Hop til indhold
Guest Diver1974

Juliette Kierman

Recommended Posts

Jeg har sms'et lidt med hende i formiddags for at høre om priser. (2300 for 1 time med superfransk).

Her til eftermiddag ringede hun til mig, totalt uopfordret, godt sur over at jeg ikke havde bekræftet vores aftale (en aftale jeg ikke havde lavet). Hun smækkede røret på uden en undskyldning for at have ringet forkert.

Lækker ser hun ud, men til den pris vil jeg heller besøge en dansk pige. En dansk pige der ikke ringer og skælder mig ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå det var nedern at hun virkede sur. Vil prøve at tale med hende alligevel og høre hvordan hun lyder.

2300kr er dog en ordentlig slat penge at skyde af, og skal helst ikke spildes på sure mopper.

Vi får se.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes da der er en charme i en passioneret kvinde :) Hvis hun er ligeså vild i sengen...

Jeg vil dog give Plaskeren ret i at Josefine er super dejlig. Hun den sødeste pige man kan forestille sig.. og hvis man er til store babser så er man altså ikke gået forkert :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Plaskeren: Tak for advarsel. Havde overvejet hende, men hun er lige strøget.

Hun kommer tilbage den 15. september 2014 - det stod der på hende hjemmeside.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...