Hop til indhold
Midtj

Svinet har jubilæum

Recommended Posts

Jeg vil gerne ønske Jernsvinet, som jo er en meget aktiv liderbuks både herinde og ude i de jyske pigeværelser, et stort tillykke med de 4000 beskeder. Beskeder jeg ikke altid er enige i, men som jeg aldrig har fundet kedelige eller anstødelige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Til lykke herfra også.

Nogle gange er jeg enig med ham, andre gange det modsatte med det er underordnet i min opfattelse af ham som aktiv medlem.

Jernsvinet er sjældent personlig og har næsten altid noget relevant på hjertet selvom han skriver rigtig mange indlæg og han lader det ikke stige sig til hovedet at han er en af de mest aktive herinde.

Så til lykke til ham og til Eroguide og os for at han har bidraget med så mange indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg vil gerne ønske Jernsvinet, som jo er en meget aktiv liderbuks både herinde og ude i de jyske pigeværelser, et stort tillykke med de 4000 beskeder.

Må nok indrømme, at jeg har lidt svært ved at forstå hvorfor antallet af beskeder er så vigitgt.

Lidt svært for mig at forstå at et normalt menneske kan have 7-8 gode råd og kommentarer at berige os med i gennemsnit pr dag i så lang en periode uanset hvor engageret han er. Men det må så være sådan.

Det virker som om rigtig mange spekulerer i at komme længere op af 'htlisten' så derfor er der rigtig mange beskeder, der faktisk bare er komplet fyld eller 'sjove bemærkninger'. Fair nok, dem skal der også være plads til,  men på det seneste har der altså været rigtig mange af dem, og det er total spild af tid at skulle læse dem for at finde guldkornene.

Men måske jeg kan få endnu et godt råd fra 4000-indlægsjubilaren om, hvordan jeg skal løse mit problem???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Man kan vistnok godt blokere bestemte brugere, har du prøvet det?

Næh, da jeg synes at det er en falliterklæring at bruge sådan en løsning hvilket jeg vistnok også har givet udtryk for adskellige gange tidligere.

Men måske noget du foretrækker siden du foreslår den? Jeg synes, at det siger ret meget om en bruger, der vælger denne udvej. :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak for de venlige ord, siger jeg hermed med mit indlæg numero 4000

Må indrømme at jeg selv har lidt svært ved at fatte, at jeg har skrevet så mange indlæg - ca. 7 - 8 stykker om dagen, men jeg havde jo savnet sådan et forum i årevis, så har nok bare prøvet at indhente det lidt.

Også mht. at besøge glædespiger har jeg haft noget at indhente - tidligere havde jeg hverken økonomi eller lyst til det, da jeg for ofte blev skuffet, men vha. anbefalingerne herindefra er jeg blevet mere selektiv og har jeg fået mere udbytte af mine besøg.

Jeg er også blevet mere modig til selv at opsøge nye og ukendte modeller og efterfølgende lave en anmeldelse, som jeg har indtryk af andre i stor stil har nydt godt af, ved at undgå enkelte af dem og istedet opsøge dem, der virkelig giver en på opleveren.

En stor tak skal især gå Line, der ofte med sine kloge ord, har spredt lidt beroligende karma over de oprørte vande. Jeg syntes måske ikke jeg var noget særlig, men hun kunne godt lide mine skriv og inviterede for lige godt et år siden:

Hvor ville jeg ønske der var flere piger, som dig Line og at flere af brokhovederne herinde tog en tur forbi, så den gode karma kunne smitte lidt af på dem  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må nok indrømme, at jeg har lidt svært ved at forstå hvorfor antallet af beskeder er så vigitgt.

Lidt svært for mig at forstå at et normalt menneske kan have 7-8 gode råd og kommentarer at berige os med i gennemsnit pr dag i så lang en periode uanset hvor engageret han er. Men det må så være sådan.

Det virker som om rigtig mange spekulerer i at komme længere op af 'htlisten' så derfor er der rigtig mange beskeder, der faktisk bare er komplet fyld eller 'sjove bemærkninger'. Fair nok, dem skal der også være plads til,  men på det seneste har der altså været rigtig mange af dem, og det er total spild af tid at skulle læse dem for at finde guldkornene.

Men måske jeg kan få endnu et godt råd fra 4000-indlægsjubilaren om, hvordan jeg skal løse mit problem???

Haha...rolig nu..."svinet" fejre sin 4000 intet-sigende indlæg, der er sgu da ingen der forventer at Freddie Mercury står op af graven og synger "We are the champions" i duet med "Svinet", men mindre kan også gøre det...lad os hylde manden, der tilbød at teste alle GP'er i Danmark ganske gratis, og har viden om hvordan man vasker penge hvide...vi ser frem til de næste 1000 intet-sigende indlæg ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvor ville jeg ønske der var flere piger, som dig Line og at flere af brokhovederne herinde tog en tur forbi, så den gode karma kunne smitte lidt af på dem  :)

Er det dem, der bare ikke skriver 7-8 indlæg per dag og opfører sig som en Duracell kanin?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det dem, der bare ikke skriver 7-8 indlæg per dag og opfører sig som en Duracell kanin?

Rønnebærene er godt nok sure i dag smo.

Måske du trænger til en god tur på lagenet hos en dejlig pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha...rolig nu..."svinet" fejre sin 4000 intet-sigende indlæg, der er sgu da ingen der forventer at Freddie Mercury står op af graven og synger "We are the champions" i duet med "Svinet", men mindre kan også gøre det...lad os hylde manden, der tilbød at teste alle GP'er i Danmark ganske gratis, og har viden om hvordan man vasker penge hvide...vi ser frem til de næste 1000 intet-sigende indlæg ;-)

Det er ofte folk med ret så få indlæg, der er i stand til at skrive de mest ligegyldige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Måske du trænger til en god tur på lagenet hos en dejlig pige.

Tak for dit gode råd. Jeg skal nok huske at henvende mig til dig, hvis jeg savner et godt råd en anden gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øhhh, jeg forstod da ellers på smo, at han med indlæg nr. 501 herinde ville standse sin virksomhed. Men jeg har måske misopfattet noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øhhh, jeg forstod da ellers på smo, at han med indlæg nr. 501 herinde ville standse sin virksomhed. Men jeg har måske misopfattet noget?

For dem der ikke har fulgt med i SMO´s sidste brokkerier, er her lige et link:

Man har vel en mening, til man finder en ny at brokke sig over  :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej BX :wink:

Hvor mange har sagt, at nu stoppede de med at skrive herinde?

Hvor mange har holdt det?

Nogle fortsætter, under samme navn, nogle under et nyt, få stopper?

Hvorfor?

Mit gæt, vores nysgerrighed til denne branche, vi færdes i.

Det er jo aldrig for sent at få nogle "Input" :grin:

Så er det ikke bare sådan, vi må finde os i hinandens meninger,

ikke blive ved med at jokke i dem, ved godt det kan være svært :wink:

I morgen er der en ny dag, nye debatter, og har man en mening om dem,

så udtaler man sig om dem, men går ikke tilbage, og fortsætter gammelt uenighed :)

Hver tråd sin debat :)

Fortsat GOD WEEKEND

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mener det er frygtelig uhøflig, at komme til et jubilæum blot for at kritisere jubilaren. Så ville det rigtige vel være bare at blive væk.

Redigeret af Midtj

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Det er vist langt fra kun smo der har sagt at han ikke ville skrive herinde mere eller nu ville de holde pause og så kommet på bedre tanker. Der er andre så vidt jeg husker (både han- og hunkøn) der har smækket med døren og råbte at nu holdte de pause fra EG eller ville ikke skrive her mere eller læse med, og så kunne de ikke holde det alligevel.

At jeg så mener det er noget barnepjat at råbe op om, specielt når man ikke mener det alligevel !, er en anden snak, man truer ikke med at gå, man truer med at blive.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vist langt fra kun smo der har sagt at han ikke ville skrive herinde mere eller nu ville de holde pause og så kommet på bedre tanker. Der er andre så vidt jeg husker (både han- og hunkøn) der har smækket med døren og råbte at nu holdte de pause fra EG eller ville ikke skrive her mere eller læse med, og så kunne de ikke holde det alligevel.

At jeg så mener det er noget barnepjat at råbe op om, specielt når man ikke mener det alligevel !, er en anden snak, man truer ikke med at gå, man truer med at blive.

Ja det er barnligt at råbe ulven kommer med modsat fortegn og alligevel kommer krybende tilbage til forummet.

Uha, at man truer med at blive, nu bliver jeg for alvor nervøs hæhæ :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Beklager, det var en skrivefejl. Der skulle ha' stået 510, da jeg har opgivet at følge med dig i både antal og 'indhold'.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Beklager, det var en skrivefejl. Der skulle ha' stået 510, da jeg har opgivet at følge med dig i både antal og 'indhold'.

Pyha, jeg begyndte ellers at blive nervøs.

Det ville da være ærgerligt, hvis du smuttede, for så rykker jeg jo op som den sureste her på EG. Men det er der vel også en vis ære i?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er indholdet ikke bare at skrive?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tillykke med top placeringen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...