Hop til indhold

Recommended Posts

Reinheitsgebot! Hvor er det bare langt ude, at du er så fortrolig med tysk kultur, men ikke har dyrket deres berømte nudistkultur - som vestjyderne hadede i 50'erne (Men de der dejlige D-mark gjorde det jo acceptabelt alligevel i Jylland). Og kommunisterne i DDR hadede også nudistkulturen, men kunne ikke stoppe det.

Du burde unde dig en tur på en FKK-klub på et tidspunkt, FKK-Artemis er nemmest fra København, men der er jo også dejlige steder i Frankfurt og Köln.

Hæ, Louie! :) :)

Renhedspåbuddet er en anden side af tysk kultur, nemlig ølkulturen. Faktisk bader jeg altid nøgen, når jeg bruger badestigen ude på Verdenshavet.

Faktisk havde jeg udpønset, at Nikita også skulle med mig en tur i baljen på vor sidste sejltur og svømme rundt om båden. Hun havde næppe tænkt på at tage badetøj med hjemmefra :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:.

Og det er utroligt lækkert at svømme uden badetøj. Desværre løb tiden fra os.

Det er vel også en form for nudisme, selvom den er bølgebåren? :) :)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay, Nikita i Øresund uden en trevl, det kunne jeg også godt få en formiddag til at gå med. Men alligevel, hun stopper jo efter eget udsagn snart. Det var måske også derfor jeg tænkte på, at du kunne være interesseret i noget tysk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay, Nikita i Øresund uden en trevl, det kunne jeg også godt få en formiddag til at gå med. Men alligevel, hun stopper jo efter eget udsagn snart. Det var måske også derfor jeg tænkte på, at du kunne være interesseret i noget tysk.

Både jow og nej.

Jow, fordi du skitserer en rigtig drømmeformiddag. Dog ikke i Øresund, men på Verdenshavet.

Nej, fordi jeg har svært ved at slippe hjemmefra, hvis åstedet ligger bare lidt uden for "nærområdet", og atter nej, fordi jeg er til dyb tosomhed.

:);)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, fordi jeg har svært ved at slippe hjemmefra, hvis åstedet ligger bare lidt uden for "nærområdet", og atter nej, fordi jeg er til dyb tosomhed.

:);)

I kan bare stikke af sammen...

Åh, Mona,Mona,Mona, hvornår kommer den dag,

hvor jeg tør tage din hånd, og vi kan stikke af, sammen. ba, ba, ba... :P

BX skulle du en dag vove ind på vores germanske jagtmarker, står jeg klar til at vildlede dig :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...