Hop til indhold
gog

Afsporing af anmelderser, og alt andet ?

Recommended Posts

Hyggesnak hører til i i sektionen 'hyggesnak", anmeldelser i sektionen 'Anmeldelser' og både Asti og Gammel Dansk hører til på KommuneKemi i Nyborg.

Kom tilbage i sporet.

Jeg må anmode om at man holder sig til strengens emne, andre forhold kan debatteres i generel debat, og personlig pingpong bedes man holde ude af anmeldelserne.

Disse to beskeder er kommet inden for 24 timer, af 2 moderatorer?

Hvem er det der afsporer?

Hvem er det der ikke vil skrive anmeldser, fordi de føler de bliver afsporet?

Er der forskel på hvem der afsporer, nogle mener åbenbart at de har mere ret end andre :wink:

Forsat God Weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvem er det der ikke vil skrive anmeldser, fordi de føler de bliver afsporet?

Jamen det er da bette mig.

Et eksempel til skræk og advarsel:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg kan kun give dig ret,

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

fra indlæg #12.

Samt denne.

fra og med #8 til og med # 46.

Så tror da helvede der ikke er nogen der har lyst til at skrive beretninger mere herinde. 

Venligst Landsbytossen -  uden smart phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Læste den lige hurtigt igennem. Hvad er du utilfreds med?

Der gik lidt pølsesnak i den, om hvorvidt tykke piger er sjove at gå i seng med, men den handlede jo som udgangspunkt om Bly, og så blev tråden "modereret" tilbage på sporet. Er det censur? Det synes jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bidrager også gerne. Jeg har fået to strenge ødelagt:

fra indlæg nr. 40

indlæg 9 samt 28

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bidrager også gerne. Jeg har fået to strenge ødelagt:

fra indlæg nr. 40

indlæg 9 samt 28

Og har så vidt jeg erindre, også selv kørt diverse strenge af sporet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Og har så vidt jeg erindre, også selv kørt diverse strenge af sporet.

Jamen det har du da sikkert ret i, og der nok ikke ret mange herinde, der har skrevet mere end 500 indlæg, hvor det ikke er 'lykkedes' ind i mellem. Og med over 1500 indlæg er du helt sikkert i 'risikogruppen'. :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen det har du da sikkert ret i, og der nok ikke ret mange herinde, der har skrevet mere end 500 indlæg, hvor det ikke er 'lykkedes' ind i mellem. Og med over 1500 indlæg er du helt sikkert i 'risikogruppen'. :oops:

Har aldrig påstået andet.

Det er jeg med 102% sikkerhed. Det er næsten umuligt ikke at være det og jeg tror alle herinde er syndere, uanset hvor meget man tror sig selv hellig eller leger den døende svane hele tiden.

Nu var borende X ret hurtig til at hive et par fabler frem han af hand egne, men glemte liiige at nævne dem han selv har været med til at køre af sporet, en for nyligt enda der druknede i fine vin navne og fremmedord,

Hvis eroguide skal være et sted i fremtiden til amdet end spredt debat, så er det vel vigtigt at vi alle er opmærksomme på hvad vi skiver i anmeldelses trådene.

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis eroguide skal være et sted i fremtiden til amdet end spredt debat, så er det vel vigtigt at vi alle er opmærksomme på hvad vi skiver i anmeldelses trådene.

Enig. og det kræver disciplin fra både medlemmer og moderatorteamet fremover.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har også kommet til og hijacke nogle tråde og hjælpe lidt til med afsporing, har dog hørt for det af trådstarter selv og tænker lige to gange før jeg skriver noget herinde.... -Dog syntes jeg der er to måder det blir gjort på. Den første måde er mere hygge og ping pong blandt brugere herinde, det har jeg faktisk intet imod, syntes bare det er hyggeligt og fred være med det. Den anden måde er når man skriver bare for og skrive og kommer med spydige eller latterlige kommentarer til andre brugere bare fordi man kan, det syntes jeg ikke er ok. -Syntes personligt selv at det første kunne man godt se lidt igennem fingre med -men nu det ikke mig der bestemmer, og syntes der blir gjort et godt stykke arbejde fra moderationen alligevelle...

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg er totalt afsporet, men det startede da jeg blev smidt ud foran toget og det endte ikke godt, for det blev afsporet

det er sherifferne der bestemmer og sådan er det bare

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er afsporing af en anmeldelse ? Det er bla. personangreb, hyggesnak, spam, man diskuterer en tanke eller et andet emne i tråden.

Men hold op trådene ville blive kedelige uden en smule hyggesnak i trådene. Personangreb og spam frabedes dog.

Bør trådstarteren ikke bestemme om tråden må afspores eller ej ?, Jeg har aldrig noget i mod at mine tråde bliver til hyggesnak eller blive afsporet.

Hvis trådstarter beder om at tråden ikke blive afsporet, er det i orden at moderere hvis det ikke bliver respekteret. 

Fx i Louie De Palma's tråd : '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

forfatteren er selv med på at joke og hyggesnakke, så jeg går ud fra han er ok med at tråden bliver lidt "hyggeligt".

Må trådstarteren ikke have lov til at styre, skabe hygge eller afspore sin egen tråd ? Det mener jeg trådstarteren har lov til inden for EG's rammer.

Typisk scenario:

Trådstarteren skriver en beretning om sin oplevelse, såkaldte anmeldelse.

Tråd starteren skriver en beretning om oplevelsen som det første indlæg, han/hun har sagt hvad han/hun har at sige, Dixi,

Alt efterfølgende i tråden er typisk fyld og snak, det er sjældent der kommer relevante ting i kølevandet på en beretning.

Man kan efter min mening nøjes med at læse første side, de efterfølgende sider er tit overflødige og tråden dør typisk 3-4 sider efter.

Så folk kan bare læse 1. side hvis de ikke har tid eller lyst til at læse videre, hvis de alligevel læser videre i nysgerrighed og bagefter blive sur over at de har spildt tiden på en masse sniksnak, det er barnligt.

Der er masser af crap i verden og på internettet man må lære at sortere fra, det man ikke gider at bruge tid på...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Person angrebene har efterhånden taget overhånd herinde, synes jeg.

Det er død irriterende, og selv om jeg ignorerer det efter bedste evne, så er jeg jo nødt til så læse hvad der bliver skrevet, før jeg ved om det er noget brugbart eller et person angreb, vedkommende har skrevet.

Det er værre end reklame spam...

DET BURDE VÆRE EFTERÅRETS FOKUS OMRÅDE, FRA LEDELSENS SIDE!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Hvis bare folk gad og overveje om det de skriver under en anmeldelse er relevant. At en anmeldelse ikke skal ende i hat og briller synes jeg godt om, det ender så mange andre strenge i ofte af samme personer som kører folks anmeldelser af sporet, og så er det vel rimeligt at sige til folk, at de må komme med deres indlæg på Hyggesnak eller Generel Debat fremfor at køre folks anmeldelser af sporet med ligegyldige indlæg. Jeg skriver mange anmeldelser og har også prøvet at folk afsporer nogle af dem.

Det vil selvfølgelig blive noget rod hvis det er trådstarter der skal bestemme hvad linjen i moderationen skal være mht afsporing. Linjen skal da være ens ellers ender det i hat og briller og det er da ikke trådstarter der bestemmer linjen.

Hvis der er nogen der altid er indlandet i konflikter og angriber andre så er jeg enig i Holsterbronx i at det bør være ledelsens efterårsfokus at få styr på dem på den ene eller anden måde selvom de og andre utvivlsomt vil være utilfredse med det. Når det er sagt så har der været ret roligt herinde længe i forhold til tidligere, og enkelte uromagere er vist også i eksil (frivillig eller ikke frivillig) eller har fået slettet deres brugernavn kan jeg se.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Person angrebene har efterhånden taget overhånd herinde, synes jeg.

Det er død irriterende, og selv om jeg ignorerer det efter bedste evne, så er jeg jo nødt til så læse hvad der bliver skrevet, før jeg ved om det er noget brugbart eller et person angreb, vedkommende har skrevet.

Det er værre end reklame spam...

DET BURDE VÆRE EFTERÅRETS FOKUS OMRÅDE, FRA LEDELSENS SIDE!

Mener du person angreb på skribenterne, - eller pigerne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Delphi

Mener du person angreb på skribenterne, - eller pigerne?

Uden at vide det, vil jeg mene både og...

I øvrigt glædeligt, at moderatorerne er blevet hurtigere til at fatte pennen og i det mindste forsøge at holde kamphanerne på sporet. Tak for dét! :)

Redigeret af Delphi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sisse sagde den 14 Sept 2014 - 03:49 AM:

Der er en rigtig god grund til at jeg har frabedt mig anmeldelser i en lang periode.

det kan du jo ikke selv bestemme, men det er jo et ønske

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis der er nogen der altid er indlandet i konflikter og angriber andre så er jeg enig i Holsterbronx i at det bør være ledelsens efterårsfokus at få styr på dem på den ene eller anden måde selvom de og andre utvivlsomt vil være utilfredse med det. Når det er sagt så har der været ret roligt herinde længe i forhold til tidligere, og enkelte uromagere er vist også i eksil (frivillig eller ikke frivillig) eller har fået slettet deres brugernavn kan jeg se.

Jeg synes at stemningen er rimelig god nu på EG end tidligere trods det voksende brugerantal.

Der er lidt drillerier hist og pist men ikke decideret uro, tak til alle for det :D

Jeg synes nu ikke at afsporing er den værste ting på EG, administrationen er gode til at få tingene på sporet igen.

Nej det værste er troll/flame-trådene, dvs. emner/tråde der bliver oprettet med henblik på provokation og folk hopper ofte i med begge ben og kommenterer på disse tråde...provokatørerne sidder og gnider hænder og griner deres røv i laser af  folk :(

Man bør tie troll/flame-trådene ihjel selv om man føler sig voldsomt provokeret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nille sagde den 14 Sept 2014 - 10:50 AM:

Jeg synes at stemningen er rimelig god nu på EG end tidligere trods det voksende brugerantal.

Der er lidt drillerier hist og pist men ikke decideret uro, tak til alle for det :D

Jeg synes nu ikke at afsporing er den værste ting på EG, administrationen er gode til at få tingene på sporet igen.

Nej det værste er troll/flame-trådene, dvs. emner/tråde der bliver oprettet med henblik på provokation og folk hopper ofte i med begge ben og kommenterer på disse tråde...provokatørerne sidder og gnider hænder og griner deres røv i laser af  folk :(

Man bør tie troll/flame-trådene ihjel selv om man føler sig voldsomt provokeret.

bare stik Troll et svar de ikke havde ventet

med humor kommer man rigtig langt  :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ingen decideret uro?

Det er vel kun fordi at den ene part holder sig i ro!

Det er vist ikke kun lykønskninger i denne tråd.

Måske ikke de vildeste angreb, men angreb er det da.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Jeg vælger at tage udgangspunkt i mig selv... :)

Lad mig først starte med at slå én ting fast. Jeg er MEGET taknemmelig, over alle de anmeldelser jeg har fået, igennem de sidste 4-5 måneder, og det at de indimellem bliver afsporet, eller indeholder lidt personligt ping/pong, kan ikke få mit temperament i kog... :)

Der hvor jeg, til gengæld, føler mig trådt for nær, er på min elskers vegne, når der bliver sået tvivl om oprigtigheden af hans ord, fra personager der aldrig har besøgt mig, og dermed INTET intimt/personligt kendskab har til mig...

Denne grænseoverskridende adfærd, hvor der bl.a bliver insinueret, at jeg sikkert står og griner, når jeg lukker døren bag min elsker, den gør mig meget forundret og faktisk også ret trist... :huh:

- For hvorfor er det nødvendigt at så tvivl om et medmenneskes gode oplevelse?

- Skal der absolut være noget negativt at berette, førend anmeldelsen er troværdig?

- Er det så svært at forstå, at der rent faktisk findes en stor skare af kvinder, der hengiver sig så meget til legen, og er så gode til det de gør, at mennesket bag anmeldelsen har fået en mindblowing oplevelse med hjem?

- Er det så svært at vise respekt overfor et menneske, der offentligt deler noget meget intimt, tager sig tid at skrive om oplevelsen, og deler den med hverandre af godhed?

... Jeg tænker umiddelbart, at de mennesker der absolut SKAL så tvivl, være negative og bla, bla, bla, må besøge de forkerte piger, siden det er nødvendigt at harcelere så meget..?

Personligt kan jeg godt forstå tanken bag, blot at krybe i skjul, frabede sig anmeldelser og ej skrive dem, men er det vejen frem..?

- Jeg tror det næppe...

Jeg vil gerne fremkomme med to eksempler, med mig selv som udgangspunkt - et godt og et skidt. :)

Det første er det gode eksempel, hvor der, imo, hersker en super humoristisk stemning og en dejlig overskudsagtig ping/pong:

- Kan man foragte dette, eller?

Det andet er det dårlige eksempel, hvor der bliver sået tvivl om Polars oprigtighed, og anmeldelsen mister stille og roligt al sin glans:

- Er dette en okay adfærd overfor et menneske, der virkelig vender vrangen ud på sig selv?

Slutteligt vil jeg nævne (da en del herinde bliver ved med at køre rundt i det) at, JA...!, jeg modtager penge for at sælge sex og mental nærhed - her adskiller jeg mig ikke, på nogen måde, fra andre udbydere af den slags... :)

Men ve' I hva'? - Hvor er det fantastisk, at kunne formå at sælge det på en måde, så både min elsker og jeg glemmer, at der er penge i ligningen... ;) Så skal vi ikke bare begrave den her? :)

Skøn søndag til alle - glade som gnavpotter... ;)

Kram fra SEM

Redigeret af Smuk Enlig Mor

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...