ansvar for. Der er efter min mening stor forskel på mangel på kemi og en kunde der forsøger at presse og dominere pigen til ting der på ingen måde er aftalt herunder hårdhændet behandling af bryster balder og mis. Mvh g-lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MajaLærke 190 Skrevet 4. September, 2014 Tja. hvis jeg var kvinde ville jeg stoppe legen lige så snart jeg kunne fornemme, at de frække lege ikke kunne genføres til fuldtilfredshed. Jeg ville bare i høflig toneleje fortælle, at de vist var en fejl, for os begge, og så bare give gæsten alle pengene tilbage. Nærværende fortælling viser jo blot, at begge parter er stærkt berørt af oplevelsen, og vel sagtens fordi begge parter ikke evnede dels af få afstemt, hvad der skulle ske før pengene skiftede hænder og dels at stoppe med det samme, da det føltes forkert. Hvad ville jeg gøre som gæst ? Det samme som jeg gjorde for en del år siden, da jeg ikke var særlig dygtig til at vælge de "rigtige" kvinder. Jeg ville såmænd blot fortælle kvinden, at det her går slet ikke. Og....... surprise, jeg gider faktisk slet ikke at begynde at kræve pengene tilbage, men det ville klart gøre et indtryk på mig, hvis pigen også tog ansvar for et mega fejl besøg, og måske bare forslog, at vi da kunne slå halv skade. Hvis der bare var ekstrem dårlig kemi eller lignende der gjorde jeg gerne ville stoppe legen, så havde jeg også tilbudt ham penge tilbage. Men når man har brugt halvdelen af tiden, og konstant har måtte bede ham om at stoppe fordi ting gør ondt og han så jager pikken i bund så det gør mega ondt. så skal han da overhoved ikke have penge tilbage. Han burde betale ekstra i mine øjne.. men det ville jeg så aldrig bede om. Det kan godt være jeg burde have været bedre til at dømme ham fra start og afvise ham, men jeg har da før syntes en gæst var suspekt i starten, og taget helt fejl og gået ud igen med en mega oplevelse. Mange er jo en lille smule nervøse eller spændte, eller ekstremt liderlige når de kommer, så det kan være svært at læse folk. Jeg prøvede bare at give ham en chance og få det bedste ud af det. men det kunne jeg ikke opnå med ham her. Det er svært at fortsætte når man har fået banken en pik op i underlivet på den måde og derfor har ondt. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 4. September, 2014 ...selvfølgelig tankevækkende episode, men alligevel ikke...hvad og hvordan ???? ...hvis man var en flue på vægen, så kom man helt sikkert nærmere faktum. Man kan jo også komme frem til at "hvis man ikke har noget godt at sige, skal man tie stille" Kunne også have ventet på en evnt anmeldelse fra kunden, og derud fra reageret... måske der kom indlæg fra de tilfredse kunder. ...måske lidt bedre markedsførings strategi. Ja, ved godt at Maja's hensigt er at informere andre piger....men måske ikke lige det rette forum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g-lover 242 Skrevet 4. September, 2014 Ja, ved godt at Maja's hensigt er at informere andre piger....men måske ikke lige det rette forum Hvorfor ikke? Mvh g-lover 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 4. September, 2014 Hvorfor ikke? Mvh g-lover ....pigerne har andre måder/midler at informere hinanden på EG koncept: Din guide til frække oplevelser indenfor sex, massage, escort og prostitution. Skriv og læs anmeldelser af glædespiger, massageklinikker og escortbureauer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g-lover 242 Skrevet 4. September, 2014 ....pigerne har andre måder/midler at informere hinanden på Har pigerne fået det ? For de piger jeg besøger siger altid at de ikke har et sted de kan informere hinanden om den slags på. Uanset kan det argumenteres at guide til frække oplevelser er lige så meget pigernes fortjeneste, hvorfor det at undgå kunder der behandler dem dårligt er en sikker måde at undgå fiaskoer som den Lærke har beskrevet i første indlæg. Altså har pigerne stor glæde af den type info og i yderste konsekvens kan fyrene finde lærdom i hvad der ikke giver en fræk oplevelse. Mvh g-lover 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MajaLærke 190 Skrevet 4. September, 2014 ...selvfølgelig tankevækkende episode, men alligevel ikke...hvad og hvordan ???? ...hvis man var en flue på vægen, så kom man helt sikkert nærmere faktum. Man kan jo også komme frem til at "hvis man ikke har noget godt at sige, skal man tie stille" Kunne også have ventet på en evnt anmeldelse fra kunden, og derud fra reageret... måske der kom indlæg fra de tilfredse kunder. ...måske lidt bedre markedsførings strategi. Ja, ved godt at Maja's hensigt er at informere andre piger....men måske ikke lige det rette forum Der findes ingen andre måder at gøre det på, så skulle jeg ringe til samtlige bordeller og privatdiskret steder i midtjylland, og dem der så er på vagt den dag skal ringe til deres mutter, som så skal skrive rundt til alle tlf piger og glædespiger. det ville gå i kage inden det var nået halvvejs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MajaLærke 190 Skrevet 4. September, 2014 ....pigerne har andre måder/midler at informere hinanden på EG koncept: Din guide til frække oplevelser indenfor sex, massage, escort og prostitution. Skriv og læs anmeldelser af glædespiger, massageklinikker og escortbureauer Tja EG har da ikke slettet mit indlæg.. De må jo meddele mig hvis de ikke synes det høre hjemme her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg