Bolletrucker 57 Skrevet 23. December, 2014 Håber Ten vælger Midtjylland næste gang hun flytter biks Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolletrucker 57 Skrevet 23. December, 2014 Håber Ten vælger Midtjylland næste gang hun flytter biks Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 25. December, 2014 Ten er bare den bedste på sit område. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kammerjunkermand 26 Skrevet 27. December, 2014 Jeg fik også besøgt Ten. Her været hos hende mange gange i Vejle. God massage og sex. Denne gang fik jeg den helt store tur. Gagging med Ten liggende på ryggen og med hovedet ud over briksen. Det endte med en tur i hendes stramme røvhul og det kunne godt ses på hende at jeg var lidt stor. Men det gik og jeg fyrede den af oppe i hende. Afsluttede med et bad i den kolde lejlighed. Der var meget fugt pga. Gasovnen. Med Ten er altid et besøg værd. 1000 kr for besøget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Huaa Laan Skrevet 27. December, 2014 Pyt med temperaturen i lejligheden - man får altid varmen i selskab med Ten Hilsen Huaa Laan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
all 183 Skrevet 28. December, 2014 Håber Ten vælger Midtjylland næste gang hun flytter biks Ten flytter ikke Saen Dee er hendes forretning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 28. December, 2014 Dejligt. Hun fortjener det bedste og hun er den bedste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolletrucker 57 Skrevet 28. December, 2014 Når folk kører fra Århus til Fredericia for at besøge biksen så bliver hun der jo nok for en stund Men hun har overrasket før 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hmm730 0 Skrevet 7. Januar, 2015 Nogen der ved hvor gammel Ten er ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Huaa Laan Skrevet 7. Januar, 2015 Hun er først i trediverne. Hilsen Huaa Laan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kammerjunkermand 26 Skrevet 8. Januar, 2015 Jep, men stadig lækker efter tre fødsler og en masse pik... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HamFraVejle 2 Skrevet 15. Januar, 2015 Var forbi i går og hun har fået en assistent ( new girl ), som jeg synes virkede sød og rar. Knapt så god massage som Ten, men mindst ligeså god efterbehandling som Ten. Igen pressen på for at jeg skulle et eller andet - bare helt naturligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 15. Januar, 2015 Hmm uddyb gerne samme gode efterbehandling som ten? ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 15. Januar, 2015 Jeg vil da også gerne høre lidt om assistenten - højde, drøjde, alder m.m Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Huaa Laan Skrevet 15. Januar, 2015 Kære knaldebrødre Det forlyder fra sædvanligvis velunderrettet kilde, at der på søndag ankommer endnu en ny pige hos oasen i Vendersgade. Ydelserne skulle efter sigende være af den gode kendte kvalitet, som vi kender fra den fabelagtige Ten. Jeg tror der er noget at glæde sig til for alle raske drenge Hilsen Huaa Laan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 16. Januar, 2015 Men kan de gøre Ten kunsten efter lige så godt?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Huaa Laan Skrevet 16. Januar, 2015 Det kan du kun finde ud af ved at Hilsen Huaa Laan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mirko 35 Skrevet 18. Januar, 2015 Men kan de gøre Ten kunsten efter lige så godt?! Nej men bestemt en sød og flot pige og giver god massage, men fuld pakke det virkede som hun ikke kunne li det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Huaa Laan Skrevet 18. Januar, 2015 Mirko, tror du skal et smut til Vejle og prøve Yo hos Top Massage, Vardevej 20. Hun virker som om hun har vældig mod på det hele Hilsen Huaa Laan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 30. Januar, 2015 Godmorgen. Nogen der kan fortælle hvordan det går med Ten´s lærlinge? Mvh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MR Adam 19 Skrevet 30. Januar, 2015 Godmorgen. Nogen der kan fortælle hvordan det går med Ten´s lærlinge? Mvh. Da jeg besøgte hende gik det rigtig godt, hun har haft en god læremester. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 30. Januar, 2015 Da jeg besøgte hende gik det rigtig godt, hun har haft en god læremester. Mange tak Adam. Så må man jo hellere stille sig til rådighed for sådan en oplæring, Kan du sige lidt om alder, højde og andre konkrete forbrugeroplysninger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 30. Januar, 2015 Jep, men stadig lækker efter tre fødsler og en masse pik... Jeg har mødt Ten nogle gange, både i Århus og vejle. Er vildt imponeret over at den flotte krop har præsteret 3 børn. Blev ved sidste besøg enig med mig selv om at det nok er et kejsernit ar (som så mange andre thaipiger) der var på mave skindet, men 3 børn! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 31. Januar, 2015 Jeg har mødt Ten nogle gange, både i Århus og vejle. Er vildt imponeret over at den flotte krop har præsteret 3 børn. Blev ved sidste besøg enig med mig selv om at det nok er et kejsernit ar (som så mange andre thaipiger) der var på mave skindet, men 3 børn! Prøv at besøge Daw (Metta) i Tørring. Lillebitte, 6-47 år gammel, født 5 børn og med en krop som en teenager. Der er piger, som naturen har været god ved. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MR Adam 19 Skrevet 31. Januar, 2015 Mange tak Adam. Så må man jo hellere stille sig til rådighed for sådan en oplæring, Kan du sige lidt om alder, højde og andre konkrete forbrugeroplysninger? Hun er vel ca 30 år 160-165 høj 50-55 kg dejlig krop og vel b skål der sider lige som den skal, sådan almenlig køn pige nok sådan nabo datter type, sød og dejlig pige. hun heder Ning. jeg kan godt anbefale hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg