Guest Icemand Skrevet 12. Oktober, 2015 Er ten stadig et besøg værd? Jeg kommer fra det nordlige Jylland så der er langt hvis det er en skuffende omgang. Har nogle stjerner i Århus også, men kender ikke ten. De tidlige anmeldelser er jo helt i top klasse hvem er dine stjerner i Aarhus ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 12. Oktober, 2015 hvem er dine stjerner i Aarhus ?fah hos det gamle N&N og den anden er Joy på det nye N&N på grønnegade 64 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 722 Skrevet 19. Oktober, 2015 Fik en SMS i dag at der er kommet en ny pige. Ikke den smarteste kundeservice men så ved I det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
69lover 163 Skrevet 19. Oktober, 2015 Fik en SMS i dag at der er kommet en ny pige. Ikke den smarteste kundeservice men så ved I det.Hvor i Vendersgade eller i Aarhus ? denne tråd handler NU ikke kun om Ten og hendes team ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 722 Skrevet 19. Oktober, 2015 Hvor i Vendersgade eller i Aarhus ? denne tråd handler NU ikke kun om Ten og hendes team ...Jeg beklager forvirringen, men mit indlæg handler altså om trådens emne som står i overskriften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
69lover 163 Skrevet 19. Oktober, 2015 Jeg beklager forvirringen, men mit indlæg handler altså om trådens emne som står i overskriften.Helt OK, og tak for info om den nye pige, så kan det jo være at Ten + den nye lige skal have et besøg i nær fremtid ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg