Guest Claire Skrevet 6. September, 2014 Haha jeg så den i nat, helt fantastisk. Man får jo lyst til at få hund :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 6. September, 2014 Det var sygt ondt ! En af mine kollegaer lider af ekstrem araknofobi, en lille bitte edderkop indenfor en meters afstand får hende til at ryste og græde. Jeg tør ikke tænke på hvordan hun ville reagere på denne (vildt søde) hunde edderkop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 6. September, 2014 (edited) Det sidste "offer" er ellers ret 'cool' i starten, han har overskud til at tage mobilen op og fotografere, formodentlig overbevist om at det ER en grovkornet spøg, men det er jo ret tydeligt at se han bliver svag i troen Venligst Spunsen/Bundstokken Redigeret 6. September, 2014 af Bundstokken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 6. September, 2014 Det var sygt ondt ! En af mine kollegaer lider af ekstrem araknofobi, en lille bitte edderkop indenfor en meters afstand får hende til at ryste og græde. Jeg tør ikke tænke på hvordan hun ville reagere på denne (vildt søde) hunde edderkop. Var der ikke en artikel for nogen tid siden, der fortalte om, at politiet var kaldt ud til muligt overfald. Anmelderen havde hørt en kvinde skrige, og møbler der væltede. Den kvindelige beboer var bare på jagt efter en edderkop . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg