sergent-254 43 Skrevet 10. September, 2014 nu har Kaløvej 51 fået ny hjemmeside som er www.in-8541.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OdenseM 12 Skrevet 10. September, 2014 Denne webside er ikke tilgængelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 10. September, 2014 Næ og ej heller en anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 10. September, 2014 http://www.in2-8541.dk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 11. September, 2014 (edited) Sorry, sailor, men det er en virkelig, virkelig sørgelig hjemmeside. Et billede af et fortrøstningsfuldt hus i ingenmandsland med et frygteligt soveværelse (med køkkenruller og creme på natbordet ... Nammenam) og et smalt, tilkalket badeværelse hvor sølvfiskene sikkert svømmer på gulvet. Jeg lavede tidligere en turn-on/turn-off tråd. Hele den hjemmeside er turn-off. Redigeret 11. September, 2014 af Tip toe 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 11. September, 2014 Arh, de svingende choko-babser på forsiden ser da ret appetitlige ud ;) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 11. September, 2014 Sorry, sailor, men det er en virkelig, virkelig sørgelig hjemmeside. Et billede af et fortrøstningsfuldt hus i ingenmandsland med et frygteligt soveværelse (med køkkenruller og creme på natbordet ... Nammenam) og et smalt, tilkalket badeværelse hvor sølvfiskene sikkert svømmer på gulvet. Jeg lavede tidligere en turn-on/turn-off tråd. Hele den hjemmeside er turn-off. Jeg kender ikke stedet, jeg fandt den bare, fordi det første link ikke virker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 11. September, 2014 Ellers da fedt med "What you see is what you get!" Ingen falsk reklame ud over de svingende jader! Pigen er i øvrigt rigtig flot! Og kortet burde være interaktivt med zoom! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 12. September, 2014 Personligt synes jeg, at det er en rigtig dårlig idé at lægge musik på hjemmesider i denne branche. /Gina. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. September, 2014 Personligt synes jeg, at det er en rigtig dårlig idé at lægge musik på hjemmesider i denne branche. /Gina. Det er ALTID kikset! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg