Hop til indhold
DenNysgerrige

Flot sort pige med store dejlige bryster.

Recommended Posts

Hej med jer

Er her nogen der kan anbefale en flot sort pige med store dejlige flotte bryster? I Københavns området.

Er ikke til for meget overvægt.

Håber at i kan hjælpe ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest horny

Hende har jeg gerne ville møde i lang tid nu, har før læst godt om hende.

Hun er vidst af sydamerikansk afstamning. Der er så langt til sjælland, for en times sjov

Det ville du ikke sige hvis du havde været på besøg hos hende - en meget flot og sød pige efter min mening

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak :)

Jackie og Jordan er desværre ikke at finde på vagtplanen de næste 2 uger, ellers tak HH, dem må jeg gemme til en anden gang.

Det er vildt så lækre de to andre også er :P Overvejer stadigt hvem af dem som det skal være.

Mcclane. Har Topacio en kønt nok ansigt ? og sidder brysterne godt ? Hælder lidt til hende da hun giver super/mega fransk :P 

Andre der har haft nogen gode oplevelser som de vil dele ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej Nysgerrig

Vil helt sikkert sige at hun har et kønt ansigt,brysterne er ikke den slags som stritter lige ud i luften

som sagt de er tunge,så hænger lidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

Jeg kan se at inde på Cassiopeia Stars står der at Jordan modtager "græsk med forbehold" - på Cathouse står der ikke noget om græsk.

Er der nogle der ved om Jordan modtager græsk?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...