Guest Jesper 1968 Skrevet 11. September, 2014 Husk nu at dyrk jeres yoga helst nøgen som her http://www.euroman.dk/kvinder/klassikere/nogenyoga-er-den-smukkeste-sport-du-kommer-til-at-opleve-i-dag/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 11. September, 2014 En yderst smuk billedserie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nicey 200 Skrevet 11. September, 2014 Har lige tilbudt at sponsorere et par medlemskaber, men den var de sku ikke med på måske jeg oversolgte varen og mine motiver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 11. September, 2014 Mon hun gi`r enetimer!!! Eller er det under Aftenskoleloven?? Jeg melder mig fluks på holdet med hende som underviser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. September, 2014 Mon hun gi`r enetimer!!! Eller er det under Aftenskoleloven?? Jeg melder mig fluks på holdet med hende som underviser. Jep ! - og I er ikke færdige før du har begge dine ben bag nakken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 11. September, 2014 Jep ! - og I er ikke færdige før du har begge dine ben bag nakken Bag nakken!!! På hende eller bette mig?? Det første bliver klaret på 2 minutter. Det andet kræver mindst 10 års intensiv ene-undervisning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. September, 2014 Bag nakken!!! På hende eller bette mig?? Det første bliver klaret på 2 minutter. Det andet kræver mindst 10 års intensiv ene-undervisning. Du skrev da, "med hende som underviser" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg