kajbigpakaj 257 Skrevet 10. September, 2014 faldt lige over en annonce fra vojensdrømmepigerne på gul og gratis, hvor de søger værtinder. prisen er kun 1 kr. kan dette passe at man kun betaler 1 kr. per vagt? eller det er måske mig som har læst annoncen forkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. September, 2014 Kan godt hænde sig. Mange/nogle steder betaler du en vis % af omsætningen, resten er til Luderen. Både fordele og ulemper! Luderen er sikker på at tjene penge, men omvendt har hun svært ved at tjene de helt store penge, som en "fast pris" giver mulighed for. At de reklamerer i Gul og Gratis kan være et advarselssignal. Et godt sted burde jo bare kunne ligge det på hjemmesiden, hvis de har et godt ry kommer Luderne af sig selv. Men en nystartet som ikke kender branchen kunne godt falde i 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 10. September, 2014 At de reklamerer i Gul og Gratis kan være et advarselssignal. Et godt sted burde jo bare kunne ligge det på hjemmesiden, hvis de har et godt ry kommer Luderne af sig selv. Men en nystartet som ikke kender branchen kunne godt falde i Det er nok sværere at skaffe piger til en klinik i lille by som Vojens med 7600 indbyggere end for eksempel store byer som Kbh. eller Århus. Mon ikke også det er sværere at skaffe kunder, hvilket også må gøre det sværere at lokke piger til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snoopy007 64 Skrevet 10. September, 2014 Det kan undre mig at der ikke er flere piger der tager til Vojens. Lokalerne er superlækre, og det er meget nemt at komme til på en diskret måde. Har været der ganske mange gange (hos den samme) men hun er stoppet. Hvis man alligevel skal kører, synes jeg ikke at der langt til Vojens. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 10. September, 2014 Hvis man alligevel skal kører, synes jeg ikke at der langt til Vojens. Kommer vel an på, hvor man kører fra ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snoopy007 64 Skrevet 10. September, 2014 (edited) Til Liv: Javist. angående annoncen, så er man vist nød til at sætte et beløb på, uanset hvad. Har selv givet nogle ting væk, men jeg var nødt til at sætte prisen til en krone selvom det var gratis. Redigeret 10. September, 2014 af snoopy007 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 10. September, 2014 Man skal sætte en pris på. Og da man fra deres side nok ikke mener det rager den ganske befolkning hvad pigerne betaler til stedet er den nok sat til en krone. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 10. September, 2014 Det er nok sværere at skaffe piger til en klinik i lille by som Vojens med 7600 indbyggere end for eksempel store byer som Kbh. eller Århus. Mon ikke også det er sværere at skaffe kunder, hvilket også må gøre det sværere at lokke piger til. Meget muligt der ikke er flere indbyggere. Men der er heller klinikker med Danske piger i miles omkreds. Ja faktisk er der ikke mange klinikker syd for Kongeåen. Skal du have en Quickie og ikke gider køreturen eller taler Tysk, så er stedet da ret oplagt. Der er flere "store" byer i nærheden. Men nok som Sisse skriver, sådan noget reklamerer man ikke offentlig med. Trådens bedste bud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 10. September, 2014 Alle piger er til salg - det er blot et spørgsmål om prisen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg