Hop til indhold
MajaLærke

Gæster der ikke respekterer grænser

Recommended Posts

Nu er dette her ikke for at nedgøre pigerne, men hvis man ikke må køre pikken i bund på fissen hvad fanden er så pointen i at komme og kneppe for? Doggystyle og pikken i bund med små klask i måsen er altså ikke SM. Måske skulle du slå dig op som massør med HJ som afslutning i stedet.

Nu er der meget forskel på længden af mænds pik og dybden af kvinders fisse, og hvordan man fører pikken i bund. Man trænger ikke bare pludselig i bund i et voldsomt ryk, i især ikke når man har en go størrelse. det gør man lige forsigt de første par gange og ser om det kan lade sig gøre, og så kan man sætte tempoet op med det. 

Der var ikke tale op klap i numsen, men at han nev voldsomt i mine bollehåndtag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

bare for at være dævlens advokat, så det her en smart måde at i møde gå en kritisk anmeldelse..

pigen ligger her ind at gæsten har være så og så, og han truede med en dårlige anmeldelse af pigen, og vupti, så kan der ikke ligges en dårlige anmeldelse af pigen uden det allerede er miskritiseret,

samt ND skriver ingen ude og kunde og pige ved det, kan jo være han faktisk var helt almenlige men hun levere det dårlige service...

prøvemanden

Skal det være okay at gå ned og behandle en pige dårligt, og true med en dårlig anmeldelse herinde for at få sine penge tilbage hvis det ikke lykkedes at kue pigen?  Fordi vi piger bare skal tie stille?

Det virker lidt som en verden hvor vi er bombet tilbage til gamle dage, hvor kun mænd må snakke og vi bare skal se pæne ud og være enige med jer..

Det holder altså ikke!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Smo og Nille.

Det er et punktum!!!

Det er sådan en lille sort dims man klatter med, når man mener en sætning-eller historie er slut. Eller bør være det? :-P

Man starter ikke en sætning med et punktum, så har man ikke noget at sige, man slutter allerede før man starter :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Liderligfyr,

Jeg forstår din pointe. Ingen andre en MajaLærke og hendes gæst ved præcist, hvad der er hændt imellem dem bag lukkede døre.

Men næste gang en pige beretter om en ubehagelig oplevelse herinde, vil jeg reagere på samme måde. Og det vil jeg gøre hver eneste gang. :)

Der er ikke én eneste af os piger, der ikke kan genkende den beskrevne situation, som én man på et eller andet tidspunkt selv har stået i på den ene eller den anden måde. Alene af den årsag vil jeg til enhver tid komme med støttende, opbakkende og trøstende ord samt min opfattelse af gode råd til at undgå det i fremtiden. Og så er jeg egentlig ligeglad med, hvorvidt MajaLærkes gæst har en anden version. :)

Når en mand herinde beretter om en dårlig oplevelse hos en pige, så er de fleste af jer jo også nogle guttermænd og kommer med trøstende og opbakkende ord som "op på hesten igen, der findes et landfuld af søde piger"... Eller kommer med gode råd til at undgå det fremadrettet som f.eks: "husk at tjekke om billederne er fake" og "hvis pigen ser sur og træt ud - så la'da vær".

Så jeg har fortsat tænkt mig at forsøge at være en gutterkvinde, når jeg kan. :)

Jeg har stadig ikke taget parti i krigen, men føler altså trant til at kommentere på dette.

Nedenfor har jeg lige byttet rundt på GP og kunde:

"Jeg forstår din pointe. Ingen andre en MajaLærke og hendes gæst ved præcist, hvad der er hændt imellem dem bag lukkede døre.

Men næste gang en kunde beretter om en ubehagelig oplevelse herinde, vil jeg reagere på samme måde. Og det vil jeg gøre hver eneste gang. :)

Der er ikke én eneste af os kunder, der ikke kan genkende den beskrevne situation, som én man på et eller andet tidspunkt selv har stået i på den ene eller den anden måde. Alene af den årsag vil jeg til enhver tid komme med støttende, opbakkende og trøstende ord samt min opfattelse af gode råd til at undgå det i fremtiden. Og så er jeg egentlig ligeglad med, hvorvidt GP'en har en anden version. :)"

Nikita fortsætter med:

"Når en mand herinde beretter om en dårlig oplevelse hos en pige, så er de fleste af jer jo også nogle guttermænd og kommer med trøstende og opbakkende ord som "op på hesten igen, der findes et landfuld af søde piger"... Eller kommer med gode råd til at undgå det fremadrettet som f.eks: "husk at tjekke om billederne er fake" og "hvis pigen ser sur og træt ud - så la'da vær"."

Forskellen er jo her, at kunden bliver dømt af folket. Han er faktisk allerede blevet kaldt diverse ting, som de fleste garanteret ikke ville sige hvis de stod over for ham.

Så jeg har fortsat tænkt mig at forsøge at være en guttermand, når jeg kan. :)

De bedste hilsner

Agent 007

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Man starter ikke en sætning med et punktum, så har man ikke noget at sige, man slutter allerede før man starter :P

Kors i hytten, det er smart. Det kunne mange lære noget af herinde :mrgreen:

Måske bør vi to fise ud i verden nu, og få lidt "ligeførweekendsex" ??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forskellen er jo her, at kunden bliver dømt af folket. Han er faktisk allerede blevet kaldt diverse ting, som de fleste garanteret ikke ville sige hvis de stod over for ham.

Hej Agent,

Der er jo netop ingen forskel. :) Det er da også tit set, at en pige er blevet dømt "ikke værd at besøge" og kaldt diverse knap så flatterende ting, når en mand har berettet om en negativ oplevelse. Og i de tilfælde er det en piges forretning, vi taler om, og ikke et anonymt brugernavn på nettet.

Jeg valgte at fortælle om mine egne erfaringer og råd, vedrørende oplevelser som den MajaLærke beskriver, fordi jeg ved, hvordan det føles.

For at være sikker på, at du ikke tror noget andet, så var mit forrige indlæg ikke ment som et forsvar af personlige udfald mod manden, men udelukkende en forklaring på min egen reaktion og deltagelse i denne tråd. :)

Jeg vil ikke tage parti i "krigen". For det er ikke min krig, jeg var der ikke, og jeg er bare et blomsterbarn, der går ind for fred og fordragelighed (flasher lige freds-tegnet) ;)

Peace out :)

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg

Link til indlæg

En sådan gæst tror jeg alle vi har prøvet, derfor er der visse grupper som man ikke vil have med tiden her under fulde gæster. 

Jeg have en gæst som ikke kunne fatte at det der med at putte fingerne op ikke lige var det som jeg var vild med. efter gang nr 5 hvor jeg venligt men bestemt have sagt at det ikke lige var mig, blev jeg sur så på kom gummihanske (var lidt venlig og kom lidt spyt på) og kan i gætte jer til hvor min finger sad ??? yes behøver at jeg nævne at gæsten så jeg ikke igen !!!!!! 

Jeg har oplevet gæster træde over stegen mange gange, mest da jeg var ny. 

der for gør jeg altid to ting - 1 giver gæsten hånden og siger pænt god dag, lyder underligt men det giver en dæmpene effekt på ballade. 2- hvis jeg fornemmer at det her ikke er godt allerede inden vi starter så siger jeg fra og bede gæsten om at gå igen. 

MejseLærke nu var jeg ikke en gang flue på væggen, men en gæst som fra start vil noget som du ikke vil som i begge har fortalt uanset hvor banalt det end er skal du måske afvise en anden gang. Det er mavefornemmelser vi her taler om. telefondame eller ej, husleje eller ej. Det er bare ikke det værd. Så hvis du vil lære noget af det så sig fra allerede inden hvis sådan noget kommer igen en anden gang. 

