Findus 3617 Skrevet 14. September, 2014 En ny dansk film med en omtale der gjorde at den skulle ses. "Siff studerer sexologi, så da hendes nære veninde Maria flytter ind på sofaen, er Siff ikke afvisende overfor at dele sin kæreste. Lucas og Maria er tydeligvis tiltrukket af hinanden, og de tre forsøger åbent at lægge skema for en ordning, som opfylder deres forskellige behov. Men som tiden går, må Siff erkende, at teori er meget nemmere end praksis". Trailer - link: Ikke nogen stor film må det indrømmes - men sød og sjov på den stille måde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. September, 2014 (edited) Tak for info, men hæhæ, hende til højre i sofaen: Ligner hun ikke Bly, når man ser hendes billeder :D Redigeret 14. September, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 14. September, 2014 Tak for info, men hæhæ, hende til højre i sofaen: Ligner hun ikke Bly, når man ser hendes billeder :D Jeg er ked af at sige det BX, men er det ikke en typisk: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KingFister 238 Skrevet 15. September, 2014 Nu vil jeg ikke tage BX i forsvar, bla. fordi han åbenlyst er Cement Demil.. Ej bare gas, men Svine, jeg mener ikke det er en typisk afsporing, idet BX er on-topic og iøvrigt positiv. En ægte afsporing er et indlæg som nærværende, omend det er positivt :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KingFister 238 Skrevet 15. September, 2014 BX, det er muligt du ser ligheder i billederne, men jeg kan positivt afbekræfte at det er virkeligheden. "Bly" er ca 431 gange mere dejlig!. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. September, 2014 Altså et besøg værd Findus? Jeg har godt set den ville komme op og overvejer at tage ind og se den..... hvis jeg kan finde nogen, der vil med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. September, 2014 "Jeg synes det ville være meget rart med en hviledag" haha Bonobo jeg er frisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 15. September, 2014 Altså et besøg værd Findus? Jeg har godt set den ville komme op og overvejer at tage ind og se den..... hvis jeg kan finde nogen, der vil med Det er som sagt ikke verdens største film. Ideerne er sjove, men jeg synes de har fåer for lidt ud af det. Alle filmens"higligths" er samlet i traileren. Anmeldelserne har også været noget blandede. Men den er morsom nok på sin egen stille måde, og kan godt slå en søndag eftermiddag ihjel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg