Frans32 0 Skrevet 4. September, 2014 (edited) Hej alle, da det er ret nyt for vil jeg høre jer hvor jeg finder en god pige:-) gerne i nærheden af Rødovre/glostrup en der kan li hvad hun laver og er god til det;-) alder maks 40 Redigeret 4. September, 2014 af Frans32 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 5. September, 2014 Hej Frans. Jeg er sikker på, at hvis du laver en efterlysning med en sigende overskrift vil du få god hjælp herinde. Overskriften skal ikke handle om dig - men om det du søger. "god pige" er nok ikke en god overskrift, da "god" er subjektivt. Prøv evt. med kropstype, etnicitet, hårfarve etc.c Jeg foreslår noget i stil med " Slank brunette, max 40 år, Glostrup området" Du kan med fordel bruge søgefunktionen inden du beder om hjælp. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 6. September, 2014 Hej alle, da det er ret nyt for vil jeg høre jer hvor jeg finder en god pige:-) gerne i nærheden af Rødovre/glostrup en der kan li hvad hun laver og er god til det;-) alder maks 40 Lulu Love fra sexysecret i Rødovre er 30 høj , køn, sexet og serviceminded. Absolut et besøg eller ti værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg