Hop til indhold
Gæst

Massage med hj og finger bagi (Aalborg)

Recommended Posts

Gæst

Nogen der har et godt bud på hvor jeg finder den bedste oplevelse, som indeholder både en god massage, et godt handjob samt finger bagi?

Gerne i Aalborg.

Jeg har læst trådene godt igennem, men synes ikke rigtig jeg kunne få et overblik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejligt med tåbelige svar. Det er jo derfor man spørger til råds

Arrhhh altså "i dont care"; er der ikke plads til lidt godmodig humor? Oplagt når man ser GFE_fans profilbillede i sammenhæng med indlægget?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, hun er altså en sikker vinder hver gang.. Har været der en del gange efterhånden, og vi er efterhånden begyndt at kende hinanden, jeg er begyndt at komme med ind i hendes soveværelse.. Jeg har sågar navn i hendes telefonbog så hun ved at det er mig..

Hun giver et vildt godt hj, og lige mht fingeren bagi, så ved jeg det ikke helt præcis, den slags er ikke mig, men hun har da rodet lidt rundt med sin hånd der nede et par gange og trykket lidt hvor det efter min smag begynder at blive små ubehageligt.. Hver sin smag.. Men av for nogle dejlige bryster hun har sig, og dem deler hun gerne ud af.. Rigtig god fornøjelse.. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej desværre ikke.. Har prøvet at overtale hende flere gange, og vil selv betegne mig som stamkunde efterhånden.. Så hos hende skal man kun komme hvis man kan nøjes med et handjob, ellers så skal du prøve at slæbe en del kontanter med og vise hende dem så hun ved de er der, det kan jo være at det hjælper på det.. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...