telemaster 38 Skrevet 12. September, 2014 er der piger i det jyske som har malkemaskine bollemaskine og hanhund. vil osse gerne dresses som brud i brudekjole, hvem tilbyder disse ydelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 12. September, 2014 Jeg har ingen forstand på malkemaskiner, bollemaskiner eller brudekjoler. Men jeg mener at have lidt kendskab til hunde, og jeg kan fortælle, at de overhovedet ikke hører til i prostitutionsmiljøet. Fantasier der indeholder penetrering af eller på en hund bør ikke udleves i den virkelige verden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 12. September, 2014 er der piger i det jyske som har malkemaskine bollemaskine og hanhund. vil osse gerne dresses som brud i brudekjole, hvem tilbyder disse ydelser Ethvert velassorteret horehus ligger vel inde med disse rekvisitter?!?...... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. September, 2014 (edited) Kender et sted langt ude på Norddjurs. Pigen er let buttet, hmm småfed måske, njaaa når nu sandheden skal frem, så - lasket. Hun har hjemmestrikkede sokker på og træsko med autentisk kolort. I stalden finder du malkemaskinen, som hun swupper på dig, medens hun napper en tur med hanhund i høet ved siden af dig. Brudekjolen skal du have på når du ankommer - ellers kører malkemaskinen to sekvenser Skal der musik til, medbringer du selv. Bollemaskinen hedder Ferdinand, vejer 1150 kg, og kan først prøves efter hanhunden har været der. Der skal jo være plads! Redigeret 12. September, 2014 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 12. September, 2014 Kender et sted langt ude på Norddjurs. Pigen er let buttet, hmm småfed måske, njaaa når nu sandheden skal frem, så - lasket. Hun har hjemmestrikkede sokker på og træsko med autentisk kolort. I stalden finder du malkemaskinen, som hun swupper på dig, medens hun napper en tur med hanhund i høet ved siden af dig. Brudekjolen skal du have på når du ankommer - ellers kører malkemaskinen to sekvenser Skal der musik til, medbringer du selv. ...og maskinen stopper ikke før den har fået en liter.......god tur :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. September, 2014 ...og maskinen stopper ikke før den har fået en liter.......god tur Nemlig, du har været der kan jeg forstå? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 12. September, 2014 Nemlig, du har været der kan jeg forstå? Busted!!........det var de hjemmestrikkede sokker der fik mig overbevist! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
telemaster 38 Skrevet 12. September, 2014 fedt sådan et sted ku godt friste hvis det fandtes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 12. September, 2014 I skal lade min mor være, skal i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nummer7 40 Skrevet 12. September, 2014 Et godt eksempel på mobning fra "etablerede" medlemmer som ikke en gang gider ulejlige sig med at spørge ind til hvad trådstarter mener! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxlfyr7100 7 Skrevet 12. September, 2014 Lyder frækt med malke maskinen gider i sende pm med Info og pris ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg