Hop til indhold
telemaster

piger med brudekjole malke og kneppemaskine

Recommended Posts

Jeg har ingen forstand på malkemaskiner, bollemaskiner eller brudekjoler. Men jeg mener at have lidt kendskab til hunde, og jeg kan fortælle, at de overhovedet ikke hører til i prostitutionsmiljøet. Fantasier der indeholder penetrering af eller på en hund bør ikke udleves i den virkelige verden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

er der piger i det jyske som har malkemaskine bollemaskine og hanhund.

vil osse gerne dresses som brud i brudekjole, hvem tilbyder disse ydelser

Ethvert velassorteret horehus ligger vel inde med disse rekvisitter?!?......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Kender et sted langt ude på Norddjurs.

Pigen er let buttet, hmm småfed måske, njaaa når nu sandheden skal frem, så - lasket. Hun har hjemmestrikkede sokker på og træsko med autentisk kolort. I stalden finder du malkemaskinen, som hun swupper på dig, medens hun napper en tur med hanhund i høet ved siden af dig. Brudekjolen skal du have på når du ankommer - ellers kører malkemaskinen to sekvenser :)

Skal der musik til, medbringer du selv.

Bollemaskinen hedder Ferdinand, vejer 1150 kg, og kan først prøves efter hanhunden har været der. Der skal jo være plads!

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kender et sted langt ude på Norddjurs.

Pigen er let buttet, hmm småfed måske, njaaa når nu sandheden skal frem, så - lasket. Hun har hjemmestrikkede sokker på og træsko med autentisk kolort. I stalden finder du malkemaskinen, som hun swupper på dig, medens hun napper en tur med hanhund i høet ved siden af dig. Brudekjolen skal du have på når du ankommer - ellers kører malkemaskinen to sekvenser :)

Skal der musik til, medbringer du selv.

...og maskinen stopper ikke før den har fået en liter.......god tur :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

...og maskinen stopper ikke før den har fået en liter.......god tur :D

Nemlig, du har været der kan jeg forstå?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...