At så nogle gæsterne tror at vores bryster/brystvorter er sat på med en fatning den kommer man over lettes ved at sige "jeg kan bedre li det hvis du gør sådan her" efter fuldt af en visning med hånden over på deres hånd. 

bare mine ord om en sag som vi nok kommer til at se igen igen igen bare med en anden pige i hovede rollen 

MH 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

MejseLærke nu var jeg ikke en gang flue på væggen, men en gæst som fra start vil noget som du ikke vil som i begge har fortalt uanset hvor banalt det end er skal du måske afvise en anden gang. Det er mavefornemmelser vi her taler om. telefondame eller ej, husleje eller ej. Det er bare ikke det værd. Så hvis du vil lære noget af det så sig fra allerede inden hvis sådan noget kommer igen en anden gang. 

Enig !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Hej Liderligfyr,

Jeg forstår din pointe. Ingen andre en MajaLærke og hendes gæst ved præcist, hvad der er hændt imellem dem bag lukkede døre.

Men næste gang en pige beretter om en ubehagelig oplevelse herinde, vil jeg reagere på samme måde. Og det vil jeg gøre hver eneste gang. :)

Der er ikke én eneste af os piger, der ikke kan genkende den beskrevne situation, som én man på et eller andet tidspunkt selv har stået i på den ene eller den anden måde. Alene af den årsag vil jeg til enhver tid komme med støttende, opbakkende og trøstende ord samt min opfattelse af gode råd til at undgå det i fremtiden. Og så er jeg egentlig ligeglad med, hvorvidt MajaLærkes gæst har en anden version. :)

Når en mand herinde beretter om en dårlig oplevelse hos en pige, så er de fleste af jer jo også nogle guttermænd og kommer med trøstende og opbakkende ord som "op på hesten igen, der findes et landfuld af søde piger"... Eller kommer med gode råd til at undgå det fremadrettet som f.eks: "husk at tjekke om billederne er fake" og "hvis pigen ser sur og træt ud - så la'da vær".

Så jeg har fortsat tænkt mig at forsøge at være en gutterkvinde, når jeg kan. :)

Hmm jeg er en elendig guttermand så :-) erindrer ikke jeg skulle have skrevet nogle af dine sætninger.

I så fald har det været ved en af Jydeknalderne. Dem har jeg jo et temmelig godt kendskab til. Prøvet mange af de samme piger og har talt i timevis sammen med om de piger vi har haft trusserne af. Så her tager jeg for det meste altid deres parti, synes jeg godt jeg kan, da jeg kender dem temmelig godt. Ved en har vi en intern joke, hvor jeg altid har en sut liggende i bilen :-)

Ellers prøver jeg altid at se objektiv på en anmeldelse, ligesom jeg gør her. Prøver at lure hvad der gjorde det godt/ skidt om det er noget jeg ligger vægt på. Eksempelvis tæller " anmeldelsen" af Lærke ikke negativ for mig, da jeg ikke er hårdhændet ved bryster, nok tværtimod. Altså vil jeg ikke komme ud for scenariet og må derfor lede efter nogle andre ting i anmeldelsen som jeg kan bruge til noget. Ellers må man jo spørge.

Man ved jo folk lægger vægt på forskellige ting ;-) Så anmeldelser skal læses med et tons salt man må prøve at få noget brugbart ud af dem. Det bedste er at ligge sig op af nogen man almindeligvis har samme smag som ;-)

Jeg kommer jo meget i klubber, her foregår tingene meget mere åben end i klinikker. Så er udmærket klar over nogle mænd selv er udenom deres ulykke. Ligeså har jeg besøgt nok piger til at vide, at nogle af dem ikke er guds engle, tværtimod.

I bund og grund synes jeg dette guttermand/ gutterkvinde er en ulempe, i alle henseender! De har hver kommet med deres versioner, så kan folk selv danne deres mening om det. Gut det ene og det andet får for det meste tingene til at udvikle sig negativt. Som Hetz eller lignende.

Nå blev sgu lidt langt :-) så spændende er Charlies Engle ikke længere, når man har set den 10 gange

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

En sådan gæst tror jeg alle vi har prøvet, derfor er der visse grupper som man ikke vil have med tiden her under fulde gæster. 

Jeg have en gæst som ikke kunne fatte at det der med at putte fingerne op ikke lige var det som jeg var vild med. efter gang nr 5 hvor jeg venligt men bestemt have sagt at det ikke lige var mig, blev jeg sur så på kom gummihanske (var lidt venlig og kom lidt spyt på) og kan i gætte jer til hvor min finger sad ??? yes behøver at jeg nævne at gæsten så jeg ikke igen !!!!!! 

Jeg har oplevet gæster træde over stegen mange gange, mest da jeg var ny. 

der for gør jeg altid to ting - 1 giver gæsten hånden og siger pænt god dag, lyder underligt men det giver en dæmpene effekt på ballade. 2- hvis jeg fornemmer at det her ikke er godt allerede inden vi starter så siger jeg fra og bede gæsten om at gå igen. 

At så nogle gæsterne tror at vores bryster/brystvorter er sat på med en fatning den kommer man over lettes ved at sige "jeg kan bedre li det hvis du gør sådan her" efter fuldt af en visning med hånden over på deres hånd. 

bare mine ord om en sag som vi nok kommer til at se igen igen igen bare med en anden pige i hovede rollen 

MH 

Det er så absolut det bedste indlæg der er skrevet i denne tråd..well spoken, Madame Helene.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er suppen ikke kogt fuldstændig i smadder efterhånden?

Meget mad har jeg ødelagt i min tid, men kogt en suppe i smadre har jeg dog aldrig gjort :grin:

Man kan vel konkludere at sagen drejer sig om en måske lidt umoden GP og en måske lidt grov kunde der ikke har fået afstemt forløbet ordenligt.

Redigeret af Nummer7

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Meget mad har jeg ødelagt i min tid, men kogt en suppe i smadre har jeg dog aldrig gjort :grin:

Nu er det Kvinder som hører til i et køkken, så jeg har heller prøvet fænomenet :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claire

Nu er det Kvinder som hører til i et køkken, så jeg har heller prøvet fænomenet :-)

Jeg har desværre brændt suppe på engang......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kun en kvinde kan snakke så længe i telefon  :grin:

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Næ, så kender i ikke Kanonkongen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Han skulle have en stor dildo op i numsen.

Nille, husk lige på, at det ikke er en straf for alle... For nogle er det jo en belønning, jo større, desto bedre :P

Jeg er tilhænger af Cheries metode. To forsøg for at konstatere, at det første fejltrin ikke var et tilfælde, og derefter er det ud af døren med ham. Seance slut, samtale slut, bare ud med ham NU!!

I skal under ingen omstændigheder finde jer i den slags! Bliv sur, bliv tosset, bliv vred, så han forstår, at det er totalt uacceptabelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige en lille tankevækker til begge parter i dette cirkus.

Jeg er ikke Kanonmanden in disguise, men jeg er så sandelig Canon-mand. ;)

Når jeg fra tid til anden investerer i et nyt kamera, glider mit forrige automatisk ned til at blive mit 2.- læs udendørs/ferie/udflugtskamera.

Dette består i øjeblikket af et 40D fra 2007, som har taget små 30.000 skud.

En kammerat købte ca. på samme tid den samme model, og hvor mit aldrig har fejlet noget, oplevede han i 2010, at lukkeren gik i stykker.

Et 3 år gammelt kamera, hvor reparationsprisen stod i tvivlsomt forhold til kameraets værdi, han skulle ikke have mere Canon!

Men så skete der det, at Canon tilbød reparationen uden beregning på trods af, at garanti og reklamationsret for længst var udløbet.

Han bruger stadig kameraet og kunne aldrig drømme om at købe andet end Canon, når det skal på pension. :)

Se piger, det er fra Canons side et begreb, der hedder kulance, er der en lille klokke, der ringer? ;)

I mine unge dage arbejdede jeg som inspektør og udsmider på en meget stor danserestaurant/diskotek.

I den branche betaler man jo også entre forud, og de ganske få gange, hvor folk er gået ind og øjeblikkeligt har lagt op til spektakel, da er de blevet taget ved vingebenet og vippet ud. Entre tilbage ved selvforskyldt udsmidning - never!

Drenge. jeg behøver vist ikke udpensle moralen af denne sammenligning, vel?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...