fanta 7 Skrevet 12. September, 2014 deep throat ung pige østjylland Hej allesammen kender i nogen unge piger der udføre og ik bange for deep fransk og har i eventuelt erfaring med en Vh. Fanta Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anna-Aarhus Skrevet 13. September, 2014 Hvor ung? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fanta 7 Skrevet 13. September, 2014 Hej jamen gerne fra 20 til 25 +/- men er de lidt ældre gør det heller ik noget hvis de kan og vil det deep fransk:) Håber og høre fra jer og måske nogen med erfaring fra nogen. Vh fanta Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anna-Aarhus Skrevet 13. September, 2014 Jeg kan anbefale Emma fra Aarhus . Du kan prøve at klikke på nedenstående link, så kan du jo se om det skulle være noget. Men super sød og erfaren pige https://annoncelight.dk/annonce/153137/moed-fraekke-danske-emma-i-dag-aarhus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fanta 7 Skrevet 13. September, 2014 Fedt hun lyder da ligesom en jeg søger. Hende må jeg lige have snakket lidt med... Mange tak for hjælpen anna Er der andre bud på andre piger til en anden gang:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg