SugarDaddy90 2 Skrevet 14. September, 2014 Hej alle sammen. Har sat her hele morgenen og udsøgt mig nogen piger på www.sexnord.net som jeg gerne vil besøge her til formiddag, men nu da det er søndag ved jeg desværre ikke helt om pigerne er på den adresse som står inde på hjemmesiden. Mit spørgsmål er så om der er nogen som ved hvornår pigerne plejer at skifte lejlighed? Ved det er om søndagen, men ved bare ikke hvad tid? Mvh. Den lystige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dan1981 23 Skrevet 14. September, 2014 Hvis det er ved engelsburg så er de skiftet ved 10-11 tiden som jeg har oplevet det, men ellers så prøve at ringe til den/dem du vil besøge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 441 Skrevet 16. September, 2014 Jeg har indtryk af, at de fleste af pigerne er der til og med lørdag aften. Søndag morgen er de væk. Jeg kan dog ikke sige, om det er helt generelt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ReinDamit 134 Skrevet 22. September, 2014 Der er vel ikke noget helt generelt i denne branche, men for de fleste steder i (Nord)Tyskland arbejder pigerne fra søndag-lørdag og skifter så til et nyt sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 22. September, 2014 De fleste af pigerne starter deres vagt i løbet af søndagen, men der er også nogen som først starter om mandagen. Desværre er mødetiderne for de enkelte piger sjældent tilgængelig. Så man må prøve at ringe eller køre derned med flere navne på blokken. Jeg vælger oftest at køre derned på en hverdag for at undgå den slags problemer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg